Akershus: Underavdelingsmøte i Follo

Anbefalte innlegg

Da noen har funnet seg en upassende dag å feire sin burdsdag på skal jeg gjøre mitt ypperste for å hindre ny rekord ved å være fraværende for en gangs skyld..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Idag er det jo strålende sol, og jeg tror (om noe ikke dukker opp) at jeg lufter Passaten en tur.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Idag er det jo strålende sol, og jeg tror (om noe ikke dukker opp) at jeg lufter Passaten en tur.

 

En bedre anledning på en helt vanlig tirsdag finnes vel knapt, nei:).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vil benytte sjansen til å minne om at det er lokallagsmøte på vanlig plass i Ski kl. 20 i kveld (siden klokka har bikka 24:00 nå;)).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har med stickers for de som trenger dette.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har med stickers for de som trenger dette.

 

 

Om jeg ikke husker helt feil har du kanskje kalendere også;)?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Minner om møte i Ski kl. 20:00 i dag på vanlig plass - for de som ikke jobber til klokka "leggetid";). Det har kommet meg fore at Mc Flurr'en er spesielt god om dagen;).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer ikke i dag, jeg må til Halden og Strømstad.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg jobber som vanlig sent

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Samme greiene for meg og. Etter at vi gikk over til fire skift klaffer det nesten aldri lenger med treffvirksomheten vår lenger. Det er nesten et unntak om jeg ikke jobber kveldsskift når det er treff. Men neste gang kan det se ut til at jeg får kommet, ettersom det da er nattskift - så lenge ikke en kollega blir sykmeldt, da...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja jeg jobber annenhver uke kveld og det er seff den uka det er treff. samma kan det være begynner i ny jobb om 4uker uansett

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Etter mye kake og litt trening etterpå regner jeg med å ta meg en tur.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Minner om treff ikveld og hvis noen har Vag-Com så hadde jeg satt pris om de gadd å kjøre en diagnose på konebilen...?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flink mann, som huska på dette. Jobber (som vanlig) kveldsskift, så jeg får dessverre ikke kommet i kveld heller:(.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva? skal ikke alle få ta del i å beundre de mote- og tidsriktige felgene? shame..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flink mann, som huska på dette. Jobber (som vanlig) kveldsskift, så jeg får dessverre ikke kommet i kveld heller:(.

 

Ditto : bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanskje vi skulle flyttet disse møtene fra 20.00 til 08.00 isteden? ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanskje vi skulle flyttet disse møtene fra 20.00 til 08.00 isteden? ;)

 

Da ødelegger vi for oss som har skikkelig jobb......;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da ødelegger vi for oss som har skikkelig jobb......;)

 

jeg er ferdig i Hølen om 2 dager, så da er jeg med igjen hvertfal. hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva? skal ikke alle få ta del i å beundre de mote- og tidsriktige felgene? shame..

 

Tenker det er best å ikke vise bilen med så "konforme" felger. Folk kunne jo tro jeg hadde forsøkt å forkle bilen som en Accord (og derfor ikke hatt råd til Torshovvinge og -potte):D.

 

Kanskje vi skulle flyttet disse møtene fra 20.00 til 08.00 isteden? ;)

 

Da er det mer nærliggende å gå for å ha dem i helga i stedet. Men da klaffer det ikke for de med små barn (og dertil familiære forpliktelser);).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er det på tide å minne om treff igjen i morgen kl 20.00 på McDonald's i Ski.

Har vært slapt oppmøte de siste 2 mnd så i morgen kveld håper jeg mange tar turen.

 

: vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flink mann, som husker på dette: ja :. Som vanlig jobber jeg kveldsskift. For min del kan vi godt starte en diskusjon ang. om vi skal bytte møtedag - gjerne her. Veit at både Robin og jeg har skift som passer dårlig med møtedagene.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så hvis vi bytter til oddetallsuker blir vi beæret med din og Robins tilstedeværelse?

Gjerne for meg, og kanskje bytte til onsdag så jeg får barneidrettskabalen til å gå opp.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

I alle fall blir sjansen større for at det passer for min del. Men dette kan vi ta en diskusjon på - både på møtet (for de som er der) og her, for den sakens skyld. Det ville være meget kjærkomment om vi igjen skulle greie å få opp møtedeltakelsen til gamle høyder:).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er samme plinge for min del når vi møter egentlig..

men for å skyte inn en ting til så synes jeg lokalitetene har mistet sin sjarm.. for etter at senteret har begynt å feire "langdag" hver dag, så er det stort sett rot og ball der nå... ser til stadig klubb biler passere, men er jo like lett å finne klubbmøtet som en ledig plass på Ikea en lørdag.. Noen parkerer her, noen der, og samholdet "ute på plassen" blir liksom ikke det samme lenger.. selv om OH og jeg stort sett klarer å finne hverandre likevel.. ;)

Så da er det åpent for enda flere ting som kan tas opp i Ledelsen.. mon tro om det må søkes til regionskontoret ved eventuelle endringer? ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.