Akershus: Underavdelingsmøte i Follo

Anbefalte innlegg

hehe! men kan ikke lokallags leder få litt orden her nå? når skal vi ha treff? hehe :P

Treff er i morgen som vanlig! Kun jeg som har lagt inn forslag om endringer... Jeg lager en egen tråd for dette jeg, slik at vi ikke "forkludrer" tingene for deg : haha :

 

Startet en egen tråd for å lodde stemning for forandring ;)http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=1746526#post1746526

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe! men kan ikke lokallags leder få litt orden her nå? når skal vi ha treff? hehe :P

 

Akkurat nå er det jo orden, med treff annenhver tirsdag!! :nana:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det må da være mulig å få fløtta på denne isdansen vel? ;)

 

Vi skal huske på en ting, selv om det ikke oppleves som ett stort tema, men det er at hvis nye medlemmer ønsker å ta turen, og f.eks ikke har funnet denne tråden, så har de ikke ville anelse om hvor og når.. eller, de har det, men da står på McDonalds eller Burgerking (hva står det i treffpunkt?) og finner ingen... men men.. gjelder iofs faste gamle medlemmer som har annet å gjøre enn å sitte her å skravle også.. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Forøvrig har sambo lagt opp jobbingen sin til at vi har møte på tirsdager, så skeptisk til faste datoer :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Foreslår at vi imorgen møtes på Balkan(Kebab) som vanlig, også kan vi diskutere litt hva vi vil videre nå utover høsten osv..

 

Så kan vi heller dra opp på verkstedet og titte på mitt resultat av kjøringa i helgen: smil :: haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og kanskje hilse på et nytt lokallagsmedlem... :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det fordi det klaffer med lønningsdag så du har råd til babb?

Hehehe: haha : var ikke så dumt med de datoene når jeg tenker meg om: rolleyes

 

Og kanskje hilse på et nytt lokallagsmedlem... :P

Det hadde vært veldig hyggelig Håkon! Regner med at du husker et fulladet 450d og tomt minnekort imorgen:)

 

hehe! når skal vi ha treff? hehe :P

IMORGEN:nana:

Vil bare rose lokallagsleder for tålmodighet til å høre alles personlige mening og hver enkelt persons faste gjøremål så de aller fleste kommer seg på treff:tilber:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

synes vår lokallagsleder skal dra hjem til alle å ha et dybde intervju med alle medlemmer i lokallaget. for så å starte en poll på forumet om akturllr datoer/dager etc.:P: klø ::nana:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var bare et forslag til endring som forhåpentligvis skulle føre til at flere kunne bli med på treffene (meg inkludert : rolleyes)... Foreslår at hvis dere har kommentarer til dette så tar dere dette i tråden jeg har startet om emnet (http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=1746526#post1746526) i stedet for å forkludre og forvirre i denne tråden ytterligere...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var bare et forslag til endring som forhåpentligvis skulle føre til at flere kunne bli med på treffene (meg inkludert : rolleyes)... Foreslår at hvis dere har kommentarer til dette så tar dere dette i tråden jeg har startet om emnet (http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=1746526#post1746526) i stedet for å forkludre og forvirre i denne tråden ytterligere...

 

Det er selvfølgelig lov og komme med forslag! Og såvidt jeg vet, så har det ikke vært stinn brakke hver annenhver tirsdag!?!? Dessuten har vel både dag, tid og sted blitt flyttet flere ganger!? : klø :

 

Marius har laget en egen tråd vi kan diskutere dette, og hvis det er stemning for det, lager vi en poll der!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Møte/treff idag?

Når? :)

 

Kl. 20.00 BalkanBAB i Drøbak : grønn : (Bjørnfrid syns tydeligvis regn er fint vær!?!?!?!?)

 

synes vår lokallagsleder skal dra hjem til alle å ha et dybde intervju med alle medlemmer i lokallaget. for så å starte en poll på forumet om akturllr datoer/dager etc.:P: klø ::nana:

 

Dette gjør jeg selvfølgelig!!!!! Men forventer kaffe og masse-gode-kaker!!!!!!

 

 

IMORGEN:nana:

Vil bare rose lokallagsleder for tålmodighet til å høre alles personlige mening og hver enkelt persons faste gjøremål så de aller fleste kommer seg på treff:tilber:

 

Tuuuuuuuuusen takk Lars Kristian :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

I vinter har jeg følgende forslag til Vinteraktiviteter...

 

Jeg har som sagt fått nye butikklokaler porten bortenfor Bjørnfrid.

 

Kommer til å ta opp PS2 maskinen og kjørekonsollen opp dit + at jeg har bestilt en sånn her fra FK... : smil :

 

fkwe503.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fusball er jo bare såååå kult da:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er vel møte i dag, eller hur?

J-A, kommer du?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er vel møte i dag, eller hur?

J-A, kommer du?

 

Skal prøve, er både trening for Jr. og foreldremøte idag : oppgitt

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

oki.. har noen parts som jeg tenkte å se om du kunne kustimere litt (i hoved sak dreie jobb) :)

Men kan kanskje heller svinge innom med de en annen dag, for nå begynner det å se skummelt ut for egen ankomst også.. :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hepp, vil bare minne alle som abonnerer på denne tråden om å stemme på hvilke dager vi skal ha møtene våre!! Det er like viktig og stemme på at du vil ha det som det er i dag, som å ville ha forandring!! : vinke :

HER

 

Husk også film- og pizzakveld i kantina hos Møller Frysja i dag!!!! :)

HER

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei alle sammen, husk møte i morgen kveld!! Lokallagsmøtedagsavstemmingstråden varer helt 2.oktober, så det blir mulighet til å diskutere dette hete temaet på møte vårt i morgen!! :P

 

Når det gjelder sted, så har jo Håkon tilbudt seg å være husvært!!! Så, grillings!?!?

 

OG HUSK OG STEMME!!!!!! : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har jeg? :P

 

Jaja, får gå da...

 

Koselig assa!! :)

 

Hvis ikke grilling er gjennomførbart, værmessig eller annet, så kan vi jo møte på Børger King på Vinterbro, og dra til værste med papirpose!! :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Koselig assa!! :)

 

Hvis ikke grilling er gjennomførbart, værmessig eller annet, så kan vi jo møte på Børger King på Vinterbro, og dra til værste med papirpose!! :P

 

Vi kan jo ta en test på Fussball-spillet som er kommet... (Må monteres først da... hint hint) :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Av alle UBRUKELIGE, unyttige og tragiske ting man kan bruke en kveld til må jeg bruke min på å skru bimmer : bh :: dum :: gråter ::bs:: mad ::shf:: bråk :: faint :: eek :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Av alle UBRUKELIGE, unyttige og tragiske ting man kan bruke en kveld til må jeg bruke min på å skru bimmer : bh :: dum :: gråter ::bs:: mad ::shf:: bråk :: faint :: eek :

 

Da er vi 2!: vinke :: haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er vi 2!: vinke :: haha :

 

haha! :P hva er galt med den NÅ da :P? hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.