#501 Skrevet November 4, 2009 Langt på vei?? du ser jo at den sparker der så må jo være godt på vei haha 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#502 Skrevet November 4, 2009 Langt på vei?? du ser jo at den sparker der så må jo være godt på vei haha Hmmmmmmmm, det må ha skjedd her da!!!!???? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#503 Skrevet November 4, 2009 hmm... nå fikk jeg et skummelt mental image 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#504 Skrevet November 4, 2009 hmm... nå fikk jeg et skummelt mental image Har flere flere bilder fra lokallagstreff jeg: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#505 Skrevet November 4, 2009 Iiik... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#506 Skrevet November 4, 2009 Har flere flere bilder fra lokallagstreff jeg: [ATTACH]134733[/ATTACH] Men det er jo ikkenoe skummelt med meg på det bilde! Jeg er jo hverken gravid med meg selv eller pippi langstrømpe mutasjon gone bad! Men greit det, jeg skal ha med kamera neste gang jeg og knipse et bilde av deg også når du minst aner det. jeg skal bruke fisheye linse med kvisefilter! Dine skjulte sider vil komme for dagen... Moha, mohaha, mmmmmohahahahahaha 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#507 Skrevet November 4, 2009 Hmmmmmmmm, det må ha skjedd her da!!!!???? [ATTACH]134729[/ATTACH] Skummelt det teltet ditt Christian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#508 Skrevet November 4, 2009 Men det er jo ikkenoe skummelt med meg på det bilde! Jeg er jo hverken gravid med meg selv eller pippi langstrømpe mutasjon gone bad! Men greit det, jeg skal ha med kamera neste gang jeg og knipse et bilde av deg også når du minst aner det. jeg skal bruke fisheye linse med kvisefilter! Dine skjulte sider vil komme for dagen... Moha, mohaha, mmmmmohahahahahaha Skrev ikke at det var noe skummelt, bare at jeg hadde ett bilde til!!! Skummelt det teltet ditt Christian Det teltet var lånt, og skal tydeligvis ikke lånes igjen!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#509 Skrevet November 4, 2009 Men det er jo ikkenoe skummelt med meg på det bilde! : Jo, for du og jeg er på samme bilde!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#510 Skrevet November 4, 2009 Det teltet var lånt, og skal tydeligvis ikke lånes igjen!!! "lånt" det sier dem alle 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#511 Skrevet November 4, 2009 "lånt" det sier dem alle Neste Bug Run trenger vi ikke låne "pippi gone pregnant" telt, da både Christian og jeg har investert i nye telt. Begge med 3 soverom Jeg for min del tror jeg skal ha lounge avdeling, hjemmekino og soverom i mitt telt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#512 Skrevet November 5, 2009 Neste Bug Run trenger vi ikke låne "pippi gone pregnant" telt, da både Christian og jeg har investert i nye telt. Begge med 3 soverom Jeg for min del tror jeg skal ha lounge avdeling, hjemmekino og soverom i mitt telt Også de fantastisk gode camping "stolene" dine vel? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#513 Skrevet November 5, 2009 Også de fantastisk gode camping "stolene" dine vel? Bra du minnet meg på de!!! De er jo bare SÅ behagelige, NOT! Tror heller jeg tar med meg en slik en Den tror jeg har innebygget varme sete, man får ihvertfall en slik snodig hatt som skal varme 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#514 Skrevet November 5, 2009 Neste Bug Run trenger vi ikke låne "pippi gone pregnant" telt, da både Christian og jeg har investert i nye telt. Begge med 3 soverom Jeg for min del tror jeg skal ha lounge avdeling, hjemmekino og soverom i mitt telt Da trenger vi ikke telt neste år heller da:nana: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#515 Skrevet November 5, 2009 Da trenger vi ikke telt neste år heller da:nana: Eneste grunnen til at jeg handlet nytt, var for at du og Jon Arne skulle få hvert deres rom!! Ellers så kan dere bo sammen, også anlegger vi spa-avdeling i det tredje rommet! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#516 Skrevet November 6, 2009 Da trenger vi ikke telt neste år heller da:nana: Nei - Det gjør dere ikke Vi skal nok klare å inlosjere dere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#517 Skrevet November 9, 2009 siden vi først var igang med bilder fant jeg igjen et bilde fra lokallagstreff i 2005! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#518 Skrevet November 9, 2009 KOOL! Meg & H-con i hver våres grå einser 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#519 Skrevet November 9, 2009 KOOL! Meg & H-con i hver våres grå einser Og... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#520 Skrevet November 9, 2009 Fint bilde fra eldre tider. Godt vi kjenner til det videre livet til i alle fall to av disse bilene (selv om ingen skal skryte vidt og bredt av framdrifta på noen av dem). Jammen har ikke Robin sin Corrado sneket seg med i høyre bildekant, så da kom den seg til og fra Mc Doof for egen maskin i alle fall:p. Jeg får ikke kommet på møtet til helga, da dette er gebursdagen til dama og jeg følgelig er forpliktet (dette begynner så langsomt å nærme seg tøffelstadiet;)). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#521 Skrevet November 9, 2009 Fint bilde fra eldre tider. Godt vi kjenner til det videre livet til i alle fall to av disse bilene (selv om ingen skal skryte vidt og bredt av framdrifta på noen av dem). Jammen har ikke Robin sin Corrado sneket seg med i høyre bildekant, så da kom den seg til og fra Mc Doof for egen maskin i alle fall:p. Jeg får ikke kommet på møtet til helga, da dette er gebursdagen til dama og jeg følgelig er forpliktet (dette begynner så langsomt å nærme seg tøffelstadiet;)). :tilber::tilber:KJEMPEGØY med gamle bilder karer!!!!!:tilber: Bare og pøse på med fler! Eller kanskje vi skulle laget en egen bildetråd for lokallaget våres?? ( Godt og høre at du er blitt normal Andreas!! ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#522 Skrevet November 9, 2009 fler kommer. har noen på lur 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#523 Skrevet November 9, 2009 Fint bilde fra eldre tider. Godt vi kjenner til det videre livet til i alle fall to av disse bilene (selv om ingen skal skryte vidt og bredt av framdrifta på noen av dem). Jammen har ikke Robin sin Corrado sneket seg med i høyre bildekant, så da kom den seg til og fra Mc Doof for egen maskin i alle fall:p. Jeg får ikke kommet på møtet til helga, da dette er gebursdagen til dama og jeg følgelig er forpliktet (dette begynner så langsomt å nærme seg tøffelstadiet;)). Det var tider det! Corrado å greier! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#524 Skrevet November 9, 2009 Bare og pøse på med fler! Eller kanskje vi skulle laget en egen bildetråd for lokallaget våres?? ( Godt og høre at du er blitt normal Andreas!! ) God idè! Velkommen inn de voksnes rekker Andreas 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#525 Skrevet November 10, 2009 :tilber::tilber:KJEMPEGØY med gamle bilder karer!!!!!:tilber: Bare og pøse på med fler! Eller kanskje vi skulle laget en egen bildetråd for lokallaget våres?? ( Godt og høre at du er blitt normal Andreas!! ) Har en hel haug liggende på Vagner, du kan jo gå inn å titte og se om du finner noen gullkorn der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...