Anbefalte innlegg

Har det vært noe prat rundt det å invitere den svenske Audi-klubben i styret ? Er jo alltids hyggelig med litt økt miljø rundt vinterkjøringen.

 

Er det mange som skal ha med damer ? Driver å vurdere litt muligheter for det, men det blir fort litt kjedelig for henne å prate bil en hel helg... : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Påmeldt :) Må huske å booke rom i morgen og skaffe et par 11/65x16 Michelin GE rallypiggdekk. Noen som har ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har det vært noe prat rundt det å invitere den svenske Audi-klubben i styret ? Er jo alltids hyggelig med litt økt miljø rundt vinterkjøringen.

 

Er det mange som skal ha med damer ? Driver å vurdere litt muligheter for det, men det blir fort litt kjedelig for henne å prate bil en hel helg... : klø :

 

jeg spurte madamen, men hun var ikke akkurat keen på bilskråling en hel helg hun heller... er vel noen som skal ha med følge : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette var absolutt SUPRE nyheter :) ! Blir bare 20mil å kjøre for oss trøndere, og ikke 70 som det bruker å være til sigdal.. Gleder meg allerede som en unge!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har det vært noe prat rundt det å invitere den svenske Audi-klubben i styret ? Er jo alltids hyggelig med litt økt miljø rundt vinterkjøringen.

 

Er det mange som skal ha med damer ? Driver å vurdere litt muligheter for det, men det blir fort litt kjedelig for henne å prate bil en hel helg... : klø :

 

Ifm, 100års markeringen for unionsoppløsningen hadde det vært på sin plass å invitert "søta-bror". Finnes sikkert en fin gjeng å stifte bekjentskap med på andre siden av grensen. Dessuten får vi så en mulighet til å vise hvem som har de tøffeste bilene ;)

 

Skal prøve å få me dame jeg å, er ikke så lett da sjekkemarkedet på Rena er en smule "utbrukt" :P Noen som kjenner ei venninde som søker en artikar fra barteland? Send søknad med bilde! : smil :

 

Mvh Magnus

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det mange som skal ha med damer ? Driver å vurdere litt muligheter for det, men det blir fort litt kjedelig for henne å prate bil en hel helg... : klø :

 

Ja...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da var rom bokket. Var ikke så veldig vanskelig å overtale fruen til å bli med. Skal vel ikke se bort fra at hun vil leke litt på isen hun også.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg spurte madamen, men hun var ikke akkurat keen på bilskråling en hel helg hun heller... er vel noen som skal ha med følge : klø :

 

Etter det jeg vet så er det pr dags dato minst 8 av gutta her inne som skal ha med sin bedre halvdel så hun hadde neppe blitt alene.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva er tlf nr til det hotellet med ledige rom? Er det +46 til sverige?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette var absolutt SUPRE nyheter :) ! Blir bare 20mil å kjøre for oss trøndere, og ikke 70 som det bruker å være til sigdal.. Gleder meg allerede som en unge!

 

Enig med deg, den sigdalturen var lang.... : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva er tlf nr til det hotellet med ledige rom? Er det +46 til sverige?

 

hotell Funäsdalen

Tel +46 684 21430 si at du er fra VW-Audi Club Norwegen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk, da er to dobbeltrom bestilt, var 4 senger på hvert rom, dette blir en knallhelg. Dama på hotellet nevnte at det kunne bli opptil 35 minus i januar så det er best å sjekke frostveska så du ikke får en dårlig start på dagen. : eek :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Feilen med frostvæsken gjør man kun en gang hehe! Bland 50/50 med konsentrat så er du sikret :-) kjører selv på Mercedes kjølevæske ;-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Feilen med frostvæsken gjør man kun en gang hehe! Bland 50/50 med konsentrat så er du sikret :-) kjører selv på Mercedes kjølevæske ;-)

hva er så spesielt med den da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hva er så spesielt med den da?
Det går for å være beste kjølevæsken som er på markedet. En utrolig rense-effekt på den,har selv sett to Mercedes Actros motorer hvor ene gikk på Shell væske å andre på Merce-væske. Utrolig forskjell innvendig,ingen avleiringer eller dritt på den som gikk på Merce-væske.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rom ordnet og påmelding i boks så nå er det bare å glede seg... : rock :: smil :: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det ser ut til at INGEN fra Agder kommer, ganske enkelt fordi de fleste av oss syns det blir altfor langt å kjøre på en helg med vinterveier. Synd, men slik er det bare :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det ser ut til at INGEN fra Agder kommer, ganske enkelt fordi de fleste av oss syns det blir altfor langt å kjøre på en helg med vinterveier. Synd, men slik er det bare :(

 

Det var synd at dere ikke ble med.

Jeg kjørte fra Oslo til Mo i Rana bare for å kjøre på bane jeg. Det var jo ikke noe problem.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det ser ut til at INGEN fra Agder kommer, ganske enkelt fordi de fleste av oss syns det blir altfor langt å kjøre på en helg med vinterveier. Synd, men slik er det bare :(

 

DET er for dårlig unnskyldning! Tenk på hvor tidsbesparende dette treffet er når man først har kommet frem? Og for en unik sjanse det er for oss som liker isbanekjøring, her er virkelig alt lagt til rette for en fantastisk helg man aldri vil glemme! Og gode vinterveier på vei til vintertreff er jo bare en laaang hyggelig kjøretur ;) Jeg kjørte 2 ganger til mo i rana i sommer, en gang bare for å se på og faktisk, 1000km hver vei det ;) så på det som en hyggelig tur jeg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er stor forskjell i så lang kjørestrekning på sommerveier og vinterveier, og i tillegg så er det også stor forskjell på hva dere syns er langt og hva vi syns er langt. 10-11 timer bak rattet hver vei for en helgetur syns jeg er fryktelig langt personlig, og det samme mener mange andre av oss i lokallaget. Beklageligvis så er det slik at et treff kan ikke plasseres slik at det passer for alle, og denne gangen er det oss i sør det ikke passer for.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Agder møter mannssterke opp på det andre vintertreffet...garantert... ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vet at det iallefall kommer 2(3) stk fra Agder! ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vintertreff (ett eller flere ?) og medlemmenes avstand til arrangementet.

Det er ikke lett for oss i styret å opptre helt tilfredsstillende for alle i denne saken. Imidlertid forsøker vi å ta valg til felles beste, år for år. Vi (Kjetil) har også hatt kontakt med Danneborg i Telemark om et vinterarr.

 

Helt generelt er vinterarr. faktisk noe lettere og billigere å avholde. Dette gjelder særlig hvis det ikke skal skje noen konkurranser og påfølgende premiering av noe slag. Da er egentlig utgiftene til baneleien som må dekkes, og vintertid er dette langt rimeligere enn på Våler og Rudskogen om sommeren.

Dette betyr at det burde være lettere for lokallag å stå for arrangement (-ene) og følgelig bør det kunne være moderate avstander til ett eller flere vinterarrangementer. Dette skulle føre til at flere er tilfreds med mulighetene til å komme til på en is-/snø-bane. Altså er det egentlig opp til lokallagene selv å finne brukbare steder, sjekke leien og eventuelt sørge for arrangementet. Så vidt jeg kan forstå vil styret støtte opp om slike tiltak, så sant utgiftene er innenfor "sømmelige" grenser. Hilsen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er stor forskjell i så lang kjørestrekning på sommerveier og vinterveier, og i tillegg så er det også stor forskjell på hva dere syns er langt og hva vi syns er langt. 10-11 timer bak rattet hver vei for en helgetur syns jeg er fryktelig langt personlig, og det samme mener mange andre av oss i lokallaget. Beklageligvis så er det slik at et treff kan ikke plasseres slik at det passer for alle, og denne gangen er det oss i sør det ikke passer for.

 

Vel sagt, dette er et problem som bestandig kommer til å følge arrangementer, vi brukte ca 10 timer til sigdal ifjor og det var jævli langt, spesielt tilbaketuren.... : eek :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror detta kan bli ei knellhelg, regne med at i selvfølgelig skal oppover sjøl :)

 

Tenkte bare å dele litt erfaring fra Funäsdalen fra tidligere. Feira en nyttårsaften der (like ved grensa), hadde 42-minus, til og med gassen i lighteren for fyrverkeri trakk se sammen, og hunden nekta å gå ut for å gå på do. Altså, kan bli svine kaldt, og for evt tilskuera anbefales lag på lag med klær! : eek :

 

Ellers e det en del undring på om "følget" skal være med uten å kjede se, så e det fullt opp mulig! Ta f.eks med skia eller snowboard, et fantastisk skianlegg der. Har kjørt en heil dag sjøl uten å måtte kjøre samme løypa 2 ganga!

 

Vi sees!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.