Agder: Verkstedet til sørlandsgutta

Anbefalte innlegg

pen bil igjen keko.. likte de felgene også..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får dele litt med dere av galskapen jeg holder på med om dagen. Bestemte meg for litt over en uke siden om å gjøre et stunt med golfen i forbindese med Gatebil-treffet her i Kr.sand førstkommende helg. Utfallet ble en hel dempet bil innvendig og masse lyd.

Bilen blir helt original utvendig, men som dere ser på bildene under har det skjedd mye innvendig. Tror nok denne kommer til å spille HØYT...

 

Bilde 1 og 2: Demping av taket

Bilde 3: demping innvendig

taket dempet.jpg

taket dempet1.jpg

gulv.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har sagt det før og sier det igjen...du er og blir gal... :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har sagt det før og sier det igjen...du er og blir gal... :P

 

He,he. Er i grunnen enig i med deg.

 

Ble forresten par pokkaler på golfen i dag under Gatebil treff i Kristiansand.

 

Andre plass som fineste VW og Beste Presentasjon under Emma konkuranse.

 

Flere bilder av ferdig bil kommer snart.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Liten forsmak mens jeg sorterer resten av bildene:

i bevegelse.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

grattis med pokaler:)

men fort deg med bilder da mann ;) he he

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

var ikke reint lite med anlegg heller! sykt!

hva slags lydisolasjon har du brukt?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det har jaggu meg skjedd en del her i det siste. Som nevnt tidligere, vant Golfen 2 premier under gatebil i Kristiansand. Uka etter treffet kom en kar innom jobben og ga meg et bud på Golfen inkl. alt anlegget som jeg ikke kunne si nei til. Med dette forsvant go' bilen, men det positive er at den nye eieren vant 1.plassen under EMMA konkurransen allerede forrige lørdag.

 

I forrige uke handlet jeg tilbake Audien som jeg solgte til en kompis for par måneder siden. Denne sto også til salgs her på forumet : http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=154122. Han var dessverre litt uheldig og fikk en bil i rompa. Han fikk en knall tilbud fra forsikringsselskapet på bilen som han takket ja til. Jeg endte med å handle denne direkte fra selskapet til en billig penge. Bilen skal settes i stand igjen.

 

Toppen av kransekaka forrige uke var at jeg fikk tips om en fin passat 3b. Denne hadde vært lakkert for litt over ett år siden. Eieren skulle sette denne sammen alene etter lakkering, men det ble ikke noe av det. Bilen ble plassert på en låve og der sto den i 100 deler. Kikket på bilen på lørdag og falt pladask for den, og nå står det en nylakkert Passat 3B, 1999 modell 1,9TDI i gården min. :)

 

Galskap eller???

 

Her kommer det noen bilder. Rakk dessverre ikke å ta bilder av golfen når den var 100% ferdig...

basser.jpg

premier.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fy skam seg...selge Golf'en... : mad :

 

...men fin Passat da...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg endelig fått ut fingeren og senket passaten. Det ble fint og bilen var faktisk god å kjøre.

 

En kompis kjøpte et av mine tidligere prosjekter. Planen er å sette denne golfen i original stand. Skal legge ut noen bilder her mens han holder på.

passat.jpg

stian.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

var ikke reint lite med anlegg heller! sykt!

hva slags lydisolasjon har du brukt?

 

bumper denne jeg :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ikke mange baller i luften på en gang her.. hehe.. super tråd..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

bumper denne jeg :)

 

Så ikke denne. Brukte Stinger matter. Akkurat samme som Dynamat.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ikke mange baller i luften på en gang her.. hehe.. super tråd..

 

Bare småting :)

 

Må jo holde blodsirkulasjonen i gang. Takk forresten.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

stemmer, hvordan er de i pris kontra dynamat?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

stemmer, hvordan er de i pris kontra dynamat?

 

Ligger på nogelunde på samme.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

HURRA....

 

Ble ny bil på meg i går. Kikket på bilen på søndag, men fikk dessverre ikke den fordi jeg ble bydd over. Våknet til en SMS i går hvor det sto at jeg kunne fremdeles få bilen hvis jeg var interessert da det ble noe krøll med den andre kjøperen. Det hjalp også med en anbefaling fra et av medlemmer her i klubben som er sammen med barnebarnet til karen som skulle selge bilen...

 

Tilbake til bilen. Her er det snakk om en tilnærmet strøkent eksemplar av en Caravelle Coach fra 1990. Bilen er fabrikk inredet med tur inredning. Bilen ble kjøpt og eid av samme person siden den var ny. Denne er virkelig tatt vare på og det er kun 119000 km på telleren. Det følger også med fortelt og masse annet ekstra utstyr. Skal ta noen gode bilder av bilen etterhvert. Legger ved noen bilder fra salgsannonsen.

51_1645535130.jpg

51_-541728599.jpg

51_-805119467.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var en fin Coach, Keko! Hvilken motor er det i den?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var en fin Coach, Keko! Hvilken motor er det i den?

 

Gratis med flott modell.

 

 

Tusen takk for det. Det sitter en 2.1 bensin motor i denne. Bilen er nå plassert trygdt på en lager til vinterlagring. Kan nesten ikke glede meg nok til veiene er rene og klare til denne "døningen" til våren igjen...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.