Akershus: Underavdelingsmøte i Follo

Anbefalte innlegg

Og et nytt parti skiltplater og klistremerker er ankommet. Jeg får dessverre ikke kommet i dag (jobb), men jeg skal sørge for å utstyre Bjørnar med dette med det første:).

 

Dere får kose dere i hyggelig garasjemiljø med snadder kanelsnurr: ja :.

 

Det blir desverre sjokoladekake istedenfor kanelsnurr denne gangen, pga. tidsmangel : eek : Men sjokokake er ingen dårlig erstatning da.

Det er meldt opphold, men overskyet, så jeg fyrer grillen så de som vil kan ta med seg flintsteik, katt eller lignende og hive på grillen : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det blir desverre sjokoladekake istedenfor kanelsnurr denne gangen, pga. tidsmangel : eek : Men sjokokake er ingen dårlig erstatning da.

Det er meldt opphold, men overskyet, så jeg fyrer grillen så de som vil kan ta med seg flintsteik, katt eller lignende og hive på grillen : klø :

 

Helvete.. Kjærringa tok med seg katta hjem til mora si her før helgen, og den kommer ikke tilbake før i morgen, så da er jeg fri for mat... : gråter :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg får dessverre ikke kommet i dag (jobb),

 

Var ikke litt av poenget at det nå skulle bli møte på dager det ikke var jobb : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Felles avkjøring fra Shell i Vestby kl. 1945?

 

Nabo'n har to katter, skal se om jeg finner de før jeg kommer nedover :dødhest:

Hvis ikke blir det nok kyllinggrill med ost på meg : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Felles avkjøring fra Shell i Vestby kl. 1945?

 

Nabo'n har to katter, skal se om jeg finner de før jeg kommer nedover :dødhest:

Hvis ikke blir det nok kyllinggrill med ost på meg : smil :

 

Skal prøve å rekke det, hvis ikke dra i forveien....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prøve og rekke dette jeg også, og tar jeg med min katt har vi nok mat til alle, tro meg: haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg får takke på vegne av ledelsen i lokallaget for ett knallbra treff.

Håper Robin fikk litt inspirasjon til å begynne med Rado'n igjen ellers kommer vi igjen å sparker ræv!

 

PS! Noe bedre musikkutvalg neste gang kanskje....: rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var ikke litt av poenget at det nå skulle bli møte på dager det ikke var jobb : klø :

 

Greia var vel heller at med møte hver 3. uke øker sjansen betraktelig for at "en som meg" kan få kommet på møte. Ikke hver gang, men i beste fall to ganger på rad mot sånn omtrent hvert jubelår før:p.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var veldig god kake altså... :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tusen takk for et hyggelig treff og kjempegod kake!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for hyggelig treff ja! Inspirasjonen er tilstede, denne blir ferdig i sommer! Lokket på grillen var fortsatt lunkent når jeg dro på jobb i dag :P

Musikkvalget ble dokumentar om byggingen av It's fun porscha. Kansje ikkenoe sjakktrekk når ingen satt sånn at de så skjermen : flau :

Meeeen, på slutten klinte vi til med 2unlimited å når ble det feil??? hehe

 

Edit: Bjørnfrid har sneket seg inn her også! Han sitter bak Hkon med hette på. Man ser nesten beinet hans

IMG_7572.JPG

IMG_7573.JPG

IMG_7576.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for hyggelig treff ja! Inspirasjonen er tilstede, denne blir ferdig i sommer! Lokket på grillen var fortsatt lunkent når jeg dro på jobb i dag :P

Musikkvalget ble dokumentar om byggingen av It's fun porscha. Kansje ikkenoe sjakktrekk når ingen satt sånn at de så skjermen : flau :

Meeeen, på slutten klinte vi til med 2unlimited å når ble det feil??? hehe

Veldig hyggelig kveld : smil :

 

Mr. Øverby ønsket seg jo Alexander Rybakk hele kvelden... Neste gang må han nesten få den spillt ihvertfall en gang : klø :: eek ::shf:

 

Glemte igjen mine to reclinerer også. De er av denne typen. De er driiiiit vonde å sitte, så jeg savner de 'sårt' : haha : Tog du han? : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Veldig hyggelig kveld : smil :

 

Mr. Øverby ønsket seg jo Alexander Rybakk hele kvelden... Neste gang må han nesten få den spillt ihvertfall en gang : klø :: eek ::shf:

 

Glemte igjen mine to reclinerer også. De er av denne typen. De er driiiiit vonde å sitte, så jeg savner de 'sårt' : haha : Tog du han? : smil :

 

Så det å satt de inn i garasjen. jeg kan ta de med neste treff hvis det ikke er hos meg, eller du kan hente de når du vil

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for hyggelig grilltreff ja :) Og ikke minst nydelig kake.. *slafs*

 

Kom på når jeg satt i bilen på tur hjem av jeg helt glemte å rydde.. Håper det ikke ble for stor arbeidsbøyg.. : flau :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jaggu stort oppmøte idag da:D Vi var hele 2.stk som spiste Kebab for harde livet:D Nå har jeg vondt i magen...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

JOpprinnelig skrevet av Andreas Westby

Hei alle

 

På forrige møte ble vi enige om to endringer.

 

1) Møteplassen vår er fra nå av Balkan kebab i Storgata 37, Drøbak kl. 20:00 og utover.

 

2) Vi skal treffes hver 3. uke. Dermed får vi som jobber skift større mulighet til å få med seg flere møter.

 

For å feire de nye rutinene starter vi med å ikke følge dem. Neste møte blir 19/5 hos Robin i Son, Deør vei 74

 

Treffdatoer for øvrig er da (alle inntil videre på Balkan, inntil vi spontant måtte finne på å f.eks. grille et annet sted. Da blir i så fall info om sted posta her og bakerst i tråden):

 

9. juni

30. juni

21. juli

11. august

1. september

22. september

13. oktober

3. november

24. november

15. desember

 

Jammen ikke rart ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

3.uke ja.... Jaggu ikke rart, sånn er det når man drekker på hverdagene også vettu...:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jaja.. Balkan er jaggumeg godt, men var litt kjedelig å sitte der mukkers aleine i går må jeg si.. hehe..

 

Den nye kalenderen er kanskje hakket for komplisert til at det blir bra flyt i møtene eller?

Kan jo kanskje være en av de nye store sakene som en ny leder kan bestemme :D :D

 

Forøvrig viktig for hele lokallaget:

http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=1661304#post1661304

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke så greit når ikke en gang lederen, som har laget treffkalenderen, evner å følge opp. Den nye "føreren" oppfordres til å være handlekraftig og bare skjære i gjennom, slik at en mer enkel treffrytme kommer på plass - slik at folk flest forstår;).

 

Nå har vi, som Bjørnfrid viser til i den andre tråden, igjen fått til et brukbart oppmøte (når man husker på å annonsere møtet i forkant) og jeg synes det er bra lokallagsfølelse når vi er på treff. Kanskje det er mer riktig å møtes annenhver uke i sommerhalvåret?

 

Jeg håper i det minste at "Döneren" smakte godt der nederst i Storgata. Parkeringsproblemer bør du ikke ha opplevd:D.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan har føreren bestemt seg for at vi skal ordne møter? I morgen slik som vi pleier eller tilfeldige uker så spenningen på om man møter andre på møte øker? ;)

 

Jeg syns vel egentlig at vi hadde en god rutina med annenhver tirsdag, med bra oppmøte stort sett hver gang.

 

Så hvis folket er enige, møtes vi i morgen på Balkan kl.20.00?

 

: vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Meg er klar for balkan så det renner.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor lenge blir dere der? Jobber til 21 på Ski Storsenter, og trenger sårt noen dekaler og skiltplater om noen har.:P

 

Fabian

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vi er der sikkert til klokka 10 eller noe..... jeg dukker kanskje opp en liten tur..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.