Akershus: Underavdelingsmøte i Follo

Anbefalte innlegg

fant du skjema fra sist? sterkt overbevist om at det gikk fortere sist, og var endring på ett par svinger denne gangen

 

Det har du helt rett i:

Karting.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

banen er bygd om siden sist, og er litt tregere.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Minner om lokallagsmøte i morgen kl. 20:00 på vanlig sted. Det skal legges ned betydelig innsats fra min side for å kunne kjøre effektief Einser til Ski i morgen:). Med slikt fornøyelig vær kan den rett og slett ikke stå inne.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer hvis jeg rekker jeg også, og har bil.. Går det etter planen skulle jeg få den igjen imorgen:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er det natt til tirsdag og det er på høy tid å minne om at det er lokallagsmøte i morgen kl. 20 på McDoof i Ski. Selv jobber jeg (som vanlig når det er møter eller lønningspils) til kl. 23, så jeg dukker ikke opp. Men alle andre er hjertelig velkomne til å møte:).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skal på foreldremøte ikveld så det utgår for min del også.....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror jammen meg det er møte i kveld og jeg gitt... her snakker vi aktivitet :D :D :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ikke at jeg har vært så veldig aktiv de siste mnd. men mp jobbe til 24 i dag så får ikke kommet : gråter :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ikke at jeg har vært så veldig aktiv de siste mnd. men mp jobbe til 24 i dag så får ikke kommet : gråter :

 

Sitter på jobben enda jeg også....: gråter :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tok litt tid å finne plass til alle, men vi fant oss nå en plass begge to i dag :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men pokker, jeg var jo på besøk hos Die Aller Værste idag. Trodde ikke det ble noe lokallagsmøte.

: eek :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da skal jeg prøve å være i forkant denne gangen, før jeg gjør et nytt forsøk på "å kose med puta": Det er lokallagsmøte på Mc Donalds i Ski nå til tirsdag kl. 20:00. Vi møtes på parkeringsplassen rett ved byggekrana bak Ski storsenter for litt slarving før vi går inn for å innta den lekreste hurtigmat:D.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lenge siden nå, så skal prøve å få tid imorra.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jobber overtid også denne gang. Men nå er det slutt, orker ikke å bli R#"¤#"%¤ kjørt lenger av denne jobben. Er på jakt etter ny jobb nå, men har jo 100år opsigelsestid siden jeg har jobba her 7år : bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg og MafiaRune tar oss en tur utover imorgen. Sjekke om det er forskjell på mikkydee Sandvika og Ski.

Håper på oppholdsvær.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har med seg klistremerker på møtene?

Ny bil og trenger 2 stk.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Både jeg, John-Arne og Ole-Christian har merker. Jeg kommer (endelig) i morgen:). Lenge siden jeg ikke har jobba om kvelden når det er lokallagsmøte nå.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Både jeg, John-Arne og Ole-Christian har merker. Jeg kommer (endelig) i morgen:). Lenge siden jeg ikke har jobba om kvelden når det er lokallagsmøte nå.

 

Skal se om jeg får tatt meg en tur også...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har ikke merker men noen kalendere kan jeg alltids ta med...

 

Nå er det vel også riktig temp for påføring av merker:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bumper denne og håper mange tar seg en tur i det fine været!

 

: vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi var ni på det meste og da Hans Erik og Ståle kom var det nesten som i gode, gamle dager (selv om RS2'en mangla):). Riktig så hyggelig må jeg si at det var.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er merkene på plass. ;)

DSC00266.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og da er det på tide å trekke denne tråden fram i lyset igjen: I morgen er det lokallagsmøte i Ski kl. 20:00. Kanskje vi skal greie å tangere den foreløpige mairekorden på ni oppmøtte fra sist gang:p? Min bil er lastet med klubbstickers og værgudene har begunstiget oss med monteringsvennlig temperatur; kan det bli stort bedre;)?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

I og med at jeg drar til syden til helga og derfor går glipp av Hovedtreffet, må jeg ihvertfall få med meg ett lokallagstreff.

 

Me sjåast : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal se om jeg ikke får tatt meg en tur utover selv, med mindre jeg blir forhindret av en random teknisk kontroll på vei mot Ski.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.