Anbefalte innlegg

hjelper ikke det når view all ikke kommer opp. står bare at en ikke har lastet opp noen bilder.. gjøre det her og selv om jeg har lastet opp

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pleier å være litt ventetid før de store filene dukker opp

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har G25-rattet (PC og PS3) og Microsoft Wheel (Xbox360). G25-rattet funker som sagt ikke på Xbox'n (uten den nevnte konverteren). Som nevnt tidligere, er Fanatec-rattet for Xbox'n og Forza 4 DYR. CSR Elite kom visstnok på 480€, levert Norge + toll vil jeg tro. Så, det blir 4000,- og litt til...

 

MS-rattet er helt ok ratt. Myyye bedre enn håndkontrolleren jaffal.

 

Tror jeg ville ha satset på denne til Xbox'n (men, mulig den ikke er utgitt enda..?):

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=649024

 

Kult! Det må jeg se litt nærmere på ;)

 

Jaggu hadde ikke disse gutta testa denne boksen gitt!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har G25-rattet (PC og PS3) og Microsoft Wheel (Xbox360). G25-rattet funker som sagt ikke på Xbox'n (uten den nevnte konverteren). Som nevnt tidligere, er Fanatec-rattet for Xbox'n og Forza 4 DYR. CSR Elite kom visstnok på 480€, levert Norge + toll vil jeg tro. Så, det blir 4000,- og litt til...

 

MS-rattet er helt ok ratt. Myyye bedre enn håndkontrolleren jaffal.

 

Tror jeg ville ha satset på denne til Xbox'n (men, mulig den ikke er utgitt enda..?):

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=649024

 

 

 

Jaggu hadde ikke disse gutta testa denne boksen gitt!!

 

har jo også MadCats varianten. http://www.teknikmagasinet.no/db.pl?template_file=product.html&artnr=460619 Har ikke prøvd det selv. Og så hadde det jo vært kult om konverteren funket til Driving Force Gt også. Har prøvd Ferrari ratte, og syntes det ble veldig "plastikk"

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Driver å funderer sterkt på julegave til meg selv.. fanatec! :o noen som har erfaringer med bestilling? Evt komplette sett? Prøvde å surfe rundt på nettet uten hell i forholdhold til å finne typ ferdig plug and play ratt/pedaler/gir..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå ble jeg fort overbevist om at jeg kommer til å synes at den konverteren fungerer dårlig..

 

Den gjør jo ikke annet enn å ta over styringa fra en xbox kontroll.

Vaneligvis når man styrer med ratt og pedaler mot xbox så reagerer hjula med en gang, og man har force feedback for å finne ut hvor terskelen går. denne her tar jo bare over stikkern, noe som ikke vil fungere på Forza. For når man gir fullt utslang på forza så følger jo ikke rattet med (i bilen) i fart.. svinger bare 10 grader ellerno over 10kmt..

 

Nææ.. får heller skaffe meg fanatec enn å dra frem G27`en.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror jeg ville ha satset på denne til Xbox'n (men, mulig den ikke er utgitt enda..?):

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=649024

 

Denne har jo bare 270 graders styring.. ikkeno clutch ++..

 

Faen at det ikke er noen andre enn fanatec som lager fullverdige ratt til xbox.. :/ Microsoft! se å ta dere sammen!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Driver å funderer sterkt på julegave til meg selv.. fanatec! :o noen som har erfaringer med bestilling? Evt komplette sett? Prøvde å surfe rundt på nettet uten hell i forholdhold til å finne typ ferdig plug and play ratt/pedaler/gir..

 

Ikke noe vits å surfe rundt, for du får kun kjøpt det hos fanatec. Bare å bestille, de tar paypal. Sender også ganske kjapt og frakta er veldig rask. Pakka kommer med budbil hjem til deg:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sikler veeldig på Fanatec selv nå,, som jeg også gjorde sist gang når GT5 kom ut!..

 

Men, fant jo ut når jeg kjøpte G27 sist at man bør ha playseat eller lignende.. så.. detta kommer til å bli dyrt isåfall :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøp fra RaceRoom så er ikke prisen så værst;) Og toil alle som er glad i bilspill... Dere bør definitivt laste ned http://www.raceroom.net/specials/rrg-download-center/ og installere WTCC og STCC game packs. Dette er en simulator som er helt hinsides når det gjelder bilkarakteristik og kjøreglede. Dette blir brukt av racersjåfører flere steder i verden. For eks BMW Engstler teamet:-)

 

Litt OT, men tror det var vært å skyte inn...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Syns det var Mye bedre å drifte nå, kontra'n er Herlig :D

Bmw 2002 med e30 m3 motor og overlading :OO

 

Skulle vært fler dieselbiler da:D Rå lyd i Q7 v12 Tdi'n :)

 

Noen som har prøvd Nissan Leaf? :L haha Holdte på å stryke med når det sto "upgrade Motor and battery" :L

Ble skuffa av tesla roadsteren, trodde den var ganske kjapp..

 

Legg meg til: ReubPwr

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi var 5 stykker som kjørte identiske oppgraderte Leaf'er rundt ringen igår. Mye vindsus og dekkstøy, lite annet. Alle gikk akkurat i 169km/t på fullt øs, så det var egentlig en konkurranse i å ha best innbremsinger, eneste plassen å tjene tid og plasseringer på :D

 

Touareg R50 er jo også diesel, den tauer bra når den er maks trimma. ca 1300nm fra under 2k rpm :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi var 5 stykker som kjørte identiske oppgraderte Leaf'er rundt ringen igår. Mye vindsus og dekkstøy, lite annet. Alle gikk akkurat i 169km/t på fullt øs, så det var egentlig en konkurranse i å ha best innbremsinger, eneste plassen å tjene tid og plasseringer på :D

 

Touareg R50 er jo også diesel, den tauer bra når den er maks trimma. ca 1300nm fra under 2k rpm :)

Såpass :) Leafen gikk i 174 med største Batteriet : haha :

 

Visste ikke at touaregen var diesel:O Gjett om den blir min etterpå a :D håhå

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den hadde sikkert gått 174 på flaten, eneste strekke som var langt nok til å få topphastighet var langstrekka, og den er jo en slak oppoverbakke :) Ikke rart den ikke klarer å dra de siste 5kmt, den yter jo 80nm på maks turtall :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva er den villeste bilen i forza 4? for ren herjing? som på 3ern synes jeg også her at den gamle datsun , med motor og gear fra skyline er heftig ! justere for en toppfart på rundt 350 så kan man starte på 4 og spinne til 200km/t og tømmer også 6gearet i 4*4 drift :-) ! artig drifte bil i allefall men null kjøre egenskaper !

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

datsunen er jo ganske villig i forza 4 og.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva er den villeste bilen i forza 4? for ren herjing? som på 3ern synes jeg også her at den gamle datsun , med motor og gear fra skyline er heftig

 

Jeg får kun sette i motor fra Silvia(R4) og 370Z (V6), hvordan får du fikset Skyline maskin i den?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

V6 maskina funker da meeget bra i datsunen..?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

datsunen er jo ganske villig i forza 4 og.. :)

 

ja er den som går råest synes jeg hvis man ser kunn på villskap he he ! ER VEL 1018NM I DEN Så, hadde 388km på lemans banen med den i går :-) komi kjærre !!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg får kun sette i motor fra Silvia(R4) og 370Z (V6), hvordan får du fikset Skyline maskin i den?

 

Kjøp '71 Skyline :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok, om løsningen er å bruke en annen bil så er det jo greit :D

 

Har selv en Mustang King Cobra 1976(?) modell, med alle upgrades. Uten å dobbeltsjekke mener jeg den ligger på rundt 1000hk og har 4wd, med høy og myk fjæring, den er også en tullete lekebil på linje med hva 510'en var i FM3 :)

 

Og en Dodge Dart dragbil med Viper V10 og twinturbo, samt 4WD. Har aldri hørt så mye vindstøy som med den i 370km/t på mulsanne-strekka på Le Mans :D Aerodynamisk som en Legoklosse!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.