Anbefalte innlegg

ingen som veit noe om dimensjon eller korleis eg kan få tak i bremseslanger?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

: gråter :

 

Hør meg stig arne, han fikser vel det med denna svensken

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har tatt bilder av det men får ikke til og posta di noen som kan hjelpa på den fronten så får dere gjerne se hvordan det ble

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe Pål Rune.

Bildene må du få ut ja! Men akkurat nå er det bare du som ser de, for de ligger på din pc.

[iMMMMG]F:\Bilder\Bilen for salg\P8030112.JPG[/img]

For bilder vil vi se!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vist en skal kjøpe nye skiver til dette kittet når disse er oppbrukt og nedslitt...ka skal ein kjøpe då? er det merce skiver som er blitt brukt i setten? fra hvilken merce då? greit å vite for skivene vare desverre ikkje for evigt :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Før Foran

29446e5e4870af6bbf5c6aa9a60d554c.jpg

661ecd9d0c14130f8618d4e5fa2c5353.jpg

Før Bak

c4f920be2121b754822e342a1bb29ed3.jpg

a59c0c2dac51d1f32b2f6264df596184.jpg

 

Etter skifte foran

deac901203ac89d2b2d36e6c481500e1.jpg

 

Etter skifte bak

6baefdb4131cc1adfc8785f92f055980.jpg

0b18d1821f57b8729f6229a24fa88d7c.jpg

 

Hva litt dårlig kvalitet på noen av bildene, ble tatt av mobilen for jeg glemte kamera når jeg skulle i garasjen. Men ble ganske fornøyd med resultate :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tøfft.. ka fabrikat er skivene bak og pris? har hørt på pris på ebc turbogroove skivene og dei kom på 1600kr stk..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bakskivene er orginale kjøpt på norskbildelsenter, så har jeg frest sporene selv får og få di litt mer i still med frambremsene

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bakskivene er orginale kjøpt på norskbildelsenter, så har jeg frest sporene selv får og få di litt mer i still med frambremsene

 

Det der blei rått:tilber:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men over til noe som faktisk må være like morro med nye bremser....

Hvordan er bremseeffekten? Den må jo være enormt mye bedre enn ufo`en...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Marius, hvorfor skal den være enormt mye bedre enn med UFO'ene?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men over til noe som faktisk må være like morro med nye bremser....

Hvordan er bremseeffekten? Den må jo være enormt mye bedre enn ufo`en...

 

Det er nok kanskje litt forskjell, pga 4 stempler. Men noe værst effekt er det nok ikke, da skivene bortimot er like store...

 

 

 

Utenom det så har jeg gitt opp dette opplegget, har skaffa S4 V8 bremser jeg. GRATIS! :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må sei det at bremse effekten er ikke betydelig bedre, men under full bråbrems så har jeg merket forskjell på bremsene og syns brembo kitet hva litt mer effektivt, men så var mine ufo bremser ganske slitt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må sei det at bremse effekten er ikke betydelig bedre, men under full bråbrems så har jeg merket forskjell på bremsene og syns brembo kitet hva litt mer effektivt, men så var mine ufo bremser ganske slitt.

 

Har nok litt å si det også. Samtidig som de du har nå er helt nytt.. Men de ser jo tøft ut :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har skaffa S4 V8 bremser jeg. GRATIS! :P

Betalte du ingenting for delebilen?:rolleye:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Han har(som han har skrytt av på alle forum ca tusen ganger nå, mon tro om noen ikke har fått med seg at han har kjøpt delebil? haha..) solgt deler av den for mer enn han ga for hele bilen, så han har sånn sett fått de gratis. Men de bremsene blir aldri like kule som brembo-bremsene anyway :D

Vel, man får vel montere de snart, hmmm..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Han har(som han har skrytt av på alle forum ca tusen ganger nå, mon tro om noen ikke har fått med seg at han har kjøpt delebil? haha..) solgt deler av den for mer enn han ga for hele bilen, så han har sånn sett fått de gratis. Men de bremsene blir aldri like kule som brembo-bremsene anyway :D

Vel, man får vel montere de snart, hmmm..

 

Dust :P Billigere, og like bra tenker jeg vi sier ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du får tro hva du vil :D

If it makes you feel better, so be it!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du får tro hva du vil :D

If it makes you feel better, so be it!

 

NESTEN like bra. Føler meg hverken bedre eller dårligere..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

: dum :: smil :
NESTEN like bra. Føler meg hverken bedre eller dårligere..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Greit nok at det ikke er så mye større skiver, men jeg ville tro at 4 stemplet calipper ville gi mer bremse effekt enn 1...

Kanskje litt overdrevent med enormt forskjell men jeg ville tro det ble en del bedre.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bedre er det nok. Men er helt feil å si at det blir Enorm forskjell. PGA orginale bremsene klarer FINT å låse alle 4 hjul i 160-170km/h (prøvde i enden av sletta på rudskogen) Samt bremseeffekten er der når du trenger den, det er ingenting å klage på. *bare så det er sagt* :)

 

Det jeg vil si er det viktigste MTP disse nye bremsene, med big red's osv, er Utseende, og at det faktisk over tid vil være vært det mtp pris på orginal bremsene som er helt syk... Kan umulig bli så dyrt om 5000,- for 2 nye av de skivene som er med i dette settet? Slik som orginal bremsene er. Og man vil forhåpentligvis slippe problemer med skjeve skiver så fryktelig fort...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bedre er det nok. Men er helt feil å si at det blir Enorm forskjell. PGA orginale bremsene klarer FINT å låse alle 4 hjul i 160-170km/h (prøvde i enden av sletta på rudskogen) Samt bremseeffekten er der når du trenger den, det er ingenting å klage på. *bare så det er sagt* :)

 

Det jeg vil si er det viktigste MTP disse nye bremsene, med big red's osv, er Utseende, og at det faktisk over tid vil være vært det mtp pris på orginal bremsene som er helt syk... Kan umulig bli så dyrt om 5000,- for 2 nye av de skivene som er med i dette settet? Slik som orginal bremsene er. Og man vil forhåpentligvis slippe problemer med skjeve skiver så fryktelig fort...

 

Vanlige skiver har nok ikke "skeivhets"problemet som UFO'n har. Så mange fordeler er det.

UFO'ene er ikke dårlige. Da de er dimensjonert og prøvd og tilpassa bilen så...

Men som du sier. Utseende :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.