Akershus: Underavdelingsmøte i Follo

Anbefalte innlegg

:klapp: for Bjørnar

 

Gledelig er det jo at ting ble tatt tak i og ordnet raskt med tanke på andre ting som ble tatt opp under møtet i går ;) Uten å nevne mer enn det ... :)

 

For min del er det egentlig samme om det blir lørdag eller søndag tror jeg, da det er like usikkert om det går begge dager.. men er vel ikke helt ukjent ved å dukke opp når noe skjer ;)

 

Når er det happy hour da? synes det er så gledelig å kunne kjøre dobbelt så mye som jeg betaler for : smil :, hvis det uansett er "tilfeldig" om vi kjører klokken X eller Y... ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ps: Mon tro når Ole C får sitt avskjedsbrev?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når er det happy hour da? synes det er så gledelig å kunne kjøre dobbelt så mye som jeg betaler for : smil :, hvis det uansett er "tilfeldig" om vi kjører klokken X eller Y... ;)

 

Den fornøyelige timen ser det ut til at er på søndag iflg. hjemmesida:

 

Lørdager etter kl 1800 kr 100,- for vanlig kjøring

kr 85,- for medlemskjøring

Søndager Kjør 3 heat - betal for 2

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

mm.. er da vel stor glede både etter 18 på lørdag og hele søndag er det ikke det da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De har bare to navn på det. Pris for vanlig kjøring er 160kr/heat, men det koster 100kr/heat mellom 22:00-23-00 på hverdager og lørdager etter kl. 18:00. Om jeg forstår infoen på sida riktig er det vanlig pris på 160kr/heat på søndager.

 

Enkelt sagt vil det koste 300kr for tre heat på lørdag etter kl. 18:00 og i praksis 320kr for tre heat på søndag.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg stemmer for lørdagskvelden. da jeg alikavel må opp til gardermoen senere på kvelden

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ps: Mon tro når Ole C får sitt avskjedsbrev?

 

Det har han fått i en hyggelig telefonsamtale nå nettopp:). Visse ting gjøres ikke via SMS i grunnen;).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gledelig er det jo at ting ble tatt tak i og ordnet raskt med tanke på andre ting som ble tatt opp under møtet i går ;) Uten å nevne mer enn det ... :)

 

Tok også noen telefonsamtaler idag, og det ser ut som at det går greit med fasilitetene også :D

 

Jeg er med på søndag og gæsser Kart!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

du er ikke med på lørdag? tror egentlig lørdag passer best for min del.. men ikke klokken 18... drar fra kolbotn kl 15, og skal til strømstad for å hente folk... med litt kø så er vel faren stor for at jeg ikke er tilbake i oslo før 20 eller noe slikt..

så.. konklusjonen min ble mens jeg skrev dette at : samme F for meg, gjør så godt jeg kan for å komme uansett ;) Lørdag eller søndag, bare ikke for tidlig lørdag :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ang. go-kartkjøringa:

 

Dette har jeg helt glemt av. John-Arne ringte nå nettopp og vi foreslår å kjøre allerede i morgen kveld.

 

For å foreslå noe: Hva med lørdag 4/10 kl. 20:00?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er ikke bare ett forslag men mere en ordre!

 

Alle som har lyst på effektief kjøring møter imorgen.

Kan sikkert samordne kjøring, jeg har god plass i stasjonsvogna mi : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er forslaget rett og slett omgjort til et vedtak:D. Jeg kommer, helst i lettbeint bil med effektief fremdriftskilde.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

F*** skal i 70-årslag imorgen kveld! Og vedder på at det ikke er ferdig så tidlig! Damn!

Hadde helt glemt det på tirsdag..: bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

F*** skal i 70-årslag imorgen kveld! Og vedder på at det ikke er ferdig så tidlig! Damn!

Hadde helt glemt det på tirsdag..: bh :

 

Men lite hindrer deg i å forlate dette "litt kledelig" tidligere:evil:. Vi blir der sikkert til de hiver oss ut (eller kjørepengekvoten er brukt opp);).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men lite hindrer deg i å forlate dette "litt kledelig" tidligere:evil:. Vi blir der sikkert til de hiver oss ut (eller kjørepengekvoten er brukt opp);).

 

Skal gjøre så godt jeg kan:D Kanskje jeg klarer og snike meg unna utover kvelden når de begynner og drekke sin dårlige conjac og whisky: haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

F*** skal i 70-årslag imorgen kveld! Og vedder på at det ikke er ferdig så tidlig! Damn!

Hadde helt glemt det på tirsdag..: bh :

 

Start med Cognacen litt tidlig så sovner de før kl 20......:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Start med Cognacen litt tidlig så sovner de før kl 20......:P

 

He he.. Får satse på det:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg følger ordre og stiller i kveld klokken 20.00.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er følgende helt klare for en meningsfull lørdagskveld:

Andreas W

Andreas H

Bård

David

Thorbjørn

John-Arne

 

Det er bare for andre å henge seg på, feks Oslo lokallag.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har lyst, men 0.12tonn oppi en gokart hever rundetidene og senker kjøreegenskapene, ikke vant til å bli frakjørt : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har lyst, men 0.12tonn oppi en gokart hever rundetidene og senker kjøreegenskapene, ikke vant til å bli frakjørt : smil :

 

Tja, er vel andre som er godt over 0,1 tonn også :o

Bare kom du.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er vel jeg som er lettvekteren av gjengen :P med mine 0,062 tonn :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er vel jeg som er lettvekteren av gjengen :P med mine 0,062 tonn :P

 

Tenk så flaut om du blir frakjørt av 2 mann i 1 gokart! : eek :

 

(men det skjer nok ikke...)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tenk så flaut om du blir frakjørt av 2 mann i 1 gokart! : eek :

 

(men det skjer nok ikke...)

 

jeg blir frakjørt av karer i 0,1tonn klubben "rett" som det er. :o

 

da jeg har kjørt meget lite gocart.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.