Anbefalte innlegg

Nå har vi gleden av å innvitere dere til vintertreff 2 ganger.

 

Den første og "Hovedtreffet" blir avholdt helgen 27/29 januar.

Vi har i år valgt et annet sted enn Sigdal for at de som bor litt lengere nord også kan være med. Banekjøringen foregår på et ca 4 km langt og 500m bredt vann, og vi bor rett ved vannet så det blir ingen kjøring til og fra. Alt vi trenger er innenfor en radius av ca 400m som f.eks bensisstasjon, gjør det selv hall osv.

Her kan både kone og barn bli med da dette er et stort vintersportsted med skibakker, en av nordens lengste preparerte langrennsløyper og snøscooterutleie.

 

Banen:

Banen vil bli laget etter vårt ønske og Vidar fra Audisentrum vil tegne denne i sammarbeid med noe proffesjonelle banetegnere slik at banen blir rytmisk å kjøre, pluss at publikum får action når bilene passerer tilskuerområde.

 

Hvor skal vi være?

 

Vintertreffet vil bli avholdt i Funäsdalen rett over grensa ved Røros. Webside for område vi skal bo i

 

Overnatting:

Vi har holdt av ca 30 dobbeltrom webside for hotellet

 

Et bra skisted 2 mil fra der vi bor for de som ønsker dette.

 

Veibeskrivelse kommer senere

 

 

Kommer tilbake til det 2. vintertreffet senere når tidspunkt er bestemt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, nå er Stavanger, Haugesund og Bergen lokallag lovet vintertreff midt i landet 2 år på rad, så dem blir sikkert fornøyd med denne plasseringen. Og ja, er direkte kritikk til styret. Urettferdig mot de på vestlandet som flere ganger har snilt bedt om et vintertreff midt i landet, noe styret -lovet- med vedtak på styremøte for halvannet år siden.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hurra meg rundt!!

Lurer på et par ting, som jeg ikke klarte å lese ut av prislista til hotellet... Hva koster det oss å bo der? Og; blir det noe påmelding til dette treffet?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, nå er Stavanger, Haugesund og Bergen lokallag lovet vintertreff midt i landet 2 år på rad, så dem blir sikkert fornøyd med denne plasseringen. Og ja, er direkte kritikk til styret. Urettferdig mot de på vestlandet som flere ganger har snilt bedt om et vintertreff midt i landet, noe styret -lovet- med vedtak på styremøte for halvannet år siden.

Jeg har ikke noe grunnlag for å si hva som ble vedtatt på den tiden, men dette var også et tema i år. Aktuell bane var på Gol, men da de ikke har fått konsesjon for kjøring der, og de da har 80dB grense var dette noe vi ikke turde satse på.

 

Er OGSÅ derfor vi har prøvd så godt vi kan å få til 2(!) treff i år, det andre vil etter al sannsynlighet bli avholdt i Telemark, noe som gjør kjøringen noe kortere iallefall.

 

Vi prøvde så godt vi kunne å gjøre alle til lags, men dette er svært vanskelig. Når vi da fikk et MEGET godt tilbud fra Sverige, samt gjorde det mulig for en vesentlig del av medlemmene vi har nordover å være med på vintertreff i klubbens regi for første gang, valgte vi å gå for dette. Håper på forståelse for dette, og beklager at vi ikke kan tilfredstille alle.

 

Mvh

Kjetil

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hurra meg rundt!!

Lurer på et par ting, som jeg ikke klarte å lese ut av prislista til hotellet... Hva koster det oss å bo der? Og; blir det noe påmelding til dette treffet?

Prisen skal være ca 1400,-SEK pr pers for fullpensjon hele helgen. (Dvs middag fredag, frokost/middag lørdag, samt frokost og søndag). Banekjøringen vil trolig koste 300,- for hele helgen. Påmelding banekjøring kommer senere.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, nå er Stavanger, Haugesund og Bergen lokallag lovet vintertreff midt i landet 2 år på rad, så dem blir sikkert fornøyd med denne plasseringen. Og ja, er direkte kritikk til styret. Urettferdig mot de på vestlandet som flere ganger har snilt bedt om et vintertreff midt i landet, noe styret -lovet- med vedtak på styremøte for halvannet år siden.

 

Hvis det er "midt i landet" du vil, så var iallefall Røros nærmere enn det meste annet sist jeg hadde geografi på skolen ;)

 

Sigdaltreffene er da nærmere Vestlandet enn noen andre treff vi har hatt på sommerstid, så når det gjelder vinterfreff er dte vl ingen grunn til å klage på tidligere løsninger.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sinnsykt kult at Vintertreffet er planlagt litt lengre nord.

 

Et tips angående neste års vintertreff:

- Åre (Sverige) skal arrangere Alpint VM. Hvem er det da som er hovedsponsor for Alpint VM?? Audi

 

Hadde vært supert om vi hadde fått til vintertreff der da...

 

Just an idea...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er supert!

 

At det er ett stykke å kjøre gjør bare hele "treffopplevelsen" mer intens synes jeg, er ingenting som slår feelingen av å tilbakelegge mil etter mil på vei til ett treff, er nesten den samme følelsen man hadde som barn når man ventet på julaften ;)

 

Og totalt sett når man ser på tidsbruken så sparer man jo enormt med tid når man først kommer frem, jeg brukte opp iallefall 2-3 timer på lørdagen på sigdal i år med kjøring til/fra banen, kjøring til/fra bensinstasjon osv, her er jo alt samlet på ett sted. Bare så enkle ting som å hente en jakke eller lade kameraet på hotellet vil jo nå være en affere som kun tar minutter, genialt! Gjør det selv hall og nattklubb er jo 2 VIRKELIG store + det og : smil :

 

Kan man ringe hotellet og booke rom nå btw? Bare si man er fra vw-audi club?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette blir helt sikkert morro! Gleder meg allerede...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette her høres gøy. : rock :

 

Blir fin tur iallfall. : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er supert!

Kan man ringe hotellet og booke rom nå btw? Bare si man er fra vw-audi club?

 

Det er bare å ringe til hotellet nå ja (arbeidstid) å booke rom. Si du er fra VW-Audi Club Norwegen så får du den prisen Kjetil har sagt og rom

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi fra Molde ser lyst på denne gledlige nyheten. Slipper unna med en litt kortere tur enn til Sigdal! Jippi! Har booket rom for en del fra Molde allerede.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer en del folk fra ålesund også!Spesielt da vi så hvem som skulle spille på nattklubben:http://www.farbrorflask.nu/ : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er ett par bilder av innsjøen vi skal boltre oss på : smil :

Funes Mars 006.jpg

Funes Mars 007.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dere sier at dere har reservert 30 dobbeltrom. men er dette et stort hotell eller er 60personer maks antall på treffet?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dere sier at dere har reservert 30 dobbeltrom. men er dette et stort hotell eller er 60personer maks antall på treffet?

 

Det er ingen maks grense på personer. Blir dette hotellet fullt har vi andre muligheter. Så det lønner seg å være tidlig ute

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

YESS! Dette ser bra ut :-D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser meget bra ut på bildene :)

 

Har bestilt hotellrom til meg og fruen nå, var visst enda rom igjen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ny info:

 

Hotellet har bare 4 dobbeltrom som er ledig igjen men har 7 rom i annekset også, så det lønner seg å bestille så fort som mulig.

 

Prisen på annekset er 1200 pr. person

 

Hvis hotellet blir fullbooket ordner de med plasser på et annet hotell (Funäsdalen Hotel) så vi kan bare fortsette å kontakte Eriksgården Hotell.

 

Det er muligheter for en felles lunch på lørdag rett ved banen, og der kan vi også ha en after-track på lørdag før vi går på hotellet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er rom bestilt for meg også. :glad:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er hotellet fullt, bare ledig i annekset igjen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

I følge han karen jeg snakket med så var stort sett forskjellen at i annekset så var det ikke TV på rommene. Men vi er vel ikke der for å se tv, så det går bra.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.