Anbefalte innlegg

Nei da, snøen er da myk den...bare å passe seg for isklumpene som faller av skvettlappene til trailerne, de er ikke akkurat så myk...

 

Trailere på isbanen : klø : hehe...

Tenkte nå kjøring på isbanen da.. har kjørt senka-bil på vinter i 5 år nå.. så det begynner jeg å få endel erfaring med..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trailere på isbanen : klø : hehe...

Tenkte nå kjøring på isbanen da.. har kjørt senka-bil på vinter i 5 år nå.. så det begynner jeg å få endel erfaring med..

 

: bh :: smil : trodde du mente turen dit jeg....

 

Senkede biler hadde iallfall ikke noen problemer i sigdal ifjor, jevn, ahrd og fin bane...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

: bh :: smil : trodde du mente turen dit jeg....

 

Senkede biler hadde iallfall ikke noen problemer i sigdal ifjor, jevn, ahrd og fin bane...

 

Flotte greier :) da tror jeg det blir tur! Må en ha hjelm og slikt ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flotte greier :) da tror jeg det blir tur! Må en ha hjelm og slikt ?

 

Dette liker vi å høre.

 

Ja hjelm må brukes på bane.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da var rom bestilt på Hotell Funäsdalen!

Gleeder meg som en unge selv om jeg bare skal vær passasjer denne gangen....:D:D : rock :: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er programmet klart?
nei, ikke enda.. men det kommer:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

For at vi skal vite hvor stor/lang bane vi skal brøyte opp håper jeg alle som skal kjøre går inn på hovedsidene og melder seg på der.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

For at vi skal vite hvor stor/lang bane vi skal brøyte opp håper jeg alle som skal kjøre går inn på hovedsidene og melder seg på der.

 

jaja, slutt å mas, jeg kommer jeg sjøh. Pokker husker du passordet mitt til hovedsiden el? : bh :: klø :: flau :

 

Håper det programeres med sosial tjæneste dvs samle folk på 1 plass å ha det gøy ref tidligere splittelser på ulike treff, hmmm... m!!!

 

Huff gleder meg fælt nå, snøen kom her i forrige uke. frydet meg da jeg gjorde årets "på snørra i snøen" stunt. Var veldig vondt, men jippii for et quattropotesiale vi har i dette kongeriket.... overogut

:rolleye:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oppdatert info.

 

Det er 4 rom dobbeltrom ledig på Hotell Funäsdalen.

Det er som sagt snart fullt på de to hotellene vi har. Hvis alle rommene har to personer hvil det si ca 90 personer og 52 biler har meldt seg på banekjøring.

Kommer til å bli et kjempetreff.

 

Det er muligheter for å booke leiligheter også. Gå inn på http://www.funasdalsfjall.se/db/det_mall.php?id=18536

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå er det kun 3 dobbeltrom igjen.....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oppdatert info.

 

Det er 4 rom dobbeltrom ledig på Hotell Funäsdalen.

Det er som sagt snart fullt på de to hotellene vi har. Hvis alle rommene har to personer hvil det si ca 90 personer og 52 biler har meldt seg på banekjøring.

Kommer til å bli et kjempetreff.

 

Det er muligheter for å booke leiligheter også. Gå inn på http://www.funasdalsfjall.se/db/det_mall.php?id=18536

 

Her vwaudi-cluben rabatt på disse også???

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har det vært noe prat rundt det å invitere den svenske Audi-klubben i styret ? Er jo alltids hyggelig med litt økt miljø rundt vinterkjøringen.

 

Ja de vil bli invitert men først etter at det har vært i Treffpunkt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her vwaudi-cluben rabatt på disse også???

 

Dessverre får vi ikke noen rabatter på leilighetene men vi har fått sneket oss til 4 rom til på Hotel Funäsdalen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Plass til 2 til? med følge.. 4 da :P ... oppdaget denne tråden litt sent. Ledige rom enda?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

snakket med hotellet for noen dager siden og de sa at det ikke var noen ledige rom?? vet dere om noen andre hoteller i nærheten?

-markus-

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal sjekke litt opp om dette og komme tilbake til dere

 

Og ja det er plass til flere

Mvh

JAM

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Holder på å se om vi klarer å rive løs noen flere rom men det kan bli vanskelig.

 

Det kan også bestilles rom/hytter her men da blir det uten "rabatt"

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi MÅ ha skilter på bilene p.g.a. svenske regler. Vanlig skilt (ikke utstillingskilt) prøveskilt eller anleggsskilt er godtatt.

Vi vil gjennomføre en teknisk kontroll på bilen før den blir sluppet ut på banen og vil avvise biler som ikke er bra nok (d.v.s biler som skal "brukes opp" vil ikke godtas)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har man lov å kjøre utenfor norge med prøveskilt da???

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi MÅ ha skilter på bilene p.g.a. svenske regler. Vanlig skilt (ikke utstillingskilt) prøveskilt eller anleggsskilt er godtatt.

Vi vil gjennomføre en teknisk kontroll på bilen før den blir sluppet ut på banen og vil avvise biler som ikke er bra nok (d.v.s biler som skal "brukes opp" vil ikke godtas)

 

vil denne kontrollen være av vanlige typen med sjekk av kokepunkt på bremsevæske o.l? er det db grense på banen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har man lov å kjøre utenfor norge med prøveskilt da???

 

Prøveskilt gjelder i skandinavia (muligens norden) har jeg tidligere fått opplyst hos Biltilsynet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vil denne kontrollen være av vanlige typen med sjekk av kokepunkt på bremsevæske o.l? er det db grense på banen?

 

Det vil gjøres en generel vurdering av bilen. Nå er det ikke jeg som skal stå for den. Er nemlig så veldig bilteknisk av meg så det blir litt vanskelig å svare på.

 

Og NEI det er ikke Db grense der. Derfor måtte vi vente helt til kl 1000 på søndag før vi kunne kjøre ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

...Yes!!!: cool : : :nana: Fekk to stk. rom på Funasdalen Hotell faktisk!!:rolleye: -Treffet er redda!!

-Da skal Tynset`ingan, og aldri en så liten Aukrust-figur, spenne på seg ispiggan og ta seg en tur vettu! Jeg ska stå i ramma og femmer`n ska få kjørt seg: rock : ...

 

(.....Hmmm...kanskje Aukrust`n ska få ta med seg biltralla baki denne svære nye Land Cruiser`n sin: klø : ...noe si meg detta kan bli helt værst:rolleye: ...)

 

Ps! -Ska vist forresten vør et jævla te liv på after-ski`n der også!?:full: ...

-Og hvor er skia: klø : ...nei dem har vi itte sett:rolleye: ...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vil denne kontrollen være av vanlige typen med sjekk av kokepunkt på bremsevæske o.l? er det db grense på banen?

bare ikke ha masse løst dritt inne i bilen som tomflasker å slikt....... eller at hattehylla er løs osv, kan være kjett å få i bakhue om man skal være uheldig, hehe..... lov å ha flere enn to i bilen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.