Akershus: Underavdelingsmøte i Follo

Anbefalte innlegg

Langt på vei?? :confused:

 

du ser jo at den sparker der så må jo være godt på vei :D haha

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Langt på vei?? :confused:

 

du ser jo at den sparker der så må jo være godt på vei :D haha

 

Hmmmmmmmm, det må ha skjedd her da!!!!???? : klø :

 

J-A Pippi.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmm... nå fikk jeg et skummelt mental image : eek :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmm... nå fikk jeg et skummelt mental image : eek :

 

Har flere flere bilder fra lokallagstreff jeg:

 

Robinmm.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har flere flere bilder fra lokallagstreff jeg:

 

[ATTACH]134733[/ATTACH]

 

Men det er jo ikkenoe skummelt med meg på det bilde! Jeg er jo hverken gravid med meg selv eller pippi langstrømpe mutasjon gone bad! Men greit det, jeg skal ha med kamera neste gang jeg og knipse et bilde av deg også når du minst aner det. jeg skal bruke fisheye linse med kvisefilter! Dine skjulte sider vil komme for dagen... : haha :

 

Moha, mohaha, mmmmmohahahahahaha :evil:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmmmmmmmm, det må ha skjedd her da!!!!???? : klø :

 

[ATTACH]134729[/ATTACH]

 

Skummelt det teltet ditt Christian : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men det er jo ikkenoe skummelt med meg på det bilde! Jeg er jo hverken gravid med meg selv eller pippi langstrømpe mutasjon gone bad! Men greit det, jeg skal ha med kamera neste gang jeg og knipse et bilde av deg også når du minst aner det. jeg skal bruke fisheye linse med kvisefilter! Dine skjulte sider vil komme for dagen... : haha :

 

Moha, mohaha, mmmmmohahahahahaha :evil:

 

Skrev ikke at det var noe skummelt, bare at jeg hadde ett bilde til!!! ;)

 

Skummelt det teltet ditt Christian : klø :

 

Det teltet var lånt, og skal tydeligvis ikke lånes igjen!!! : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men det er jo ikkenoe skummelt med meg på det bilde! :

 

Jo, for du og jeg er på samme bilde!! : eek :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

 

Det teltet var lånt, og skal tydeligvis ikke lånes igjen!!! : klø :

 

"lånt" det sier dem alle : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

"lånt" det sier dem alle : smil :

Neste Bug Run trenger vi ikke låne "pippi gone pregnant" telt, da både Christian og jeg har investert i nye telt. Begge med 3 soverom : smil : Jeg for min del tror jeg skal ha lounge avdeling, hjemmekino og soverom i mitt telt :nana:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Neste Bug Run trenger vi ikke låne "pippi gone pregnant" telt, da både Christian og jeg har investert i nye telt. Begge med 3 soverom : smil : Jeg for min del tror jeg skal ha lounge avdeling, hjemmekino og soverom i mitt telt :nana:

 

Også de fantastisk gode camping "stolene" dine vel? :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Også de fantastisk gode camping "stolene" dine vel? :P

 

Bra du minnet meg på de!!! De er jo bare SÅ behagelige, NOT! Tror heller jeg tar med meg en slik en

electric-chair.jpg

Den tror jeg har innebygget varme sete, man får ihvertfall en slik snodig hatt som skal varme : eek :: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Neste Bug Run trenger vi ikke låne "pippi gone pregnant" telt, da både Christian og jeg har investert i nye telt. Begge med 3 soverom : smil : Jeg for min del tror jeg skal ha lounge avdeling, hjemmekino og soverom i mitt telt :nana:

 

Da trenger vi ikke telt neste år heller da:nana:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da trenger vi ikke telt neste år heller da:nana:

 

Eneste grunnen til at jeg handlet nytt, var for at du og Jon Arne skulle få hvert deres rom!! :)

 

Ellers så kan dere bo sammen, også anlegger vi spa-avdeling i det tredje rommet! : haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da trenger vi ikke telt neste år heller da:nana:

 

Nei - Det gjør dere ikke : smil : Vi skal nok klare å inlosjere dere : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

siden vi først var igang med bilder fant jeg igjen et bilde fra lokallagstreff i 2005! : smil :

DSC00022.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

KOOL!

 

Meg & H-con i hver våres grå einser : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

KOOL!

 

Meg & H-con i hver våres grå einser : smil :

 

Og...

 

tresslow.sized.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fint bilde fra eldre tider. Godt vi kjenner til det videre livet til i alle fall to av disse bilene (selv om ingen skal skryte vidt og bredt av framdrifta på noen av dem). Jammen har ikke Robin sin Corrado sneket seg med i høyre bildekant, så da kom den seg til og fra Mc Doof for egen maskin i alle fall:p.

 

Jeg får ikke kommet på møtet til helga, da dette er gebursdagen til dama og jeg følgelig er forpliktet (dette begynner så langsomt å nærme seg tøffelstadiet;)).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fint bilde fra eldre tider. Godt vi kjenner til det videre livet til i alle fall to av disse bilene (selv om ingen skal skryte vidt og bredt av framdrifta på noen av dem). Jammen har ikke Robin sin Corrado sneket seg med i høyre bildekant, så da kom den seg til og fra Mc Doof for egen maskin i alle fall:p.

 

Jeg får ikke kommet på møtet til helga, da dette er gebursdagen til dama og jeg følgelig er forpliktet (dette begynner så langsomt å nærme seg tøffelstadiet;)).

 

 

:tilber::tilber::tilber:KJEMPEGØY med gamle bilder karer!!!!!:tilber::tilber::tilber:

 

Bare og pøse på med fler! Eller kanskje vi skulle laget en egen bildetråd for lokallaget våres?? : klø :

 

( Godt og høre at du er blitt normal Andreas!! :P )

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fint bilde fra eldre tider. Godt vi kjenner til det videre livet til i alle fall to av disse bilene (selv om ingen skal skryte vidt og bredt av framdrifta på noen av dem). Jammen har ikke Robin sin Corrado sneket seg med i høyre bildekant, så da kom den seg til og fra Mc Doof for egen maskin i alle fall:p.

 

Jeg får ikke kommet på møtet til helga, da dette er gebursdagen til dama og jeg følgelig er forpliktet (dette begynner så langsomt å nærme seg tøffelstadiet;)).

 

Det var tider det! Corrado å greier!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare og pøse på med fler! Eller kanskje vi skulle laget en egen bildetråd for lokallaget våres?? : klø :

 

( Godt og høre at du er blitt normal Andreas!! :P )

 

God idè!

 

Velkommen inn de voksnes rekker Andreas :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

:tilber::tilber::tilber:KJEMPEGØY med gamle bilder karer!!!!!:tilber::tilber::tilber:

 

Bare og pøse på med fler! Eller kanskje vi skulle laget en egen bildetråd for lokallaget våres?? : klø :

 

( Godt og høre at du er blitt normal Andreas!! :P )

 

 

Har en hel haug liggende på Vagner, du kan jo gå inn å titte og se om du finner noen gullkorn der. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.