Akershus: Underavdelingsmøte i Follo

Anbefalte innlegg

http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=1819396#post1819396

 

laget like gjerne en egen bildetråd jeg, så kan denne tråden slippe å bli enda mindre oversiktlig. Bedre å ha denne tråden til treffdato og relaterte ting :)

 

Edit: slengt ut en haug bilder nå

 

Kjempebra Robin!!!! : rock :: rock :: rock :

 

Nå må alle bare sette igang og scanne gamle bilder!!! : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

dere får kose dere med svart hvit bilder oldisser :P neida hihi dere er så fine så :D

 

Et spm. i ski for mange år siden gikk det er helt sort audi quattro som det sto "follo gutta barn leker" eller noe er det noen herfra det eller? :) hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

dere får kose dere med svart hvit bilder oldisser :P neida hihi dere er så fine så :D

 

Et spm. i ski for mange år siden gikk det er helt sort audi quattro som det sto "follo gutta barn leker" eller noe er det noen herfra det eller? :) hehe

 

Var et klistremerke som ble laga for mange år siden, hva het han med Quattroen og den røde verst Coupe'n? Var det Terje eller no sånt, jobba på mekonomen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var et klistremerke som ble laga for mange år siden, hva het han med Quattroen og den røde verst Coupe'n? Var det Terje eller no sånt, jobba på mekonomen.

 

oki hehe! Husker bare jeg så den åsså den Pitstop audi TT`en hadde sånne klistremerker hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

oki hehe! Husker bare jeg så den åsså den Pitstop audi TT`en hadde sånne klistremerker hehe

 

Vært kult å fått lagd opp de igjen...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det stemmer at Terje Vigen hadde "Hold avstand! Barn leker - Follogutta"-merke bakpå den røde QP'en og den svarte QP-bruksbilen sin (i tillegg kjørte også tresko-Hans og Leif med tilsvarende på den svarte sportquattroen og S1'en;)).

 

Mer kult enn å trykke opp slike merker igjen hadde det vært å gjort opp et nytt opplag av lokallags piquetene.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ståle hadde vel også det på den blå rs2'n

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det stemmer at Terje Vigen hadde "Hold avstand! Barn leker - Follogutta"-merke bakpå den røde QP'en og den svarte QP-bruksbilen sin (i tillegg kjørte også tresko-Hans og Leif med tilsvarende på den svarte sportquattroen og S1'en;)).

 

Mer kult enn å trykke opp slike merker igjen hadde det vært å gjort opp et nytt opplag av lokallags piquetene.

 

Lokallags piqueter er jeg for!!! : rock :

 

Er det noen som har bilder av de gamle, eller skulle vi laget en nytt design??? : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lokallags piqueter

hva er piqueter? hehe! dette er jeg for ung til å vite noe om vøtt! :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hva er piqueter? hehe! dette er jeg for ung til å vite noe om vøtt! :P

 

Piquet er sånn du renser ørene med!!! :P

 

.......

 

Å nei, det er en sånn ja!!!! : dum :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

åja! hahaha! lol!!!! hææhææhæææ!!!! wiiiiiiiiiiiiiiiiiii!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Godt forslag med lokallags klær! Kunne vel kanskje brukt http://www.spreadshirt.com, så går det an å ta en felles bestilling først (for å spare frakt) for så at alle som ønsker mer/nye medlemmer enkelt kan kjøpe : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Godt forslag med lokallags klær! Kunne vel kanskje brukt http://www.spreadshirt.com, så går det an å ta en felles bestilling først (for å spare frakt) for så at alle som ønsker mer/nye medlemmer enkelt kan kan kjøpe : klø :

kan kan kjøpe eller kan kjøpe? hvis det er kan kan så tror jeg ikke jeg gidder! :nana:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Godt forslag med lokallags klær! Kunne vel kanskje brukt http://www.spreadshirt.com, så går det an å ta en felles bestilling først (for å spare frakt) for så at alle som ønsker mer/nye medlemmer enkelt kan kan kjøpe : klø :

 

Spreadshirt er fint for meg, hvis ikke noen av gutta som har fått laget slikt tidligere vet hvor det er billig og bra kvalitet!

 

kan kan kjøpe eller kan kjøpe? hvis det er kan kan så tror jeg ikke jeg gidder! :nana:

 

Hmmm, CanCan???? her : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi skal definitiv ikke bruke de som lagde de P&R skjortene til meg, det var ran på høylys dag. : eek :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har forresten en god del Clown Custom`z T-shorter vis noen er int :) 100,-

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan kan kjøpe eller kan kjøpe? hvis det er kan kan så tror jeg ikke jeg gidder! :nana:

Can-can! Det blir teamet på neste lokallagsmøte : eek :

 

 

Spreadshirt er fint for meg, hvis ikke noen av gutta som har fått laget slikt tidligere vet hvor det er billig og bra kvalitet!

 

Hmmm, CanCan???? her : klø :

Spreadshirt er vel ihvertfall enkelt og administrere for lokallagsleder. Vet det har vært noen her inne som har brukt det tidligere. Vet ikke om noen kanskje kan si noe om kvalitet?

 

jeg har forresten en god del Clown Custom`z T-shorter vis noen er int :) 100,-

Hvor har du trykket opp disse da? Og i hvilken kvalitet?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

 

Spreadshirt er vel ihvertfall enkelt og administrere for lokallagsleder. Vet det har vært noen her inne som har brukt det tidligere. Vet ikke om noen kanskje kan si noe om kvalitet?

 

 

Spreadshirt er faktisk god kvalitet!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hipp hopp fotsopp alle sammen. : vinke :

 

Da er det det helgetreff igjen til søndagen, og etter vanlig Follolokallagdemokratigjennompollånd blir stedet McDonnald's Vestby, og tid kl.20.00, for en "bedre" middag og felles avreise til eventuelt værste-besøk!!

 

: rock :

CH-001.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hipp hopp fotsopp alle sammen. : vinke :

 

Da er det det helgetreff igjen til søndagen, og etter vanlig Follolokallagdemokratigjennompollånd blir stedet McDonnald's Vestby, og tid kl.20.00, for en "bedre" middag og felles avreise til eventuelt værste-besøk!!

 

Noen som har og har mulighet til å ta med vag-com eller hva det nå heter og kunnskap til å bruke det som kan hjelpe meg å fjerne noen irriterende feilmeldinger? (2002 sharan) heretter kalt shitran

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har og har mulighet til å ta med vag-com eller hva det nå heter og kunnskap til å bruke det som kan hjelpe meg å fjerne noen irriterende feilmeldinger? (2002 sharan) heretter kalt shitran

 

Send meg en sms på søndag ettermiddag, så kan jeg ta med hvis jeg kommer. 98207051

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Send meg en sms på søndag ettermiddag, så kan jeg ta med hvis jeg kommer. 98207051

 

Supert! det skal jeg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hipp hopp fotsopp alle sammen. : vinke :

 

Da er det det helgetreff igjen til søndagen, og etter vanlig Follolokallagdemokratigjennompollånd blir stedet McDonnald's Vestby, og tid kl.20.00, for en "bedre" middag og felles avreise til eventuelt værste-besøk!!

 

: rock :

[ATTACH]135234[/ATTACH]

6 timer til action - Møt opp gutter : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.