Anbefalte innlegg

Slutt å fjerne folk da, folkens!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen av dere som har en ekstra LCE av Forza 4 liggende? Nå har jaggu meg bestillinga hos Platekompaniet blitt kansellert også.

Send meg en PM hvis du har....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har enda ikke fått invite, bravethread4 er navnet

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen som kan sende meg en invitasjon til klubben?`

audithomas79 er navnet

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Invite me: bråk :

 

Rally johan

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rekna me ein må vere online for å spelle me folk her på vacn? :)

 

Er dei meste bilene tilgjengelige? har ikkje kjøpt spellet endå:)

Er det fleire versjoner av spellet?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alt utenom Porsche (Ruf istedenfor) er i spillet, men de dropper alt av dølle versjoner av Toyota Yaris etc som de dytter inn i GT5.

 

Porsche er jo lisensiert til EA så derfor....

 

2 versjoner av spillet. Vanlig og limited collectors editions om inneholder en del biler og noen baner.

 

Rekna me ein må vere online for å spelle me folk her på vacn? :)

 

Er dei meste bilene tilgjengelige? har ikkje kjøpt spellet endå:)

Er det fleire versjoner av spellet?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når enn ser på bildene av spillet så er det nesten slik at jeg skulle handlet meg en Xbox! Ser fantastisk pent ut!

 

Men hvordan er kjøre-egenskapene? Noen som kan sammenligne spillet med GT5?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når enn ser på bildene av spillet så er det nesten slik at jeg skulle handlet meg en Xbox! Ser fantastisk pent ut!

 

Men hvordan er kjøre-egenskapene? Noen som kan sammenligne spillet med GT5?

 

Har ikke spilt GT5 alt for mye (kanskje en grunn for det og hehe..), men om jeg skal sammenligne ut ifra min erfaring og opplevelse, vil jeg si Forza4 er i en annen divisjon. Blir nesten som å sammenligne A4 2004mod opp mot en A4 2011 mod i kjøre komfor/glede hehe. Jeg ble i alle fall utrolig overraska over Forza4 (har spilt mye 2 og 3'rn fra før), så kan mildt sagt si at karmakontoen min ble brukt opp på en helg, så må gjøre nødvendig tiltak for å tilegne meg lov til å spille mer av dama ;)

 

Har forøvrig sitti og spilt med håndkontroll hele helga, er vandt til ratt og pedaler så gleder meg til å ta i bruk det igjen for å få maksimal opplevelse av kjøringa :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøremessig, så er nok GT5 bedre. Men, Forza Motorsport "4" (ville heller kalt den nye for Forza 3,5) er en tanke bedre enn 3'ern.

 

Lyden er jo et hav (eller to) bedre enn GT5. Noen lyd-detaljer kunne dog vært bedre. Som f.eks. dumpventil/turbo "tilbakeslag" ++

 

+++

 

Uansett, skikkelig ratt og pedal sett er et must, for full feeling og opplevelse.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Uansett, skikkelig ratt og pedal sett er et must, for full feeling og opplevelse.

 

Har du noe å anbefale?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spørs hvor mye du vil legge i det.. Fanatec Forza ratt er det råeste.... Men koster myyye penger.

 

Hvis ikke så er G25 fra logitech en sikker vinner.

 

Har du noe å anbefale?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Funker G25 på xbox?

 

Men konverter ;) Men ikke offisell støtte nei.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kult! Det må jeg se litt nærmere på ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har fanatec GT2 og er veldig fornøyd. Litt skuffet over girskifter bare....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som kan hjelpe meg med en ting? Når man uploader videosnutter av replays (make movie) til forzamotorsport.net, hvor finner man de igjen så man kan lagre de på pc'en? Er inne på profilen min der, men finner ingen plass klippet jeg lastet opp ligger..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer på jeg også, må fikse onlinekonto på xbox først.

Må kjøre fra de fleste med drag RS2`n min :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

nå står navnet mitt 2 ganger på oppdateringslista.

den klubben her jeg mente.(AuVW)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som kan hjelpe meg med en ting? Når man uploader videosnutter av replays (make movie) til forzamotorsport.net, hvor finner man de igjen så man kan lagre de på pc'en? Er inne på profilen min der, men finner ingen plass klippet jeg lastet opp ligger..

 

"MyForza" Deretter "view all".. Da ser du på høyre side at det står en liten firkant med tekst i, og en DOWNLOAD knapp under;)

 

Se på bilde:)

sdpjnwerfg.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke noen bilder å vise jeg, har bare lastet opp videoen. Det står "doesn't have any pictures to share" under message center og over achievements..

 

Om det er der bildene/videoene skal vises (?) får jeg prøve å laste opp noen bilder også, se om det hjelper?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.