Anbefalte innlegg

Skulle gjerne hatt 2 skiltplater idag eller imorgen. Noen som har i område Kløfta, Gjerdrum eller Skedsmokorset

 

 

Mvh.

 

 

Christian

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg er på hjul hver eneste dag i oslo/akershus så det er bare å ringe meg eller sende meg en melding så kan jeg stort sett møte hvor som helst å overlevere plater og merker. har 2 esker i firmabilen til en hver tid.

 

Hei.

 

Sendte deg en sms om du var tilgjengelig i Oslo idag med skiltholdere og stickers !?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei Jan-Erik

 

Rart at våre venner i Drammen ikke har skiltplater og klubbmerker til deg, men klart vi kan hjelpe deg : ja : Jeg jobber til daglig på Langhus, så jeg har vanskelig for å treffe deg i Oslo på dagtid :o Dersom du ikke har anledning til å stikke innom Møller på Ryen i morgen, så hør evt. med Arve om han kan møte deg i Oslo på dagtid ;)

 

Hei Mikael.

 

Vet du om andre som kan ha skiltplater, merker er ikke så "fali":o Arve har ikke svart på forum eller sms: gråter :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har skiltplater og merker. Hvis du ikke får tak i Arve så jobber jeg i Oslo jeg også.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei.

 

Jeg skulle hatt noen (klistre)merker til begge "bila" i nærmeste fremtid.

Fant ikke noe Akershus lokallag, er dette under Oslo eller er jeg blind?

 

Hvem snakker jeg med? noen som har i nærheten av Gjerdrum ? (eller så jobber jeg på Lefdal Strømmen)

 

mvh martin

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei Mikael.

 

Vet du om andre som kan ha skiltplater, merker er ikke så "fali":o Arve har ikke svart på forum eller sms: gråter :

 

hei, har vært litt mye den siste tiden på jobben så derfor har jeg ikke svart. ring meg gjerne så er det lettere å få til noe for da ser jeg hvordan dagen min er :)

 

Hei.

 

Jeg skulle hatt noen (klistre)merker til begge "bila" i nærmeste fremtid.

Fant ikke noe Akershus lokallag, er dette under Oslo eller er jeg blind?

 

Hvem snakker jeg med? noen som har i nærheten av Gjerdrum ? (eller så jobber jeg på Lefdal Strømmen)

 

mvh martin

 

 

hei, jeg kjører inn og ut av byen hver dag så det er bare å slå på tråden så kan jeg komme innom deg å møte deg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hei, jeg kjører inn og ut av byen hver dag så det er bare å slå på tråden så kan jeg komme innom deg å møte deg.

 

Mulig å møte deg før jobb i morgen, begynner 12 på Strømmen som sagt. ellers før 11 og etter 20 hjemme. hva passer?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ring meg i morgen før du drar så ser vi hvordan vi løser det :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ring meg i morgen før du drar så ser vi hvordan vi løser det :)

 

Den er grei, da får du en tlf på morgenen (før 11 en gang :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hei, har vært litt mye den siste tiden på jobben så derfor har jeg ikke svart. ring meg gjerne så er det lettere å få til noe for da ser jeg hvordan dagen

 

Hei igjen Arve.

 

Takk for plater og stickers, var bare en telefon unna : haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mornings! Skulle gjerne hatt noen merker jeg, så hvis det er noen i Lillestrøm og omegn som har dette, så hadde det vært helt fabelaktig :) Hvis noen har den gamle typen så tar jeg gjerne ett par av de, men hvis det kun er de nye så gjør det ingen verdens ting, begge utgaver mottas med stor takk :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kan gjerne møte deg i kveld eller i løpet av helgen, hvis ikke Knut-Erik eller Arve stiller opp med merker til deg ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ta kontakt på 90702702 når du har mulighet, mikael :)så tar vi det derfra :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skiltplater ønskes! Fetsund, Lillestrøm området... Noen som har mulighet?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trenger skiltplate og stickers i Oslo - noen som har?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trenger skiltplater og stickers og, hvem har? :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

For dere som trenger skiltplater og/eller klistremerker vil jeg absolutt anbefale dere å ta turen til McDonalds på Lørenskog, der vi møtes hver mandag fra kl. 19 : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer på mandag:) synd denne mandagen er ferdig allerede... Men men, da er det snart helg igjen! :rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei hei!

 

Har sett at man anbefales å ta en tur innom McDonalds for å få skiltplater. Men nå skal jeg dra ned til skien for å hente nybilen ( golf mk4 tdi). Jeg kjører gjennom oslo i 7-8 tiden kanskje, så lurte på om det var mulig å plukke opp et par skiltplater på veien hjem til kalde nord norge? :)

 

Jeg kjører gjennom oslo 2. august!

 

Send PM om noen kan ordne dette! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skulle gjerne hatt skiltplater før mandag 6 august for da skal bilen inn til bytte av bagasjelokk og tenkte da jeg kunne fått dem til å bytte skiltplate i samme slengen. Noen jeg kan møte i Oslo i løpet av uken for å få til dette?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kom innom meg, så kan du få den jeg har liggende som ekstra ? Jeg har en Audi klubb i plastikk om det er det du er ute etter ??

 

 

Robert

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kom innom meg, så kan du få den jeg har liggende som ekstra ? Jeg har en Audi klubb i plastikk om det er det du er ute etter ??

 

 

Robert

 

Skal være av plastikk ja. Nice, er det den typen skiltholder som passer til de type nye skiltene som har land kjennemerke på siden?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kan bare legge skiltholderen på trappa mi så kan du sjekke om det er riktig hvis jeg ikke er heme. Jeg er nok heme idag fra kl 22:00 (en snar tur innom om en time før jeg drar ut og trener) ...og er litt heme imorra litt spredt utover dagen :)

 

 

Robert

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kan bare legge skiltholderen på trappa mi så kan du sjekke om det er riktig hvis jeg ikke er heme. Jeg er nok heme idag fra kl 22:00 (en snar tur innom om en time før jeg drar ut og trener) ...og er litt heme imorra litt spredt utover dagen :)

 

 

Robert

 

Ok, er der rundt 21 idag. Sjekker da hvis den er der :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvem kan jeg kontakte angående klubbplater og klistremerker? Er ganske fersk i klubben så skulle gjerne hatt det på bilen min :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.