Anbefalte innlegg

noen som kan hjelpe meg?klarte å få et annet gametag på pc enn jeg har på xbox`n

ikke spør hvordan jeg fikk det til

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg lagt ut en fullt trimma urquattro i garasjen :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ska jeg stenge bilklubben slik at det kun er de som har registrert gamertaggen sin på denne tråden som får være med eller hva syntes dere?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ønsker bilder av RS2 og Ur quattro fra spillet så jeg får motivasjon til å handle Xbox :D

 

 

EDIT : Glemt det , fant noen RS2 filmer på youtube...... Xbox SKAL handles!!! :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har delt ut en supra og en audi rs2 i "klubbgarasjen".

Om det bør gjøres endringer etc på bilene for at de skal fungere bedre - så kom gjerne med innspill på PM evnt, så endrer jeg det og legger de ut på nytt :)

 

Synes du skal stenge klubben, slik at vi er sikre på at alle medlemmer i klubben kommer nettopp fra dette forumet :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen som kan hjelpe meg?klarte å få et annet gametag på pc enn jeg har på xbox`n

ikke spør hvordan jeg fikk det til

 

du skal vel uansett få logget inn med begge da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ska jeg stenge bilklubben slik at det kun er de som har registrert gamertaggen sin på denne tråden som får være med eller hva syntes dere?

 

Ja. :)

Har lagt ut noen biler jeg også nå som dere kan bruke,de er godt trimmede også! :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva symboliserer (AuvW) som står bak noen av gamertag'sa øverst i posten? :)

 

Fikk endelig spillet i posten!! Bygd opp karmakontoen overfor dama, så den skal tømmes med å spille spille spille! Gleder meg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva symboliserer (AuvW) som står bak noen av gamertag'sa øverst i posten? :)

 

Fikk endelig spillet i posten!! Bygd opp karmakontoen overfor dama, så den skal tømmes med å spille spille spille! Gleder meg.

 

Står vel for Audi og VolksWagen tenker jeg?

 

Høres ut som du må bruke mye tid og penger på å få bygd opp igjen karmakontoen om ett par ukers tid ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Står vel for Audi og VolksWagen tenker jeg?

 

Høres ut som du må bruke mye tid og penger på å få bygd opp igjen karmakontoen om ett par ukers tid ;)

 

 

 

Ja herre.. så trangøyd kan man være på morran hehe.. burde skjønt forkortelsene ;)

 

Allerede tatt hånd om ;) noen sene kvelder med rilumrettilommajobbing så jeg har på lager. Typ "her kjære, reis å kjøp deg de skoa du har sikla på i lang tid nå" hehe.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Forza4 LCE selges, uåpnet og helt nytt 699,-

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

dem hadde 1 Limited edt igjen på Gamestop på ski storsenter så da ser det ut som det blir spilling på meg i kveld da :D wooohoooo!! :D

 

Men må man kjøpe sånn live greier med engang? eller følger det med 1 mnd gratis?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som kan skrive ned en kjapp guide til hva man burde justere osv for å få til drifting bra? Vet man bør justere dekktrykk, camber og slikt, men husker aldri hvor mye :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan noen raskt svare meg på hvordan batterier det er på kontrollene til xbox? har batterier på jobben men husker ikke om det er AA eller AAA? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Forresten dere som har kinect, hva synes dere om autovista? Synes selv headtracking var kul funksjon :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan noen raskt svare meg på hvordan batterier det er på kontrollene til xbox? har batterier på jobben men husker ikke om det er AA eller AAA? :)

 

Det er AA;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Golf R stock gikk ikke særlig bra?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Golf R stock gikk ikke særlig bra?

 

Er vel som i virkeligheten det;) hehe

 

Ingen flere enn meg som kjører ned ratt som syns det med styringa er litt irriterende? Det er faktisk det eneste punktet GT5 er bedre på....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er vel som i virkeligheten det;) hehe

 

Ingen flere enn meg som kjører ned ratt som syns det med styringa er litt irriterende? Det er faktisk det eneste punktet GT5 er bedre på....

 

Både og, Golf R stock i spillet er ikke lett å få over 200, men jeg får min A3 i virkeligheten over 200 så antar Golf R også går over 200 i virkeligheten?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sender en av dere som har mulighet invitasjon slik at jeg får joine klubben?

Det gikk ikke uten invitasjon..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.