Akershus: Underavdelingsmøte i Follo

Anbefalte innlegg

haha så litt fort på navnet når jeg svarte haha men uansett tusen takk:) digger de le-mans felgene!! pen vogn!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

haha så litt fort på navnet når jeg svarte haha men uansett tusen takk:) digger de le-mans felgene!! pen vogn!!

 

Hehe! Joda, takk. Fornøyd med den:) Snart sommer nå og sommer-rims, akkurat nå står den bare på jobben og støver ned.. hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe! Joda, takk. Fornøyd med den:) Snart sommer nå og sommer-rims, akkurat nå står den bare på jobben og støver ned.. hehe

 

Kan jeg spørre hva du ga for de felgene? dim? sommerfelgene på om en uke eller 2 for meg tipper jeg.. fortsatt is ute på denna odden:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan jeg spørre hva du ga for de felgene? dim? sommerfelgene på om en uke eller 2 for meg tipper jeg.. fortsatt is ute på denna odden:p

 

Ga 2500Euro i Tyskland for de felgene ifjor sommer;) 8,5x19 ET35;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ga 2500Euro i Tyskland for de felgene ifjor sommer;) 8,5x19 ET35;)

 

Oi billig da:) nice!! vurdert røde senterkopper? husker jeg sjekka de i 8x18 i 2003. da kostet de 11000kr pr stk på stenshagen: eek :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kult å få treffe deg stian! å takk for prøve sitting! :D hehe utrolig fin bil ass!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kult å få treffe deg stian! å takk for prøve sitting! :D hehe utrolig fin bil ass!!

 

Takk :D Kult å treffe deg og den fete bilen din:) hadde sansen for den!! Ikke noe problem;) uff fikk endel lyst til å lakke motordeksel jeg også nå da.... blir gjort før helga på lakkeringa!! hehe : flau :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

I dag kliner vi vel til igjen...

Noen som føler seg møtelystne?

 

Håper å rekke det selv, men har en IC som jeg burde ha byttet først..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

I dag kliner vi vel til igjen...

Noen som føler seg møtelystne?

 

Håper å rekke det selv, men har en IC som jeg burde ha byttet først..

 

Tar heller en tur til Frysja med classicgruppa :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det blir jobbing for min del. Men før dette skal Golfen startes og prøvekjøres: ja :.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke PL'n går jeg ut i fra (Den oprinnelige), for den så ikke startklar ut når jeg var i hallen i går ;)

Hvis det blir stress å rekke det i tide så prioriterer jeg heller å få ferdig bilen i dag jeg da.. (har vel ikke noe valg, iom at jeg må få den i orden får jeg kan kjøre utover uansett ;) )

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tar heller en tur til Frysja med classicgruppa :)

Hvor finner man info om dette da? Var inne på Classic delen av forumet, men fant ikke noe info jeg... Rekker hverken det ene (lokallagstreff) eller det andre (classicgruppa) i dag, men kunne vært hyggelig å møtt de andre classic gutta ved en senere anledning (de fleste med classic bil begynner vel å bli i classic alder, i likehet med meg selv : klø :: eek :: smil :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Man rekker jo strengt tatt begge deler, da frysja er fra 18 - 20, og Follo er fra 20 - 22 ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg tror ikke jeg kommer! får se :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tørre fine veier! Noen som skal på treff i kveld?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

skal på biltema å så ut på verkstedet så tror ikke jeg kommer..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er det atter en gang tid for lokallagsmøte og inntak av snaddermat og "verdens beste is" fra kl. 20:00 og utover på vanlig plass (Burger King på Vinterbrosenteret). Jeg dukker (for en gangs skyld) opp:).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den isen frister litt så jeg dukker nok opp jeg også.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er det atter en gang tid for lokallagsmøte og inntak av snaddermat og "verdens beste is" fra kl. 20:00 og utover på vanlig plass (Burger King på Vinterbrosenteret). Jeg dukker (for en gangs skyld) opp:).

 

Er det ikke uke 19 nå da?

Trodde det var partallsuker jeg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eh, jo, jammen har du ikke helt rett: flau :. Dersom det er interesse kan vi gjerne møtes - helt inoffisielt;). Til uka jobber jeg kvelden, så da får jeg uansett ikke vært der.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi kan jo møtes på Vaerste og spise opp isboksen min, trenger jo bare noen skjeer da... :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke dum ide, Håkon. Er jo et greiere sted å montere sprenglist i frontrutepakninga til David også (dette får meg til å tenke på at jeg må leite fram monteringsverktøyet. Ellers blir det skuff).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eh, jo, jammen har du ikke helt rett: flau :. Dersom det er interesse kan vi gjerne møtes - helt inoffisielt;). Til uka jobber jeg kvelden, så da får jeg uansett ikke vært der.

 

Vi kan jo møtes på Vaerste og spise opp isboksen min, trenger jo bare noen skjeer da... :P

 

Ikke dum ide, Håkon. Er jo et greiere sted å montere sprenglist i frontrutepakninga til David også (dette får meg til å tenke på at jeg må leite fram monteringsverktøyet. Ellers blir det skuff).

 

Det høres ut som en plan, er lenge siden jeg har vært på lokallagstreff nå.

 

: vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Siden det er så mange "gamle rever" som kommer fikk jeg jommen lyst til å titte innom selv også! Må uansett ta en prat med Håkon om litt delebestillinger. Greit jeg inviterer meg selv også?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.