Anbefalte innlegg

Noen som har klubbmerker liggende som jeg kan hente? :) helst av den gamle sorten, men de nye går også :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har klubbmerker liggende som jeg kan hente? :) helst av den gamle sorten, men de nye går også :)

 

tror ikke noen av oss har igjen flere av den gamle sorten merker

angående hvem som har skiltrammer og nye merker så har jeg men jeg bor i oslo, men Arve holder vel ikke så langt unna skedsmokorset.

Men haster det ikke veldig så er det jo Dekk foredrag med Michelin på Huseby gård, 300m fra Shellstasjonene på Skedsmokorset neste Onsdag(2nov.) og jeg skal ihvertfall dit

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tror ikke noen av oss har igjen flere av den gamle sorten merker

angående hvem som har skiltrammer og nye merker så har jeg men jeg bor i oslo, men Arve holder vel ikke så langt unna skedsmokorset.

Men haster det ikke veldig så er det jo Dekk foredrag med Michelin på Huseby gård, 300m fra Shellstasjonene på Skedsmokorset neste Onsdag(2nov.) og jeg skal ihvertfall dit

 

Okei, da kan det hende jeg tar turen dit om jeg ikke evt finner noen som har før det :) hehe..

 

Takk uansett, Frank :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Okei, da kan det hende jeg tar turen dit om jeg ikke evt finner noen som har før det :) hehe..

 

Takk uansett, Frank :)

 

bare hyggelig

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

dekk foredraget er forresten MANDAG 31 ikke onsdag

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noen mulighet for og få tilsendt merker? Har to biler som skulle hatt merker her.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde vært ålreit å fått noen selv, så om det er noen som har av den gamle typen, så si ifra :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde vært ålreit å fått noen selv, så om det er noen som har av den gamle typen, så si ifra :)

 

57cm eller 62cm bredde? Skulle kommet på Sharif i går

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noen mulighet for og få tilsendt merker? Har to biler som skulle hatt merker her.

 

Da merkene er "gratis" trur jeg ikke dem blir sendt i posten pga porto osv. Men vi er flere som har det på Romerike. Kan jo møtes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor og når? jeg trenger som sagt til to biler. Når audien ble stjålet forsvant klubbmerkene i samma slengen. så hadde vært knall og fått på noen nye. hadde gladelig betalt for porto i tilfelle sending

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde vært ålreit å fått noen selv, så om det er noen som har av den gamle typen, så si ifra :)

 

Mener du klistremerker av den gamle typen, eller skiltholder til metallskilt (den gamle typen som snart blir gjeninnført)?

 

Klistremerker av den gamle typen er jeg iallfall tom for, og tror ikke det er planlagt produksjon av den gamle typen heller :o Men klistremerker av den nye typen er vi mange som har : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heisann,

 

Jeg skulle gjerne hatt et par klistremerker og to skiltplater til nye typen skilt (med flagg). Bor på Mortensrud, så henter gjerne i nærheten / Tveita / Haugerud / Alnabru osv. Betaler også gjerne frakt for dette.

 

Noen som kan hjelpe et nytt medlem? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor og når? jeg trenger som sagt til to biler. Når audien ble stjålet forsvant klubbmerkene i samma slengen. så hadde vært knall og fått på noen nye. hadde gladelig betalt for porto i tilfelle sending

 

fenstad i nærheten av jessheim du er fra?

jeg har noen merker bor på råholt

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

stemmer det. er veldig fleksibel på hvor/når denna uka da jeg er sykmeldt ut uka.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mener du klistremerker av den gamle typen, eller skiltholder til metallskilt (den gamle typen som snart blir gjeninnført)?

 

Klistremerker av den gamle typen er jeg iallfall tom for, og tror ikke det er planlagt produksjon av den gamle typen heller :o Men klistremerker av den nye typen er vi mange som har : ja :

 

Mente klistremerker :) Synd de gamel har gått ut, jeg synes de var mye penere.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg er på hjul hver eneste dag i oslo/akershus så det er bare å ringe meg eller sende meg en melding så kan jeg stort sett møte hvor som helst å overlevere plater og merker. har 2 esker i firmabilen til en hver tid.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor får jeg tak i de små merkene?

Har sett noen som har det, siden det i kombi-biler ikke er plass til det lange vanlige

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor får jeg tak i de små merkene?

Har sett noen som har det, siden det i kombi-biler ikke er plass til det lange vanlige

 

Vi har nå kun en type klistremerker, og disse kan ikke deles opp slik at de passer i mindre vinduer :o De gamle merkene var med enkeltstående bokstaver, og kunne i prinsipp deles der man måtte ønske..

 

Men det går jo an å finne alternative plasser å ha klistremerket ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skulle hatt en skiltplate, noen som har mulighet til å fikse dette i Oslo-området i nærmeste fremtid ? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skulle hatt en skiltplate, noen som har mulighet til å fikse dette i Oslo-området i nærmeste fremtid ? :)

 

Hvor i oslo er det du holder til? Jeg kjører rundt i byen hele dagen og kan møte deg et sted. Send meg en melding så tar vi det derfra. (Nummeret står i signaturen min)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor i oslo er det du holder til? Jeg kjører rundt i byen hele dagen og kan møte deg et sted. Send meg en melding så tar vi det derfra. (Nummeret står i signaturen min)

Sendte deg mld før i dag ang. skiltplater :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg trenger nye skiltplater på min bil og det haster! Ønsker å få tak i disse i morgen på dagtid(Svinger du innom Arve?) eller kveldstid.. :) 94888771

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ellers si fra, så kan jeg sikkert møte deg en plass i Oslo etter jobb i morgen ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ellers si fra, så kan jeg sikkert møte deg en plass i Oslo etter jobb i morgen ;)

 

Hei.

 

Er fersk på forumet, har prøvd Drammens Avd hvor jeg holder til om å kjøpe skiltplater og stickers til vindu, men der er det umulig å skaffe har jeg forstått! Men jeg jobber daglig i Oslo, så om du har så kan jeg handle av deg kansje? : flau :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei.

 

Er fersk på forumet, har prøvd Drammens Avd hvor jeg holder til om å kjøpe skiltplater og stickers til vindu, men der er det umulig å skaffe har jeg forstått! Men jeg jobber daglig i Oslo, så om du har så kan jeg handle av deg kansje? : flau :

 

Hei Jan-Erik

 

Rart at våre venner i Drammen ikke har skiltplater og klubbmerker til deg, men klart vi kan hjelpe deg : ja : Jeg jobber til daglig på Langhus, så jeg har vanskelig for å treffe deg i Oslo på dagtid :o Dersom du ikke har anledning til å stikke innom Møller på Ryen i morgen, så hør evt. med Arve om han kan møte deg i Oslo på dagtid ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.