Anbefalte innlegg

Du tar ett bilde, deretter får du spørsmål om du vil laste det opp på nettet. Når det er gjort, går du inn på forzamotorsport.net og logger deg inn under "MY Forza". Der havner bildene dine, som du da lagrer på pcen på vanlig måte:)

 

Du kan også i ettertid gå inn å laste opp bildene dine fra "bildegalleriet" i spillet. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

add: Hogstad

 

Hvis det er noen som spiller på nettet.. langt fra god :P .. Pleier å spille med et par folk fra bimmers.no :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

http://forums.forzamotorsport.net/forums/permalink/4389398/4910126/ShowThread.aspx#4910126

 

Kan dere støtte forslaget til en venn og meg? Forza Highway! Fint om dere quoter teksten eller bilde som en venn skrev om dere er enige og vil ha en LAAANG BRED strekke til å teste biler på :)

 

Har man ikke laaaang bred teststrekke på Test Circuit eller hva den heter? Rundbanen der er jo minst 50 meter bred.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har man ikke laaaang bred teststrekke på Test Circuit eller hva den heter? Rundbanen der er jo minst 50 meter bred.

 

Den er ALT for kort. Lengste strekken er på Le Mans, men vi trenger noe som er lengre og bredere :)

 

En vei midt i ørkenen som er 20 km lang hadde vært perfekt. Kan da umulig være noe vanskelig eller tidskrevende å lage.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Då skulle du ikkje sitert meg;) men eg kan sjå om det samme skjer på min:)

 

Edit:

RS2 me v8 rs4 r3 785 og 597kw

8700rmp og 367km/h

 

RS2 me org. Motor r3 766 og 516kw

7400rpm og 310 km/h

 

Bane: le mance france:)

 

Edit: ein klare vel meir rpm når ein kjøre manuel, over her er basert på automat:p

Jeg klarte 343km/t med blodtrimma femmerturboen. På Le Mans banen.

 

Har ikke prøvd med bytte-motor enda.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den gamle Le Mans banen er Laaaaaaang

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må si jeg liker fartsfølelsen på FM4 for det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den gamle Le Mans banen er Laaaaaaang

 

Lang og hompete.

 

Sku vært en skikkelig testbane, f.eks Mercedes sin testbane (der TopGear kjørte med Veyron). Sku hatt Salt Flats også. : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lang og hompete.

 

Sku vært en skikkelig testbane, f.eks Mercedes sin testbane (der TopGear kjørte med Veyron). Sku hatt Salt Flats også. : smil :

 

Det trenger ikke være en ekte bane engang. Jeg vil bare ha en plass til å ta roll races med andre, for å teste biler mot hverandre og teste toppfart uten å måtte ta en sving i 400 kmt på en smal og hompete Le Mans. Kan godt være en asfaltert rullebane midt i Salt Flats fek.

 

Jan, post i tråden på Forza om du gidder. Det er bare å logge seg inn med live email/pass og poste i vei. Jo flere som poster, jo mer oppmerksomhet får ideen og forhåpentligvis blir noe slik laget.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lang og hompete.

 

Sku vært en skikkelig testbane, f.eks Mercedes sin testbane (der TopGear kjørte med Veyron). Sku hatt Salt Flats også. : smil :

 

Btw, banen er Volkswagen sin ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Håper at "driver level" går lengre enn til nivå 50 hvor det har stoppet på tidligere utgaver.

Har klart ca 15% av spillet og er allerede på level 46.

 

Er fornøyd med spillet men er ett par ting som er irriterende.

- Alt for lange løp i de tregeste klassene.

- Hvorfor i all verden er det kvalifisering og finale på vm? Er jo nøyaktig samma løpet, men man er nødt til å kjøre 2 ganger.

- Top gear bowling. wtf?!

- Det går fortsatt ikke an å montere forza-spoilere for downforce på annen styling enn originalfangere.

- Alt for lett å få rabatt på tuning. Hva er poenget med å kjøre løp etter man har klart ca 30% av spillet og ikke har noe å kjøre for lengre? Man har (trolig) da fått full driver level, alle rabatter og masse cash som holder lenge iom at tuning er gratis.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Driverlevel går til 150 og carlevel (Afility eller hva de kaller det) går til 50. Litt enig med tanke på tuning, det burde koste litt å bytte deler- /oppgradere en bil. Men samtidig, viser det seg å være totalt mislykket så slipper en å søle bort en masse penger. Ble en del av det på FM3.

 

Får biler som belønning fram til lvl 50, på lvl 51 er det 100k cr, så øker det med 2500 per lvl. etter det. På lvl 150 er xp på rundt 6,2 mill, totalt...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Håper at "driver level" går lengre enn til nivå 50 hvor det har stoppet på tidligere utgaver.

Har klart ca 15% av spillet og er allerede på level 46.

 

Er fornøyd med spillet men er ett par ting som er irriterende.

- Alt for lange løp i de tregeste klassene.

- Hvorfor i all verden er det kvalifisering og finale på vm? Er jo nøyaktig samma løpet, men man er nødt til å kjøre 2 ganger.

- Top gear bowling. wtf?!

- Det går fortsatt ikke an å montere forza-spoilere for downforce på annen styling enn originalfangere.

- Alt for lett å få rabatt på tuning. Hva er poenget med å kjøre løp etter man har klart ca 30% av spillet og ikke har noe å kjøre for lengre? Man har (trolig) da fått full driver level, alle rabatter og masse cash som holder lenge iom at tuning er gratis.

 

 

Man kan jo velge å ikke kjøre de trege løpene, kan fint bare hoppe til en høyere klasse og kjøre det isteden..

 

Top gear bowling er jo bare kult å ha med, dette er jo tross alt et spill og spill skal være litt morsomme en gang i blandt, så dette er jo bare ett uskyldig morsomhet? Kan jo også bare drite i å kjøre dette hvis du vil?

 

Rabatten er jo gull, hvorfor skal det på liv å død koste masse penger å trimme bilene? Genialt å kunne bare teste ut hva man vil, uten at man må kjøre masse løp for å få credit nok for å kjøpe ting..?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Btw, banen er Volkswagen sin ;)

 

:rolleye: ...kremt ...Volkswagen :rolleye: ... :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Setup tips mottas! :)

 

Jeg har laget meg en A600 bil til å kjøre DTM-løp med nå, en Mercedes 190 evo som er helt topp å kjøre, men med en gang den toucher en kerb så er det rett opp på 2 hjul, og da er man fort på taket om man ikke er kjapp på kontraen.

 

Hva bør gjøres for å få den litt mindre følsom på dette? Høyere og mykere fjøring? Slakke litt på stabstag?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Setup tips mottas! :)

 

Jeg har laget meg en A600 bil til å kjøre DTM-løp med nå, en Mercedes 190 evo som er helt topp å kjøre, men med en gang den toucher en kerb så er det rett opp på 2 hjul, og da er man fort på taket om man ikke er kjapp på kontraen.

 

Hva bør gjøres for å få den litt mindre følsom på dette? Høyere og mykere fjøring? Slakke litt på stabstag?

 

Jeg fikk også dette på en bil. Mener at jeg hevet den litt... evt stivere fjører og mykere rebound på demperne..?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Setup tips mottas! :)

 

Jeg har laget meg en A600 bil til å kjøre DTM-løp med nå, en Mercedes 190 evo som er helt topp å kjøre, men med en gang den toucher en kerb så er det rett opp på 2 hjul, og da er man fort på taket om man ikke er kjapp på kontraen.

 

Hva bør gjøres for å få den litt mindre følsom på dette? Høyere og mykere fjøring? Slakke litt på stabstag?

 

Hvis bilen er topp å kjøre, og det er det eneste problemet ditt, ja da ville jeg holdt meg unna curbs:P :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg klarte 343km/t med blodtrimma femmerturboen. På Le Mans banen.

 

Har ikke prøvd med bytte-motor enda.

 

Mhm, då må eg sjå om eg klara meir, har du gjort andre ting for å oppnå 343km/t?? Det va med rs2en?

 

Lang og hompete.

 

Sku vært en skikkelig testbane, f.eks Mercedes sin testbane (der TopGear kjørte med Veyron). Sku hatt Salt Flats også. : smil :

 

Den gamle e hompete/svingete men den nye e jo bra, bana er lang men når du når opp i 300km/t så går jo det fort unna:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mhm, då må eg sjå om eg klara meir, har du gjort andre ting for å oppnå 343km/t?? Det va med rs2en?

 

Eneste jeg gjorde var å sette på alt av motortrimdeler og clutch og gir. Justerte 'final ratio' på kassa, sjekka 'benchmark', justerte giringa igjen, sjekka 'benchmark', osv osv til jeg fikk 351,2 (eller hva d nå var) på topspeed. Så, ut å teste på Mulsanne Straight. ;)

Hompa meg opp til 343km/t @ 6800 rpm. :)

 

Det var med RS2'a ja. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen som legger meg til?

 

gamertag: knutraknes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan noen legge meg til?

 

DeepOLi

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eneste jeg gjorde var å sette på alt av motortrimdeler og clutch og gir. Justerte 'final ratio' på kassa, sjekka 'benchmark', justerte giringa igjen, sjekka 'benchmark', osv osv til jeg fikk 351,2 (eller hva d nå var) på topspeed. Så, ut å teste på Mulsanne Straight. ;)

Hompa meg opp til 343km/t @ 6800 rpm. :)

 

Det var med RS2'a ja. ;)

 

348 her. Med RWD da. Og alt annet som reduserer vekt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis bilen er topp å kjøre, og det er det eneste problemet ditt, ja da ville jeg holdt meg unna curbs:P :P

 

Joda, men da taper man jo tid i hver sving som de andre holder idealsporet, og da forsvinner litt av poenget med racing...

 

Coming out of the chicane before the final straight, drivers ride the kerbs particularly hard to maintain as much momentum as possible. "To get a good lap time, you have to use the kerbs," confirms BMW WilliamsF1 Team driver Ralf Schumacher.

 

To allow cars to ride kerbs safely, racing engineers are tinkering with special suspension tunings for different types of kerbstone. For this to work, it's important that a car absorbs shocks well. Special emphasis is placed on adjusting the wheel suspension softly enough to absorb impacts and bumps. Tyre manufacturers also play a crucial role. Last season, Michelin manufactured a relatively soft tyre that handled the kerbs especially well. In the end, however, drivers decide whether kerbs are a curse or a blessing, for they're the ones who have to keep their car balanced on the edge. This takes huge skill, and those who hit kerbs too hard in Canada are lose valuable fractions of seconds.

 

 

Kan jo alltids sende en mail til Williams teamet, som skjønner problematikken, men tenkte det kunne være enklest å spørre her først. Tydeligvis ikke ;)

 

Det hjalp uansett å heve bilen 2cm og slakke litt på demperene, nå er den mye mindre nervøs :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Joda, men da taper man jo tid i hver sving som de andre holder idealsporet, og da forsvinner litt av poenget med racing...

 

 

 

Kan jo alltids sende en mail til Williams teamet, som skjønner problematikken, men tenkte det kunne være enklest å spørre her først. Tydeligvis ikke ;)

 

Det hjalp uansett å heve bilen 2cm og slakke litt på demperene, nå er den mye mindre nervøs :)

 

Curbs er spennende. Ser man slutten av den Golden Years DTM-videoen på Youtube ser man hvordan de forskjellige bilmerkene kjører over/unngår curbsen.

 

Må huske at det er stor forskjell på curbs også! På noen baner er de mye flatere. På Rudskogen har curbsen blitt mye flatere og jevnere, så nå kan man kutte svinger såpass at innerhjulet kan være utenfor banen. Helt supert, og stor forskjell på farta! Før var det nesten som å treffe en fortauskant.

 

Du må velge om du vil ha en "ryddig" kjørestil med en bil som kun holder seg på asfalten, og sette den opp for det, eller å gjøre den litt mykere, egnet for bajaskjøring over curbs om det er mer din kjørestil. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.