Akershus: Underavdelingsmøte i Follo

Anbefalte innlegg

Blir det tur til Håkon etterpå så kommer jeg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg også. Andreas H.: Men jeg tror jeg må skaffe nytt batteri til sharan før jeg tar den med, ellers må vi bruke startkabler hver gang vi skal starte den igjen.: nei :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei hei alle sammen, under en uke til neste møte!!

 

Tenkte jeg skulle være litt tidlig ute denne gangen og be om forslag til aktiviteter på treffene våres, for eksempel:

 

-Fotballturnering hos Håkon

-Playstationturnering hos Håkon

-Bildetitting, jeg kan ta med projektor og pc, så tar alle med treffbilder på minnepinne e.l.

-Filmtitting, bilrelatert (VW / Audi selvsagt, vet at vi i gamledager fikk laget en klubbvideo)

-Temakveld: polering med Bjørnar, luftfjøring med Klåvn Køstoms, e.l.

-Utflukter, hvis vi følger litt med kanskje våre treff faller på samme dag som noen andre lokallag i nærheten.

-Party, hvis treffene havner på fredag eller lørdag, kanskje det hadde vært hyggelig å treffes et sted man kunne tatt en pils!?

 

Mvh

CH-002.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Veldig mye bra forslag her Christian! ;) hadde vært fett å hatt en fredag med en pils eller 3 :) luftbilen er åsså ferdig nå ;) hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mange bra forslag Christian : rock :

 

Nå i desember så blir begge treff på tirsdager, men i januar så er det fredager. Regner med at 1.1 utgår glatt. Da har vel de fleste av oss nok med seg selv : klø :: smil :

 

Forslag: Oppstartsmøte(/Juletrefest for store barn) 2010 - Fredag 15.1 med pils : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ideen om hjulebord/fest i januar er bra (nesten så bra ide som da Donald skulle feire julen i januar, for å spare penger på julegaveinnkjøpet: smil :).

 

Nå jobber jeg natt til uka, så da får jeg kommet på møtet og får min "say": vinke :.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mange bra forslag Christian : rock :

 

Nå i desember så blir begge treff på tirsdager, men i januar så er det fredager. Regner med at 1.1 utgår glatt. Da har vel de fleste av oss nok med seg selv : klø :: smil :

 

Forslag: Oppstartsmøte(/Juletrefest for store barn) 2010 - Fredag 15.1 med pils : vinke :

 

Skal vi holde hjulebordsdiskusjonen i hjulebordstråden Marius!!!! :fy:

 

Men ellers, et kjempeforslag!! : rock :

 

Ideen om hjulebord/fest i januar er bra (nesten så bra ide som da Donald skulle feire julen i januar, for å spare penger på julegaveinnkjøpet: smil :).

 

Nå jobber jeg natt til uka, så da får jeg kommet på møtet og får min "say": vinke :.

 

Hey, den abdiserte presidenten kommer!!! :tilber:

Og du har din "say" selv om du ikke er på alle møtene Andreas!! ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og du har din "say" selv om du ikke er på alle møtene Andreas!! ;)

 

Det er jo ikke akkurat noen ulempe at vi i utgangspunktet er en del folk som er rimelig samstemte heller;).

 

Vi får håpe på gunstig klima, slik at man ikke pådrar seg neglesprett ifm. slarving før man drar hjem/til jobbs.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Go Cart turnering........... ?

 

Kjempeide: ja :. Det kan vi gjerne ta en helgdag, slik at flest mulig får sjansen til å bli med og det er gunstig, ettersom det er mindre pågang der da (spesielt på lørdager).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal vi holde hjulebordsdiskusjonen i hjulebordstråden Marius!!!! :fy:

 

Men ellers, et kjempeforslag!! : rock :

 

: bråk :: bråk :: bråk : Nå må du f... meg gi deg! Ikke gi meg pekefinger'n! He he he : smil : : smil : : smil :

Denne pegefing'ern må du gi deg selv av denne enkle grunn:

Du hadde skrevet i denne tråden før du opprettet hjulebordstråden og dermed dukket denne tråden opp før jeg visste om hjulebordstråden... Og dette var jo egentlig ikke forslag om hjulebord men hjuletrefest og jeg mener derfor jeg har rett til å ha den både her og der ettersom den er både forslag og forslag til erstattning for hjulebord : haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

: bråk :: bråk :: bråk : Nå må du f... meg gi deg! Ikke gi meg pekefinger'n! He he he : smil : : smil : : smil :

Denne pegefing'ern må du gi deg selv av denne enkle grunn:

Du hadde skrevet i denne tråden før du opprettet hjulebordstråden og dermed dukket denne tråden opp før jeg visste om hjulebordstråden... Og dette var jo egentlig ikke forslag om hjulebord men hjuletrefest og jeg mener derfor jeg har rett til å ha den både her og der ettersom den er både forslag og forslag til erstattning for hjulebord : haha :

 

PHØ!!! Null selvkritikk, jeg la ut postingen i denne tråden 00.52, og hjulebordstråden 01.04! Mens du svarte i åttetiden, så hvis du hadde løfta litt på nisselua'ri så hadde du sett hvilken tråd du skulle legge ut hjulebord/trefest i!!! TENKFORATTE!!!! : bråk :

 

Men godt forslag da!! :glad:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

PHØ!!! Null selvkritikk, jeg la ut postingen i denne tråden 00.52, og hjulebordstråden 01.04! Mens du svarte i åttetiden, så hvis du hadde løfta litt på nisselua'ri så hadde du sett hvilken tråd du skulle legge ut hjulebord/trefest i!!! TENKFORATTE!!!! : bråk :

 

Men godt forslag da!! :glad:

 

Jeg kjører etter FIFO (FirstInFirstOut) prisippet : vinke : Ikke noe sånn FINO (FirstInNeverOut), som du gjør og som prosjektene våre er : haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kjører etter FIFO (FirstInFirstOut) prisippet : vinke : Ikke noe sånn FINO (FirstInNeverOut), som du gjør og som prosjektene våre er : haha :

 

He he, tror du tar litt feil, jeg jobber etter LIFO-prinsippet (LastInnFirstOut)!!?? :nana:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei hei alle sammen, under en uke til neste møte!!

 

Tenkte jeg skulle være litt tidlig ute denne gangen og be om forslag til aktiviteter på treffene våres, for eksempel:

 

-Fotballturnering hos Håkon

-Playstationturnering hos Håkon

-Bildetitting, jeg kan ta med projektor og pc, så tar alle med treffbilder på minnepinne e.l.

-Filmtitting, bilrelatert (VW / Audi selvsagt, vet at vi i gamledager fikk laget en klubbvideo)

-Temakveld: polering med Bjørnar, luftfjøring med Klåvn Køstoms, e.l.

-Utflukter, hvis vi følger litt med kanskje våre treff faller på samme dag som noen andre lokallag i nærheten.

-Party, hvis treffene havner på fredag eller lørdag, kanskje det hadde vært hyggelig å treffes et sted man kunne tatt en pils!?

 

Nå må alle huske og sette av tirsdag kveld til lokallagsmøte!!! :)

 

Og tenk igjennom aktiviteter til møtene, ALLE forslag blir notert!!!! : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det MC donalds i Vestby som er stedet nå eller vinterbro?

 

Kanskje Andreas W(?) kan oppdatere dette i første post, så folk vet hvor er:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det MC donalds i Vestby som er stedet nå eller vinterbro?

 

Kanskje Andreas W(?) kan oppdatere dette i første post, så folk vet hvor er:)

 

Det er kl.20.00 på McDonald's Vestby som er det treffpunktet nå!!!: vinke :

 

Kanskje vi skulle laget en helt ny "underavdelingsmøte i Follo" tråd???: klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

En meget god ide å rett og slett bare stenge denne tråden og opprette en ny. Det er unødvendig tungvindt at jeg skal måtte oppdatere første post når det egentlig ikke er jeg som kommer med infoen:p. Jeg har abdisert og tenker såvisst ikke å innta noen Karl Erik Schøtt Pedersen-rolle i all overskuelig framtid;).

 

Jeg har nå trykket på rapporter-knappen og denne tråden blir stengt med det første. Da er det bare for den nye "føreren" å lage en ny, tilsvarende tråd.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.