Anbefalte innlegg

Håper seriøst grafikken og kjørefølelsen blir bedre! :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prøvde det idag jeg og. Fikk skikkelig Need for speed følelse både på godt og vondt. Var litt koselig å kjøre rundt i åpent miljø, men de har virkelig prøvd hardt for at alt skal være superkult. Og så er jeg usikker på om bilene er like realistiske som før? Er hvert fall blitt vanvittig lett å holde lange slædder. Kanskje det bare er den nye Viperen som er en lett bil å håndtere? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kjørefølelsen viss man kan kalle det, det ble litt bedere viss man satt den på simulator. men ikke alværden. men går det and å bytte bil på demon? kjører jo konstant rundt i den evo`n, men har jo både mustang å viper, -_-

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enig i att grafikken og kjørefølelsen er noe verre enn det jeg er vant med fra Forza 3 og 4..

Håper og tror de bruker demo'en som en liten "beta" for å samle innspill fra brukerne så de får rettet opp de feilene de muligens har oversett.

 

Har sett fram til Horizon helt siden jeg hørte om det. Har alltid likt "Open Road Racing", og når de skulle ta steget over fra kun banekjøring virket det jo som en liten drøm. Falt helt pladask for Forza første gangen jeg rørte det. Kjørefølelsen, grafikken og ikke minst friheten du fikk med modifikasjoner.

Ingen andre spill kunne måle seg, ikke i nærheten heller. Trodde kanskje GT5 skulle være en konkurrent, men det skuffet veldig.

 

Håper ikke de ødelegger dette nå :P Litt slik jeg følte GT-gutta gjorde med GT5.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanskje det bare er den nye Viperen som er en lett bil å håndtere? :)
Den var ikke sååååå lett å kjøre når den kom på Forza4 ihvertfall.

 

Flere som fikk demoen på norsk? Trodde jeg skulle daue... Makan til dårlige oversettelser skal du lete lenge etter.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk demoen på norsk. Ble utrolig overrasket :P Bilene var alt for lette å håndtere. Føler ut som at man flyter/svever på veien..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir gal av hu kjeringa som prater i hytt å gevær, "SNU NÅR DU ER I SIKKERHET"

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trur ikke jeg gidder å laste den ned engang etter disse tilbakemeldingene.. fullversjon er rett rundt hjørnet så gleder meg heller til det :-D "dk risor" hvis noen er gira på litt drifting :thumbup:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan ikke være samme folka som lager Horizon...? Er nok Playground Games som har et litt annet fokus enn teamet fra Turn 10 som har utvikla "vanlig" Forza.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå ble jeg skeptisk til detta.. når jeg så den siste filmen her :/

 

Veldig "Dirt" meny, kjøring på vei osv.. blitt ett spill detta, sammenligna med det andre som er en simulator.. Æsj.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Playground Games er engelsk, og alle vet jo at engelskmenn ikke kan å kjøre bil, så da gjør de kjørefølelsen slik at selv de kan takle spillet = kjipt arcade spill :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Puh,ser ut til at dette blir GROMT! :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tillater skepsisen fortsatt råde fram til utgivelse...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gleder meg til den kjem ut :P Har fått invistert meg FANATEC CSR Elite ratt og pedaler med 900 graders svingradius osv :D Så nå skal jeg få lage meg en sikkelig play seat med håndbrems osv til den kjem ut i norge :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Slenger meg på her jeg da... litt seint ute, men har jo spilt forza siden det kom ut: smil : Gamertag: mezoxdemon

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som veit når det kjem ut ell?

Klarer ikke ente leger kjenner jeg:-p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Forza Horizon er konge. Man må bare ikke forvente at dette baserer på Forza 4 ;).

 

Edit: forresten begynner man med Corrado VR6 og lydene er ganske nice + bra musikk.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.