Anbefalte innlegg

Kommer vel ny pakke hver måned hvis jeg ikke tar feil

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ble visst xbox kjøp alikevel :P PS hidden hadde den med 250gb HD (og forza 4 medfølgende) til 1590kr. Kjøpte den på firmaet mitt så det blir 1272kr ex mva ;)

 

Bonus i forhold til den gamle er wifi (slipper å flytte ledning fra pc til xbox) og hdmi/1080p. Da får jeg se alle 90 HD-DVD'ene mine i full hd, mot kun 720p via rgb som jeg har gjort til nå.

 

Blir vel kanskje litt skarpere grafikk på Forza også i 1080p? Sitter 3m fra en 63" skjerm, så full hd er ikke å forakte :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og da ligger den nye xboxen ved siden av meg, levert på døra etter 23 timer, uten å bestille express over natten levering engang :)

 

Nå gjenstår det bare å få ut savegames fra harddisken på den gamle hvite xboxen som ikke fungerer lenger... hmmm... Orker ikke å begynne på nytt når jeg er på level 87 ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg overførte alle saves/hidden til en harddisk, og så over på den nye boxen.

 

Ninjaedit; gamledisken din funka ikke, så da blir det ikke nå

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Disken funker, men selve xboxen er død. Blir vel å finne noen med en gammel xbox, sette i min disk og fiske ut hidden over på en usb-stick. Ser også at man får original kabel som har xboxharddiskplugg i ene enden og usb i andre enden.

 

Lasta inn xbox live profilen min til nye konsollen, men startet på level 0 på Forza. Uaktuelt! :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det går nok ikke å overføre det til en minnepinne og kopiere fra den til den nye xboxen din. Men det er å få kjøpt en harddiskoverføringskabel. http://www.xbox.com/nb-NO/Xbox360/Accessories/CablesNetworking/Home

 

Dog, så ser det ikke ut til å være så lett å få tak i en slik en her til lands. Sjekket en tre fire nettbutikker nå, uten at jeg fant det. Men regner med at de stedene det selges xbox så er de nok med behjelpelige med å skaffe en slik en.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm.. det var jo kjipt.. og typisk Microsoft suge-til-seg-penger metode for å gjøre en enkel operasjon.

 

Men siden man nå har cloud-lagring av savegames, går denne metoden? Ta med gamle harddisken med savegames til en som har gammel xbox, sette den på der og laste inn spill og profil. Så aktivere cloud og lagre spillprogressen min online. Så gå hjem og hente det inn på nye xboxen hjemme? Trenger bare savegamen, alle bilpakkene kan lastes ned igjen hjemmefra. Men skulle laste ned trackpack (benchmark osv) som man må bruke koden som følger på en lapp i spillesken. Den var ikke valid lenger, selv om den er lastet ned til min xboxprofil. Fant den heller ikke i lista over downloads til Forza innpå Live marketplace. Er det sånn at jeg må egentlig kjøpe spillet en gang til da for å få ny kode?

 

EDIT; Det skal jo gå fint å bruke den metoden jeg først sa for å overføre hidden, står iallfall det her: http://www.gamefront.com/how-to-transfer-old-xbox-360-hidden-to-a-new-xbox-360-slim/

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hæ?

Jeg kopierte alt over på minnebrikke og la det inn på den nye min..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har hatt noen runder de siste kveldene..

Morro å drifte litt igjen.

Men online er jo ett helvete. Blir kicka ut hver eneste gang. Er jeg for god eller er det for at jeg kjører 4wd?

Er ikke borti noen, og er jeg først til mål så venter jeg på resten.

 

Itillegg så er det alltid noen idioter som bare skal ødelegge for andre med å krasje inn i bilen..

Blir oppgitt av og til. :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har trua på nye forza horizon? Det har jeg!:tilber:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var på besøk hos en kollega av en kompis i går.. Han hadde bare bygget om boden til å spille Forza i han :D Fanatec ratt med clutch og h-gir, playseat, multiscreen og surroundanlegg satt opp rundt stolen :)

 

20120831_225210.jpg

 

Kjører Audi S1 her, helt fantastisk å kjøre med full realisme :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har hatt noen runder de siste kveldene..

Morro å drifte litt igjen.

Men online er jo ett helvete. Blir kicka ut hver eneste gang. Er jeg for god eller er det for at jeg kjører 4wd?

Er ikke borti noen, og er jeg først til mål så venter jeg på resten.

 

Itillegg så er det alltid noen idioter som bare skal ødelegge for andre med å krasje inn i bilen..

Blir oppgitt av og til. :P

 

Vi burde ha oss en runde med ordentlige S1'er Tommy ;) Se om vi klarere å glide så fint parallelt igjen :D

 

Gleder meg til Horizon selv! Det er liksom det Forza har manglet, open roads

 

Haakon.. den boden så syk ut! Kanskje jeg burde isolere min og pusse den opp slik.. : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var på besøk hos en kollega av en kompis i går.. Han hadde bare bygget om boden til å spille Forza i han :D Fanatec ratt med clutch og h-gir, playseat, multiscreen og surroundanlegg satt opp rundt stolen :)

 

Kjører Audi S1 her, helt fantastisk å kjøre med full realisme :)

 

Må man ha 3 Xbox-konsoller for å kjøre med 3 skjermer? :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp! og 3 spill.. Og om man vil laste ned bilpakker, så må man betale for de 3 ganger!! Hurra for microsoft/turn10...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som hvet hvordan man endrer Bruker navn/Gametag på xbox live?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi burde ha oss en runde med ordentlige S1'er Tommy ;) Se om vi klarere å glide så fint parallelt igjen :D

 

Gleder meg til Horizon selv! Det er liksom det Forza har manglet, open roads

 

Haakon.. den boden så syk ut! Kanskje jeg burde isolere min og pusse den opp slik.. : rolleyes

 

Vi må prøve på det Vegard!! ;)

 

Horizon ser jo lovende ut.. Blir spennede å prøve det når det kommer! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Siden jeg har vært en ihugga Forza-entusiast som alltid har kjøpt spillet på utløpsdatoen siden Forza 1, så er jeg naturlig litt skeptisk til Horizon.

Det er dog første gang jeg har fått sett trailer av det nå, men jeg fikk veldig stort preg av at det går inn for å være simulator-versjonen av Need For speed med open-roads.

Dette er noe som helt klart har en stor underholdningsverdi, men er litt urolig for at det kan påvirke Forza Motorsport sitt omdømme i å være en seriøst racing-simulator, og der igjen vår persepsjon av spillet.

 

Men jeg skal ikke forhåndsdømme spillet nedom-og-hjem før jeg har prøvd det. Mest sannsynlig kommer jeg til å elske det, som alt annet Turn10 har kommet med.

 

Noe uklart, er dette en ekstrapakke for nedlastning på xbox Live, eller er det et helt nytt spill med egen cd/dvd? Hvordan blir det i så fall med antall biler?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har lest den, Blir RÅTT! håper bare innderlig at man får samme oppsette på tuning å ikke minst samme fysiken: smil :

 

Dem sier at alt av tuning og lakking vil være det samme :)

Eneste spørsmålet jeg stiller meg er: åssen vi skal få trimma, tuna og styla dem.

Blir det kun en plass det blir mulig, eller setter dem opp flere "workshops". hmm..

 

Pål. Det blir et eget spill med egen dvd osv.

Åssen det blir med antall biler så vil jeg da tru dem lever opp til antall biler fra foregående spill :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

da har demoen til FORZA HORIZEN kommet ut! snakker om strøkent landskap ;D men det er fortsatt bare en demo så håper grafikken blir ett lite hakk vassere på Full versjonen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har spilt demoen nå, og synes den har mye mer til felles med burnout/PGR og annet enn Forza... Blir litt megateit når man har 200kmt og kjører rett i en bil som kommer mot, så blir den skyvd ut av veien og farten din minker 30kmt, men du er fremdeles på samme kurs rett fram..

 

Syntes verken grafikk eller motorikk var likt forza i det hele tatt..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

alt er ikke helt på stell nei! men lever i Trua på at full versjonen blir noen hakk bedre både grafikk å motorikk..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.