Akershus: Underavdelingsmøte i Follo

Anbefalte innlegg

Høres konge ut med grandis hos P&R : smil :

 

Stemmer for at vi bytter til McD i Vestby i stedet for BK på Vinterbro, da møtene er kl 20 og BK stenger kl 21! Da er vi avhengige av å dra videre hvis vi ikke da ønsker å stå ute å fryse ræva av oss : eek :

 

Har ikke BK en time lenger åpningstid enn senteret da?

 

 

Jeg stemmer for å ha noe som er fast, hver gang.. ihvertfall som oppmøtested frem til 20.30..

Vi som stort sett er der finner jo frem, og det er kanskje greit, så vi passer på at det ikke plutselig kommer folk vi ikke kjenner : eek :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke BK en time lenger åpningstid enn senteret da?

 

 

Jeg stemmer for å ha noe som er fast, hver gang.. ihvertfall som oppmøtested frem til 20.30..

Vi som stort sett er der finner jo frem, og det er kanskje greit, så vi passer på at det ikke plutselig kommer folk vi ikke kjenner : eek :

 

Fast oppmøte sted er vel alle enige i at vi bør ha. Men ettersom vi møter opp kl 20 og BK stenger 21(http://www.burgerking.no/restauranter/vinterbro/), så er vi nesten avhengige av å "bli tatt inn i varmen" hos noen med verksted i nærheten... Derfor forslaget mitt om å bytte til McD i Vestby som er åpent til kl 23 på hverdager og 2330 på lørdag/søndag (http://www.mcdonalds.no/Restauranter/vestby). Da er vi ikke avhengige av å måtte dra noe sted etterpå...

 

Men stemmer for forslaget til J-A om å stemme på søndag...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Helt enig :) Vestby gir også mye bedre "samhold" på parkeringen, da det er mye lettere å se hvem som hører til, og det var mer fokus rundt bilene enn mat enn det ble etter flytting til vinterbro

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fast oppmøte sted er vel alle enige i at vi bør ha. Men ettersom vi møter opp kl 20 og BK stenger 21(http://www.burgerking.no/restauranter/vinterbro/), så er vi nesten avhengige av å "bli tatt inn i varmen" hos noen med verksted i nærheten... Derfor forslaget mitt om å bytte til McD i Vestby som er åpent til kl 23 på hverdager og 2330 på lørdag/søndag (http://www.mcdonalds.no/Restauranter/vestby). Da er vi ikke avhengige av å måtte dra noe sted etterpå...

 

Men stemmer for forslaget til J-A om å stemme på søndag...

 

Helt enig :) Vestby gir også mye bedre "samhold" på parkeringen, da det er mye lettere å se hvem som hører til, og det var mer fokus rundt bilene enn mat enn det ble etter flytting til vinterbro

 

Jeg er også (selvfølgelig) enig i i at Vestby er et bra alternativ som fast møtested!! :P

 

Er det flere synspunkter/forsalg!?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har vel mistet stemmeretten siden jeg ikke har hatt mulighet til å delta på så mange treff de siste 2 åra, men for meg er det også selvfølgelig best med Westside

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vestby er fint for meg også, nært vaerste...

 

Har forresten kjøpt ovn så nå kan vi mekke alt fra Grandiosa til fårikål på Vaerste... :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vestby er fint for meg også, nært vaerste...

 

Har forresten kjøpt ovn så nå kan vi mekke alt fra Grandiosa til fårikål på Vaerste... :P

 

Jess!

 

farikalgryte.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fårikål på en søndag i høstvær hadde jo vært helt perfekt : haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jess!

 

farikalgryte.jpg

 

Mmmmmmmmmmmmmmmmmmmm!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er vel på tide å minne om møtet i kveld.

: vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er vel på tide å minne om møtet i kveld.

: vinke :

 

God ide!!! : rock :

 

Møte i kveld kl.20.00 i butikken til Håkon!

 

For eventuelt nykommere er det her kart

 

Vi ses!!!! : vinke :: vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nykommer her! Blir jeg slaktet hvis jeg tar meg en tur med 6`rn min? Ser det er en del VW i klubben her, ganske ny på forumet også så er ikke sikker på hvordan treffene deres fungerer :S

 

Magnus :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nykommer her! Blir jeg slaktet hvis jeg tar meg en tur med 6`rn min? Ser det er en del VW i klubben her, ganske ny på forumet også så er ikke sikker på hvordan treffene deres fungerer :S

 

Magnus :)

 

Her er alle velkommene! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har akkurat kvalitetssikret ovnen og den funker bra... nam nam.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nykommer her! Blir jeg slaktet hvis jeg tar meg en tur med 6`rn min? Ser det er en del VW i klubben her, ganske ny på forumet også så er ikke sikker på hvordan treffene deres fungerer :S

 

Magnus :)

 

Hei, kjempebra med nye fjes!!! :)

 

Vi vet vel ikke helt hvordan treffene våre fungerer selv, så det skal du ikke være redd for!!! ;)

Vi pleier og møtes på Burger King på Vinterbro, men jeg tror det er ønske om å bytte til Donald's i Vestby, siden denne er lenger åpen!!??

 

: vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for bra treff i går, og legger ut noen bilder!!

 

L DSC_0070.jpg

 

L DSC_0038.jpg

 

L DSC_0052.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Satan Christian, ser jo ut som jeg er gravid : faint :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Satan Christian, ser jo ut som jeg er gravid : faint :

 

Neida, det er fisheye-objektivet som gjør det!!!!!!! :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal vi ta en ny avstemning på valg av treffsted kanskje?

 

Så vi har litt mer sikkert og forholde oss til;)

Er ikke alltid så lett når det blir avtalt nytt sted samme dag, og ikke alle får det med seg..

 

Jeg stemmer for McDonalds Vestby.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal vi ta en ny avstemning på valg av treffsted kanskje?

 

Så vi har litt mer sikkert og forholde oss til;)

Er ikke alltid så lett når det blir avtalt nytt sted samme dag, og ikke alle får det med seg..

 

Jeg stemmer for McDonalds Vestby.

 

Da er det laget poll på dette også!! :P

 

Vi er da demokratiske!! : vinke :

 

 

Avstemming finner dere her

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

[ATTACH]134648[/ATTACH]

 

Du glemte å legge ut resultatet!!! 3-0 i kamper til herren til høyre : smil : Tette kamper da men : eek : (2 av kampene med 10-9 i resultat!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du glemte å legge ut resultatet!!! 3-0 i kamper til herren til høyre : smil : Tette kamper da men : eek : (2 av kampene med 10-9 i resultat!

 

 

Er ikke nødvendig med uvesentligheter!!! : flau :

 

 

Skal nok slå deg, bare vent til jeg blir stor!!! :evil:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Satan Christian, ser jo ut som jeg er gravid : faint :

 

Langt på vei?? :confused:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.