Anbefalte innlegg

Kjøpte spellet i går og må sei eg savner Turbo/dumpventil som fleire nevner her, og meiner og at spellet ikkje burde vert ein 4-er men rundt 3.5 eller mindre, bra grafikk/bilde men lang opplastningstid, nok reklame før ein får kjøre...

 

Håper det kjem ein 5-er neste år som er bedre, tenker då på MEIR biler, andre biler, s2, s3, Vento:) rs4 b5? ....

Litt oem styling:)

 

Fleire som kjører rs2 her?

Ka toppfart dere har på den? me full trim..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Turbo/dumpventil lyden er sterkere vis du ikke velger den største turboen .. :)

 

Jeg er ihvertfall meeeget fornøyd med Forza 4 kontra GT5 som var en eneste stor flopp.. :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

510`en er da like tullete i Fm4 som i Fm3? :P

 

225 dekk rund baut med 1000 hk.. er jo oppskriften på tullete ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøpte spellet i går og må sei eg savner Turbo/dumpventil som fleire nevner her, og meiner og at spellet ikkje burde vert ein 4-er men rundt 3.5 eller mindre, bra grafikk/bilde men lang opplastningstid, nok reklame før ein får kjøre...

 

Håper det kjem ein 5-er neste år som er bedre, tenker då på MEIR biler, andre biler, s2, s3, Vento:) rs4 b5? ....

Litt oem styling:)

 

Fleire som kjører rs2 her?

Ka toppfart dere har på den? me full trim..

 

Nei nei nei, håper at det ikke kommer noen flere x,5 versioner av Forza. Får holde med denne såkalte 4'ern. Neste Forza får først komme, når Xbox 720 kommer. Xbox 360 har gjort sitt nå. Virker som Turn 10 har klemt ut det som går ut av den gamle 360'n.

 

MEIR(!!!) biler kommer i form av DLC. Så ikke bekymre deg. ;)

 

RS2 med full motor-trim... kun 7300rpm... hva i huleste skal det bety?????????? Burde jo klare opp mot 10k!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei nei nei, håper at det ikke kommer noen flere x,5 versioner av Forza. Får holde med denne såkalte 4'ern. Neste Forza får først komme, når Xbox 720 kommer. Xbox 360 har gjort sitt nå. Virker som Turn 10 har klemt ut det som går ut av den gamle 360'n.

 

MEIR(!!!) biler kommer i form av DLC. Så ikke bekymre deg. ;)

 

RS2 med full motor-trim... kun 7300rpm... hva i huleste skal det bety?????????? Burde jo klare opp mot 10k!!

 

Om du ikke er fornøyd får du legge det på hylla å spille gt5 med 100 biler !! og 900 forza1 biler !! gt5 er tidenes vits. MEEEEn, dette er ingen gt5 vs fm4 tråd. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg syntes forza motorsport 4 er helt rått

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om du ikke er fornøyd får du legge det på hylla å spille gt5 med 100 biler !! og 900 forza1 biler !! gt5 er tidenes vits. MEEEEn, dette er ingen gt5 vs fm4 tråd. ;)

 

Neh, GT5 har jeg "runda". Så, den er lagt på hylla. ;) Dessuten, så gir Forza "4" mer spilleglede og opplevelse. Lyden er jo utrolig bra. Får jo ståpels av motorlyden på de biler som går over 8000 omdreininger - og blir vrang i trynet, på de som går over 10.000. : doggy :

 

Har faktisk tatt meg selv i å råflire, flere ganger under race. : haha :

 

Men, det er fortsatt FM 3,5. :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

 

Men, det er fortsatt FM 3,5. :P

 

Sånn kan du jo se på det, men da er GT5 egentlig GT 1.4. Det er vel det spillet som har skuffa meg mest oppgjennom tror jeg. Tenk at jeg kjøpte PS3 for det, som også var en stor skuff.

 

Forza 4 er jo knall underholdning. Men har blitt i overkant lett å få tak i biler og trim kanskje. Men det er jo artig for sånne som meg som bare liker å dille. (Over 100 timer bare i menyen på forza 3)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

RS2 med full motor-trim... kun 7300rpm... hva i huleste skal det bety?????????? Burde jo klare opp mot 10k!!

 

ka dette ska bety??

 

Eg sa ka toppfart har du/dere me full trimma rs2:)

 

kor i heitte får du inn 7300rpm og klare opp mot 10k???????????

 

TOPPFART TOPPFART;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sånn kan du jo se på det, men da er GT5 egentlig GT 1.4. Det er vel det spillet som har skuffa meg mest oppgjennom tror jeg. Tenk at jeg kjøpte PS3 for det, som også var en stor skuff.

 

Forza 4 er jo knall underholdning. Men har blitt i overkant lett å få tak i biler og trim kanskje. Men det er jo artig for sånne som meg som bare liker å dille. (Over 100 timer bare i menyen på forza 3)

 

er med på den. elsker dillingen med å trimme biler, legge på lakk og dekaler :) Tok meg faktisk tid til å lage klubblogoen som du kan se på bilene i garasjen. Bare å si ifra hvis man er interessert

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

men lang opplastningstid, nok reklame før ein får kjøre...

 

Legg spillet inn på harddisken (Begge discene) så slipper du lang lastetid.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøpte meg Forza i går kveld, og har sitti et par timer .. Første-inntrykket er at det er veldig bra :) Mye spennende biler her hvertfall :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ka dette ska bety??

 

Eg sa ka toppfart har du/dere me full trimma rs2:)

 

kor i heitte får du inn 7300rpm og klare opp mot 10k???????????

 

TOPPFART TOPPFART;)

 

Var nå ikke ment som svar til ditt innlegg om RS2. Har ikke testet topfarta på den, men jeg maks-tuna den og oppdaget at det er turtallskutt på 7300 rpm. Som jeg syns er ganske rart. Er det ikke rundt 7100, på en orginal en irl? 200 20v min var det nå det på, orginalt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sånn kan du jo se på det, men da er GT5 egentlig GT 1.4. Det er vel det spillet som har skuffa meg mest oppgjennom tror jeg. Tenk at jeg kjøpte PS3 for det, som også var en stor skuff.

 

Forza 4 er jo knall underholdning. Men har blitt i overkant lett å få tak i biler og trim kanskje. Men det er jo artig for sånne som meg som bare liker å dille. (Over 100 timer bare i menyen på forza 3)

 

Din luring. Ganske stor forskjell fra GT1 til femmern. Ikke engang til samme konsoll.Ska være enig at GT5 var litt skuffende, men det var nå vel hardt å ta i å kalle den 1,4. :-)

 

Jeg er også enig at FM4 er knall underholding, men at det er litt for lett å vinne biler. Som du sier også, det er jo morro å dille med forskjellige biler med div tuning og styling.

 

Tar jeg virkelig så feil, om jeg påstår at mye er likt på 4'ern som på 3'ern? Menyer, tuning, styling, baner, grafikken...

Grafikken har jo fått en liten overhaling. Det man kan se, er lys og gjennskinn er finere. Men, jeg synes grafikken ellers er temmelig det samme. Også hadde jeg håpet på mere dekkrøyk, ala GT5 - som virkelig er bra.

 

Jeg mener det er på tide med en ny Xbox, før neste Forza. Virker for meg at Turn 10 har mye bra på lager. For de har vel igrunn fått til mer enn PD på GT5, på færre år.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var nå ikke ment som svar til ditt innlegg om RS2. Har ikke testet topfarta på den, men jeg maks-tuna den og oppdaget at det er turtallskutt på 7300 rpm. Som jeg syns er ganske rart. Er det ikke rundt 7100, på en orginal en irl? 200 20v min var det nå det på, orginalt.

 

Då skulle du ikkje sitert meg;) men eg kan sjå om det samme skjer på min:)

 

Edit:

RS2 me v8 rs4 r3 785 og 597kw

8700rmp og 367km/h

 

RS2 me org. Motor r3 766 og 516kw

7400rpm og 310 km/h

 

Bane: le mance france:)

 

Edit: ein klare vel meir rpm når ein kjøre manuel, over her er basert på automat:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ingen a dere som har fått tillbud om deler fra en strippet 240 på Forza ? ble stjålet fra garasjen til en kamerat a meg natt til i tirsdag ! skulle spille igjen i går og da var den pluttselig borte...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ingen a dere som har fått tillbud om deler fra en strippet 240 på Forza ? ble stjålet fra garasjen til en kamerat a meg natt til i tirsdag ! skulle spille igjen i går og da var den pluttselig borte...

 

Kan ein stjele biler fra garasjen til folk på spellet:)?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tror Turn 10 har vært litt for redd å gå i fella med å få "støvsugerlyd" i bilene som GT serien har. Og dermed gått helt overboard selv på den kjipeste små standardbilene. Det blir liksom litt rart å kjøre en Chevrolet (daewoo) Spark F-klassebil med 1,2 liter 90hk, som høres ut som en racepreppa høykomp motor med throttlebodies på lyden, men fart og respons som den standardmaskinen det er : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok, jeg har ikke xbox å komme ikke til å kjøpe meg det heller, MEN hu jeg bor ilag med har en xbox 360 liggende. Er det verdt det å kjøpe det? :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok, jeg har ikke xbox å komme ikke til å kjøpe meg det heller, MEN hu jeg bor ilag med har en xbox 360 liggende. Er det verdt det å kjøpe det? :P

 

Ehh,HALLO! JA! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok, jeg har ikke xbox å komme ikke til å kjøpe meg det heller, MEN hu jeg bor ilag med har en xbox 360 liggende. Er det verdt det å kjøpe det? :P

 

Test demo først da vel? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok, jeg har ikke xbox å komme ikke til å kjøpe meg det heller, MEN hu jeg bor ilag med har en xbox 360 liggende. Er det verdt det å kjøpe det? :P

 

du kommer ikke til å angre.det er verdt hver eneste krone

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Korsen man laster bilda opp på pc`n?

 

Mvh

OVERHODET ikke hiddenkyndig!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Korsen man laster bilda opp på pc`n?

 

Mvh

OVERHODET ikke hiddenkyndig!

 

x2

 

Må vel ha internett??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.