Anbefalte innlegg

Noen i Jessheim- eller omegn som har både skiltplater til plastskilt og merker? 2 stk skiltplater og 4-5 stk merker hadde vært genialt! :)

Er helt ny på forumet (4 dager gammel) og er ikke helt kjent med hvordan ting fungerer. Er litt forskjell her fra Bilforumet! Begynte å bli stusselig der, så tenkte jeg måtte oppgradere litt ;)

 

Takk på forhånd!

 

Mvh

Anders Engebretsen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei Anders! :)

 

Siden du bor på Jessheim, så er jo ikke det lange biten til Mcern på Berger (der Sharif lå). Nå til mandag (12.11) er det lokallagstreff for Oslo lokallag der, og da stiller folk fra styret med merker. I tillegg til dette så er det jo hyggelig å møtes, og da får du en sjanse til å bli litt bedre kjent med en del av oss i Oslo lokallag :) Vel møtt!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei, og takk for raskt svar! :)

 

Får vel prøve på det! Greit å komme seg litt inn i miljøet, når man først har meldt seg inn. Hvordan vet jeg hvem som er fra hovedstyret forresten? Ser jo navnene her inne, men vet jo ikke hvem de er i virkeligheten.

 

Har de også skiltplater? Hadde vært knall :) skal prøve å møte opp der til mandag igjen ja :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei, og takk for raskt svar! :)

 

Får vel prøve på det! Greit å komme seg litt inn i miljøet, når man først har meldt seg inn. Hvordan vet jeg hvem som er fra hovedstyret forresten? Ser jo navnene her inne, men vet jo ikke hvem de er i virkeligheten.

 

Har de også skiltplater? Hadde vært knall :) skal prøve å møte opp der til mandag igjen ja :)

 

Regner med at du tenker på lokallagsstyre, det stemmer at det er vi som har plater/stickers, spør etter Frank eller Harald så peker de deg nok i riktig retning :) Velkommen til klubben og Oslo lokallag!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Edit: Så at Harald svarte rett før meg og omtrent det samme, så da trenger det ikke stå det samme to ganger :)

 

Velkommen skal du være :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var lokallstyre jeg tenkte på ja :) hehe..

 

Okei, takk for info! Da sees vi kanskje! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser dette er en gammel tråd. Skulle gjerne hatt noen klubbmerker. Er det fortsatt Mc Donalds, eller kan jeg hente de andre steder?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei Kim, og Velkommen i klubben :)

 

Du kan enten se i tråden her når Oslo Lokallag har sine treff http://forum.vacn.no/showthread.php?245642-Treffplan-vinteren-2012-2013 og evt. spørre der når noen som har plater og dekaler skal på de forskjellige treffene. Eller så kan evt. noen av de som har møte deg ett sted som dere avtaler.

 

McDonalds på Jessheim førstkommende mandag er siste treff i år, så kan være muligheter der. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det flere lokallagstreff i tida framover? Tenkte på skiltplater og klistremerker. Fins det å få skiltplate passer til bakluka på Audi A6 også?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det flere lokallagstreff i tida framover? Tenkte på skiltplater og klistremerker. Fins det å få skiltplate passer til bakluka på Audi A6 også?

 

Hei

 

I denne tråden finner du informasjon vedrørende lokallagstreff: http://forum.vacn.no/showthread.php?245642-Treffplan-vinteren-2012-2013

Der får du kjøpt skiltplater ellers så er det mange av oss som kjører rundt med både skiltplater og klistremerker i bilen så du kan jo sende meg en PM hvis du ønsker at jeg skal møte deg noe sted i i Oslo eller lignende.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir vel å møte opp på et av treffene tenker jeg. Berger er bare en kort kjøretur unna. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har en skiltplate til overs hvis noen skulle trenge.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har en skiltplate til overs hvis noen skulle trenge.

 

Ta det med på treffet den 21.01.2013 så skal jeg prøve å få tatt meg en tur dit. Får ikke kjørt noe sted akkurat nå, siden bremsene bak er helt på bærtur, men skal på Sjekkpunkt Åneby på onsdag til uka. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei!

 

Er det noen som har 2x skiltplater til gamle typen skilt og 2x stickers ?

Mvh

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er skiltplater for plastskilter kommet inn igjen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei! Skulle gjerne hatt 2x Skiltplater (ny type) og 2x stickers :-) Når kan man få tak i noe slikt?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skiltplater har jeg men ikke dekaler. Er treff på mandag i Sandvika, da får du begge deler :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei!

 

Takk for info.

Hvor i Sandvika blir det treff? Har sett at mye biler har vært samlet i Kommunegården tidligere. Er vel ikke tilfeldigvis der? :-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er nederst og innerst i parkeringshuset under senteret :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Samles på Peppes i Sandvika ja :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for info! :-)

 

Håper jeg rekker en tur innom!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei,

 

Er det ikke mulig å få tilsendt plater og merker? Ingen som kan være behjelpelig med dette? :)

Har ikke mulighet til å møte opp på kommende treff, da jeg jobber ukurrante tider og driver med en del plukk på hjemmefronten.

 

Hvis noen har 2xplater til nye typen plastskilt og 4xmerker de kan avse (går også med 2), så betaler jeg gladelig alle kostnader for frakt og prisen man måtte ønske for varene :)

 

Mvh

Anders

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei Anders!

 

Først, jeg må bare få beklage for at jeg ikke hadde mulighet til å møte deg på fredag, og at jeg ikke fikk sagt ifra (pga jeg glemte det :P).

 

Men, jeg kan gladelig sende deg merker og plater når jeg kommer hjem fra Danmark, som er på Søndag.

 

Det blir da 50kr plata, altså 100kr, og det som kommer i tillegg med frakt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei :) Trenger 2 nye skiltplater og 2 klistremerker. Noen som kan møte meg i Oslo ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.