Akershus: Underavdelingsmøte i Follo

Anbefalte innlegg

Og siden jeg er så full av ideer i dag: Siden vi allikevel skal på Værste' kan vi ikke bare spise "skikkelig" mat først: Hva med å treffes på Balkan i Drøbak (nesten nederst i Storgata, for de som ikke veit hvor det er) kl. 20, for så i reise videre til Værste' etterpå?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og siden jeg er så full av ideer i dag: Siden vi allikevel skal på Værste' kan vi ikke bare spise "skikkelig" mat først: Hva med å treffes på Balkan i Drøbak (nesten nederst i Storgata, for de som ikke veit hvor det er) kl. 20, for så i reise videre til Værste' etterpå?

 

Ja, en BAB hadde gjort seg også... : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ahh.. og OH Ståle og Jeg er i Oslo å ser på Jokke greier... så da slapp vi dette kjedelige greiene her.... :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ohh jeg er SÅ med på Kebab imorgen!:D: rock :

 

Count me in!: vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da legger jeg ut på tur med kamplabrodoren og ender opp på Balkan:p. Kan like gjerne gå en runde og ende opp på Balkan, når vi allikevel skal treffes i hjembyen min. Sees om en liten halvannen times tid: vinke :.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg møter opp på Vaerste litt senere...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tok visst turen innom, uten å være klar over det : rolleyes

Erre'mulig...

 

Jaja kommer sterkere tilbake ^^

og med ordentlige klær.. HAHA

 

:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette ble jo ett vellykket treff og med veldig mange fremmøtte.

 

Vi i styret (Andreas, Bjørnar og meg) tok derfor avgjørelsen med å flytte treffet til oddetalls-uker.

 

Neste treff blir om 14 dager hos Robin i Soon.

 

Han legger ut info selv om adresse og meny :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Endring i rutinene? blir urolig av slikt jeg....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Endring i rutinene? blir urolig av slikt jeg....

 

Jeg kan ta 5 minutter med terapi så tenker jeg du blir beroliget.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Adresse:

Deørvei 74

1555 Son

 

Hvis det er noen som ikke vet hvor det er har de fleste vært der før så det er bare å spørre.

 

Meny: Nytraktet kaffe og antakeligvis kanelboller eller sjokoladekake langpanne.

 

Hvis været er bra kan dere ta med det dere vil grille så skal jeg fyre grillen hvis interessen er der ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Veit hvor det er:D Vært der før, og i din garasje faktisk:p

 

Grilling høres bra ut!: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om jeg ikke husker feil snakka vi om at vi skulle ha møte hver tredje uke. Da vil vi få variasjon i hvilken "uketype" møtet finner sted og dermed får slike som Robin og jeg større sjanse til å delta oftere. Om det er greit kan jeg lage en treffkalender i det første innlegget her.

 

Nå er det lenge siden jeg har vært i Robin sin garasje og jeg har aldri vært der når det ikke er snø. Vi bestiller fint grillvær først som sist;).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om jeg ikke husker feil snakka vi om at vi skulle ha møte hver tredje uke. Da vil vi få variasjon i hvilken "uketype" møtet finner sted og dermed får slike som Robin og jeg større sjanse til å delta oftere. Om det er greit kan jeg lage en treffkalender i det første innlegget her.

 

Nå er det lenge siden jeg har vært i Robin sin garasje og jeg har aldri vært der når det ikke er snø. Vi bestiller fint grillvær først som sist;).

 

 

John-Arne og Hkon vet hvertfal hvor det er. så kan folk muligens henge seg på der.

 

Hva er leveringstiden på grillvær? siden du bestilte i dag bør det vel være håp?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Grillings høres kozy ut ass gutta : eek : Tar med meg 1 kilo flinkstik jeg så har jeg utover kvelden : smil :

 

Skal nok finne frem - Ellers får vi vel lage kolonne nedover mot Son... Felles avkjøring fra Shell i Vestby kanskje?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Felles avkjøring fra Shell i Vestby kanskje?

 

Hvor ligger den?

 

Hver tredje uke er jo en bra ide men tror Robin gjerne vil ha oss der så fort som mulig.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor ligger den?

Hydro i Vestby vet du hvor er (eller det vil si var : smil :)? Hydro har nå blitt bytta ut med Shell (som så mange andre steder i vårt langstrakte land).

 

Hvis du fortsatt ikke skjønner hvor det er, så er dette bensinstasjonen som du kommer til når du tar av Vestby syd (ved kjerka) og kjører ned mot Vestby sentrum.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hydro i Vestby vet du hvor er (eller det vil si var : smil :)? Hydro har nå blitt bytta ut med Shell (som så mange andre steder i vårt langstrakte land).

 

Hvis du fortsatt ikke skjønner hvor det er, så er dette bensinstasjonen som du kommer til når du tar av Vestby syd (ved kjerka) og kjører ned mot Vestby sentrum.

 

Hydro=Shell, ja da vet jeg :o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor ligger den?

 

Hver tredje uke er jo en bra ide men tror Robin gjerne vil ha oss der så fort som mulig.

 

Enig i at det er en god ide med hver 3. uke, men med tanke på litt skruing av corrado så er det om 3uker kun 2uker igjen til bryllup : eek : hint hint

 

Altså kan vi denne gang gjerne flytte nærmeste treffdato så nær som mulig. Det som gjenstår utenom lakkeringen er kun understellsbytte. Ingen direkte vanskligheter, men en del utfordringer jeg gjerne skulle hatt svar på

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva er leveringstiden på grillvær? siden du bestilte i dag bør det vel være håp?

 

Mellom en og to uker, om vi skal være sikre;).

 

Kan vi ikke bare gjøre som det er skrevet tidligere i tråden ang. neste treff: Det tar vi om to uker hos Robin. Deretter tar vi hver tredje uke.

 

Jeg skal editere første innlegg i denne tråden i morgen og legge inn møtedatoer for ei stund framover (det kan jo hende at stedet møtet skal være endres). Nå er det straks tid for jobb igjen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mellom en og to uker, om vi skal være sikre;).

 

Kan vi ikke bare gjøre som det er skrevet tidligere i tråden ang. neste treff: Det tar vi om to uker hos Robin. Deretter tar vi hver tredje uke.

 

Jeg skal editere første innlegg i denne tråden i morgen og legge inn møtedatoer for ei stund framover (det kan jo hende at stedet møtet skal være endres). Nå er det straks tid for jobb igjen.

 

Høres ut som en plan :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er første innlegg oppdatert med nye treffdatoer og sted. Ser for meg at det kan bli noen endringer ang. sted etter hvert som sommeren skrider fram og grillinstinktet våkner til liv igjen:).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

John-Arne og Hkon vet hvertfal hvor det er. så kan folk muligens henge seg på der.

 

Hva er leveringstiden på grillvær? siden du bestilte i dag bør det vel være håp?

 

Varsel for Son tirsdag 19.05.2009

 

Morgen kl 6 – kl 12 10°

Lettskyet. Svak vind, 2,2 m/s fra sør. 0,2 mm nedbør.

 

Dagtid kl 12 – kl 18 13°

Delvis skyet. Lett bris, 5,1 m/s fra sør-sørvest. 0 mm nedbør.

 

Kveld kl 18 – kl 24 13°

Skyet. Laber bris, 6,7 m/s fra sør. 0 mm nedbør.

 

Bør være håp om å få grilla flintsteiken her: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei alle: vinke :

 

På forrige møte ble vi enige om to endringer.

 

1) Møteplassen vår er fra nå av Balkan kebab i Storgata 37, Drøbak kl. 20:00 og utover.

 

2) Vi skal treffes hver 3. uke. Dermed får vi som jobber skift større mulighet til å få med seg flere møter.

 

For å feire de nye rutinene starter vi med å ikke følge dem:D. Neste møte blir 19/5 hos Robin i Son, Deør vei 74

 

Treffdatoer for øvrig er da (alle inntil videre på Balkan, inntil vi spontant måtte finne på å f.eks. grille et annet sted. Da blir i så fall info om sted posta her og bakerst i tråden):

 

9. juni

30. juni

21. juli

11. august

1. september

22. september

13. oktober

3. november

24. november

15. desember

 

Quoter denne så folk er oppdaterte.

Møte i morgen hos Robin i Soon.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og et nytt parti skiltplater og klistremerker er ankommet. Jeg får dessverre ikke kommet i dag (jobb), men jeg skal sørge for å utstyre Bjørnar med dette med det første:).

 

Dere får kose dere i hyggelig garasjemiljø med snadder kanelsnurr: ja :.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.