Anbefalte innlegg

Legg meg til, gamertag: fazerfreak . ekstremt nybegynner

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er klar for å kjøre sidelengs jeg ;-) Gamertag: dk risor

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mmmm , deilig å kjøre S1 :D Steike som den bilen går :)

 

Venter bare på S2 nå , evnt C4 S4/S6 :D

 

Ja, er oddsa så høye på at det kommer da tru?? :S

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tviler , men lever i håpet :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ser den ja! ;) hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Full liste over bilene i Porsche pakka:

 

1- 2010 Porsche 911 Sport Classic

2- 2010 Porsche Boxster S

3- 1995 Porsche 911 GT2

4- 2011 Porsche No. 54 Black Swan Racing 911 GT3 Cup (ny)

5- 1987 Porsche 959

6- 2004 Porsche 911 GT3 (996)

7- 2012 Porsche Cayenne Turbo (ny)

8- 2008 Porsche No.2 Gruppe Orange Racing 911 GT3 Cup

9- 2005 ALMS GT. Porsche #31 Petersen-White Lightning 911 GT3-RSR (996)

10- 1970 Porsche 914/6

11- 2007 Porsche 911 GT3 RS

12- 2011 No.45 Porsche Flying Lizard GT3-RSR (ny)

13- 1955 Porsche 550 Spyder

14- 1987 Porsche #17 AG Racing 962c

15- 2007 Porsche No. 80 Flying Lizard 911 GT3-RSR

16- 2008 Porsche #16 Dyson Racing RS Spyder Evo

17- 2010 Porsche Panamera Turbo

18- 2011 Porsche No.17 Team Falken 911 GT3-RSR (ny)

19- 2012 Porsche Cayman R (ny)

20- 1989 Porsche 944 Turbo

21- 2003 Porsche Carrera GT

22- 1982 Porsche 911 Turbo 3.3

23- 1998 Porsche No. 26 AG 911 GT-1-98

24- 2007 Porsche 911 GT3 (997)

25- 2005 Porsche #66 AXA Racing 911 GT3 Cup (996)

26- 2007 Porsche 911 Turbo (997)

27- 2008 Porsche #7 Penske Racing RS Spyder Evo

28- 2012 Porsche 911 GT2 RS (ny)

29- 1973 Porsche 911 Carrera RS

30- #23 GT3 Cup (ny)???????????????

 

Skuffende at ingen av de "nye" bilene er gamle Porscher, hvertfall 2 - 3 av de kunne vært erstattet med Porsche 356 Speedster, Porsche 917 og Porsche 935 (moby dick). For å nevne noen... Er jo en generasjon Porsche 911 som ikke er med i det hele tatt, 964 som den heter. Denne var på slutten av åttitallet - begynnelsen av nittitallet. Kanskje ikke den mest spennende generasjonen. Men uansett så hadde den fortjent å være med i Forza. Var også linket til et intervju i en tråd på forza forumet, etter det jeg kunne forstå der så kommer det kun denne pakken med Porsche, og ingen DLC pakke senere som vil inneholde en eller flere Porscher.

 

Kommer til å kjøpe pakka, men er uansett litt skuffet over utvalget.

 

Intervjuet jeg sikter til: http://www.autoblog.com/2012/03/05/t...with-autoblog/

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg var oppriktig overrasket over att det ikke var med noe Porsche når Forza4 kom ut.

Enig i att de kunne hatt med de bilene... Jeg har ett lite håp om att det kommer senere DLC pakkern allikevell da ;)

 

Kommer også til å handle pakka uansett :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Savner 993 Turbo der, selv om 911 GT2 er med. Men uansett kjærkomment at Porsche nå er med. Får nok spille litt igjen en dag :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor faen er GT3 RS 4.0?

Skuffet......

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Savner 993 Turbo der, selv om 911 GT2 er med. Men uansett kjærkomment at Porsche nå er med. Får nok spille litt igjen en dag :)

 

Enig... Den siste turboen med luftkjølt motor og den siste uten masse elektroniske hjelpemidler.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen bilder fra meg :P

 

Rs5'n har jeg vunnet et par fotokonker med så er rimelig fornøyd med det :D

388501_10150477892835958_514160957_8833598_378517401_n.jpg

298064_10150351155480958_514160957_8328586_621528478_n.jpg

sdf.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er jo en generasjon Porsche 911 som ikke er med i det hele tatt, 964 som den heter. Denne var på slutten av åttitallet - begynnelsen av nittitallet. Kanskje ikke den mest spennende generasjonen. Men uansett så hadde den fortjent å være med i Forza. Var også linket til et intervju i en tråd på forza forumet, etter det jeg kunne forstå der så kommer det kun denne pakken med Porsche, og ingen DLC pakke senere som vil inneholde en eller flere Porscher.

 

Kommer til å kjøpe pakka, men er uansett litt skuffet over utvalget.

 

Kjøpte nettopp den herlige Porsche-pakken nå, og hvis du kjøper `82 Porsche 911 Turbo så kan du bygge den om til 964! Fangere, sideskjørt, spoiler etc

Er nemlig ikke så mye som skiller disse to (som vi merker i et bilspill)

Du kan i tillegg sette på frontfangeren som har store luftinntak. Husker ikke helt hva slags 911 den kommer fra, mon tro om det er en RUF? : klø :

 

Lastet også ned S1. Fytte rakkern for en rå tomgang når man har litt bass:p

Anbefaler alle å ta en hill-climb med den bilen!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oppdaget også dette nå, til min store begeistring....

 

911 T 3.3 kan bygges om til 935 og til 964... (med sideskjørtene ble den veldig lik CTR1 Yellowbird når jeg tenker meg om ja)

993 GT2 kan bygges om til 993 Turbo, 993 Carrera og 993 GT2+ (eller hva den skal kalles med den gedigne vingen)

911 Carrera RS 2,7 kan bygges om til en IROC (International race of champions) variant, to muligheter til å fjerne vinge, og bytte fangere foran og bak...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har også fjaset litt rundt med fangere og slikt til porschene og en ting slår meg, virker som porsche er litt strengere med de universale forza fanger/vingene. Dvs at de får lagd til vinger og fangere som ser bedre ut på bilene. Hvertfall på de 2-3 jeg har prøvd på til nå

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noe fllere som har lasta ned '63 bobla ell? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei, men det som irriterer meg er at Bobla dukker opp som en svart Bora med sota lykter foran og bak for de som ikke har pakken! :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Svart bora? : klø :

Jeg lasta ned kun bilen i stad, og er en '63 boble jeg får opp i hvertfall: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tenker på banen. Før onlinerace, så ser man hva slags biler som de andre bruker, og når det står at en bruker boble, så dukker det opp en Vw Bora som er sota. :P

 

Får du senka'n mye?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ahaa! :P Ha'kke kjørt no online ennå siden gold medlemskapet mitt har gått ut og fikk ikke fornya det i stad.

 

Ikke så mye som jeg vil senke den: mad :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Legg meg til folkens :) . Dinge89

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skulle ta en runde på Forza idag, men xboxen hadde tatt selvmord siden sist og sto å blinket med 3 røde streker... Har faktisk hatt den i snart 7 år nå! Kjøpt romjulen 2005. Så trodde virkelig det var en av de få av de gamle uten problemer..

 

Har kjøpt alle bilpakkene på Forza som nå ligger på harddisken til en død xbox, hvordan gjør jeg for å få disse tilbake om jeg kjøper meg ny xbox? Harddisken passer ikke over, det er typen som står montert i enden av konsollen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Null erfaring når det gjelder Xbox, men på Ps3 så kan man laste ned samme materiale på 5 forskjellige konsoller, med samme onlineprofil såklart.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så lenge du bruker samme Xbox profil kan du laste det ned igjen. Så det er ikke noe problem :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flott :) Det skjedde jo selvfølgelig samme dagen som jeg betalte forsikring og omreg på nye bilen, så det er null budsjett for ny xbox.. men men, det er vel bedre å ha en ekte bil enn biler på forza :P

 

Kommer det flere bilpakker og baner til forza nå? eller er det bare å vente på Forza Horizon til høsten?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.