Anbefalte innlegg

Legg ut noen bilder da Bård Even ;):rolleye:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Håper alle som var med og arrangerte og hjalp til ser bort ifra denne "meningsløse" kritikken og arrangerer et slikt treff til neste år, dette bør bli en tradisjon...

 

Sverige er jo tross alt mye artigere enn sigdal, spesielt hvis man tenker på ting utenom banekjøringen...

 

Stå på gutter...:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flere en meg som synes at den svenske rs2`n var J#%&" fin?

tror jeg tok 70 bilder av den: flau :

Hehe har stått å siklet på den bilen på flere isbanetreff. Begynner å lure på om den bilen blir kjørt i det hele tatt til og fra treff. Ikke et eneste støvkorn å finne på den. Så ut som bilen var heist på plass utenfor Eriksgården Hotell på lørdagen............til og med stussene på eksosanlegget glinset!!!! : eek : : eek : Bilen er bare SYKT strøken!!!!!!! Han har også en alpinhvit Audi Coupe quattro typ85 som også er sykt strøken...........Bikker vel nesten over til det sinnsyke den "putsen" han har på bilene sine. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vil bare si at treffet for min del var en højdare om man ser bort fra et lite havari for egen del.

At noen sklir litt forann køen og kjører når de hvil osv er helt greit når man tenker over den STORE frivillige innsatsen mange av disse har for å få i stand banekjøring og annen morro for oss andre!

Håper på et treff samme sted neste år og vil foreløbig bare takke og bokke for et strålende arrangement!!! Kanon!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe har stått å siklet på den bilen på flere isbanetreff. Begynner å lure på om den bilen blir kjørt i det hele tatt til og fra treff. Ikke et eneste støvkorn å finne på den. Så ut som bilen var heist på plass utenfor Eriksgården Hotell på lørdagen............til og med stussene på eksosanlegget glinset!!!! : eek : : eek : Bilen er bare SYKT strøken!!!!!!! Han har også en alpinhvit Audi Coupe quattro typ85 som også er sykt strøken...........Bikker vel nesten over til det sinnsyke den "putsen" han har på bilene sine. ;)

 

Gleder meg til kompisen min får redigert film......tror det ble myyyyye rs2 der gitt: flau :

 

Herlige biler.....SKAL ha rs2 som neste bil:o

 

fint å se en del s2 sedaner der å da....

likte spes den sølv farga, å den med klistremerkene......selv om jeg kunne blitt spart for merkene:o

men den røde.......: gråter :

var penere når den var på lånke for et par år siden.....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gleder meg til kompisen min får redigert film......tror det ble myyyyye rs2 der gitt: flau :

 

Herlige biler.....SKAL ha rs2 som neste bil:o

 

fint å se en del s2 sedaner der å da....

likte spes den sølv farga, å den med klistremerkene......selv om jeg kunne blitt spart for merkene:o

men den røde.......: gråter :

var penere når den var på lånke for et par år siden.....

Den røde er jo flott den,men han hadde på "vinter-treff" fangern sin. Han knuste en fanger ifjor som han brukte. Han har en strøken ny en på stua hehe. Både den rød og sølvgrå kommer ifra Ålesund ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.