Akershus: Underavdelingsmøte i Follo

Anbefalte innlegg

Så hvis vi bytter til oddetallsuker blir vi beæret med din og Robins tilstedeværelse?

Gjerne for meg, og kanskje bytte til onsdag så jeg får barneidrettskabalen til å gå opp.

 

skal vi bytte til oddetallsuker så passer det dårlig med man - onsdag da jeg jobber til 2200 :(

 

(vet det er vanskelig å få det til å klaffe med alle.)

 

hva med søndagskveldene?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noe bedre med partallsuker da? mener å huske at det er en stund siden du var der i partall også ;o)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor mange stemmer egentlig for og bytte møtested?

 

Jeg syns det er litt klønete på Ski Storsenter, tenker på parkering osv. og det er jo ett rimlig "stressa" område.. Tror vi kunne fått større oppmøte, og mer sosialt ett annet sted. Tenker på photoshot, evt. andre ting..

 

Sier det ikke for og være vanskelig, men lurer på om andre tenker det samme som meg? Oppmøte var kanskje ikke det beste i Vestby heller, og Ski er jo litt mer sentralt for det som er aktiv har jeg fått inntrykk av..

Bare noen kjappe forslag fra meg:

-Burger King Vinterbro (parkere på taket)

-Easy24 Langhus (dårlig med sitteplass osv. men fin plass og nærme jobben til J-A:p)

-Prøve og få til Go-kart kjøring iallefall en gang det passer for flest mulig en gang utover høsten(?)

 

Hadde vært moro og fått litt liv i Follo Lokalag igjen, og fått samlet flest mulig. Lokalagscamp på treff har jeg savnet dette året, hva skjer der?

 

Bare litt lufting fra min side:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noe bedre med partallsuker da? mener å huske at det er en stund siden du var der i partall også ;o)

 

busted :P

 

har vært mye å gjøre i det siste, men blir nok litt roligere fremover..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor mange stemmer egentlig for og bytte møtested?

 

-Burger King Vinterbro (parkere på taket)

-Easy24 Langhus (dårlig med sitteplass osv. men fin plass og nærme jobben til J-A:p)

-Prøve og få til Go-kart kjøring iallefall en gang det passer for flest mulig en gang utover høsten(?)

 

Hadde vært moro og fått litt liv i Follo Lokalag igjen, og fått samlet flest mulig. Lokalagscamp på treff har jeg savnet dette året, hva skjer der?

 

Bare litt lufting fra min side:)

 

Burger King stenger jo klokken 20,00

Easy 24 er jo udugelig med tanke på sitteplasser

Ja takk til go cart.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Med tanke på ernæring er Burger King et mye bedre alternativ: ja :. Men da får vi prøve å finne et sted med litt lenger åpningstid. Enkel24 hadde hatt nok sitteplasser å tilby med det oppmøtet vi har hatt i det siste. Men det blir obligatorisk med Hurdalsbunad vinterstid, med mindre vi skal gå for å pådra oss kollektiv blærekatarr. Så da er det fremdeles rom for forslag til alternative møteplasser.

 

Go-kart tenkte jeg på her om dagen. Er lenge siden jeg har kjørt med jobben også nå, så det er på høy tid å planlegge noe. Kanskje vente til de siste banetreffene er avviklet (Raaner'n 25. okt, om jeg ikke husker feil).

 

Mange av bidragsyterne som før hadde med stort anlegg til Follo-campen før i tida og andre som sto på for å organisere både det ene og det andre på treff er blitt innhentet av den menneskelige utviklinga (=har etablert seg og fått barn;)). Andre har kjøpt seg ikke-VAG (og er følgelig ikke så tilstedeværende på VAG-treff som de var før i tida). Og ikke minst har f.eks. hovedtreffet i år kollidert med et lite treff i nabolandet, så da blir fort mengden fra Follo redusert til det halve. For egen del har jeg stort sett befunnet meg i verkstedet mitt, i et desperat forsøk på å først rekke treffet på Rudskogen i sommer for så å flytte teknikken over i en annen bil for å prøve å rekke Rudskogentreffet i august, etter et lite (ikke-selvforskyldt) uhell i april. Slikt blir ikke tilstedeværelsen på treff størst av, men jeg får love å forbedre meg nå som vintertreffsesongen straks starter - det var den sesongen:p.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi fikk diskutert dette på sist møte og David har sjekket og funnet ut at BurgerKongen på Vinterbro har oppe til kl 22.00 på hverdager.

Jeg syns vi bør prøve ut dette neste tirsdag.

 

Det var faktisk ganske bra oppmøte forrige tirsdag selv om noen ikke turte å gå inn.....;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Godt at noen har gjort research:). At åpningstida er "smalere" spiller ikke den helt store rollen, ettersom vi allikevel pleier å henge på parkeringsplassen etterpå allikevel (det er vel kanskje der det reelle møtet finner sted;)).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmm.. åssen blir det McDreamy da tro? Får vel ikke det hos Kongen av Burger gjør man det? Skeptisk til denne dramatiske endringen i møtestruktur.. kanskje det burde gjøres ytteligere research om andre lokallag har prøvd å avholde møte på Kong Burger isteden for MacDoof så vi ikke får total (!) krisetilstand innad????

 

 

Neida.. møter med stor iver på tirsdag jeg vettu, trolig med S bil også for en gangs skyld ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmm.. åssen blir det McDreamy da tro? Får vel ikke det hos Kongen av Burger gjør man det? Skeptisk til denne dramatiske endringen i møtestruktur.. kanskje det burde gjøres ytteligere research om andre lokallag har prøvd å avholde møte på Kong Burger isteden for MacDoof så vi ikke får total (!) krisetilstand innad????

 

 

Neida.. møter med stor iver på tirsdag jeg vettu, trolig med S bil også for en gangs skyld ;)

 

Etter å ha gjennomlevd manisk ryddemann fra utlandet i gamle dager i Ski, fraværende ryddemann i Vestby og usedvanlig velkledd famillie som inntar dagens middag samtidig med oss vil jeg tro vi er forberedt på det meste:D.

 

Godt å høre at du kommer med bil med Vorsprung igjen;). Vært litt for lenge siden sist, nå.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

usedvanlig velkledd famillie som inntar dagens middag samtidig med oss .

 

hehe.. Mysteriet som trolig aldri blir løst.. : gråter :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Husk lokallagsmøte førstkommende tirsdag på BURGER KING Vinterbrosenteret.

 

Må forsøke å sette nye bessøksrekorder nå.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi må ihvertfall slå oppmøtet på Corradotreffet idag!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg også kommer (før jeg skal på jobb).

For de som ikke veit det: Vi starter kl. 20:00 og skal vi kanskje møtes på den første parkeringa på venstre hånd (der det i alle fall før var miljøstasjon/UFF-container) for litt slarving før vi skal evaluere menytilbudet til Burgerkongen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes det er litt synd dere møtes "så" sent :o Jeg jobber selv på Langhus, men aldri så sent at det hadde passet meg å stikke innom : flau : Nå skal min stemme i grunn ikke ha noe å si, da jeg jo hører til Oslo Lokallag, men hadde dere hatt mulighet å møtes kl. 19 i steden hadde jeg også stukket innom fra tid til annen. I forhold til matinntak og sult passer kl 19 også bedre enn kl 20 for min del : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stemmer det. Har møtt deg flere ganger når jeg er på vei hjem fra jobb om morgenen, Mikael. Vi får se hva "menigheta" sier om så tidlig oppmøte. Du skal ikke se bort fra at det fort kan være aktuelt i alle fall i sommerhalvåret.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjerne kl.19 for min del og, samma for meg.. Bor 1min unna så:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva blir det til imorgen? kl 19 eller 20? På taket eller ved miljøstasjonen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Siden jeg er "sjef" frister det å skjære gjennom: Kl. 19 ved miljøstasjonen (så slipper vi at konklusjonen kommer på neste side). Så kan vi eventuelt endre det til neste gang:).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Siden jeg er "sjef" frister det å skjære gjennom: Kl. 19 ved miljøstasjonen (så slipper vi at konklusjonen kommer på neste side). Så kan vi eventuelt endre det til neste gang:).

 

Okey sjef!:D

Jeg kommer i Einzer! : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Siden jeg er "sjef" frister det å skjære gjennom: Kl. 19 ved miljøstasjonen (så slipper vi at konklusjonen kommer på neste side). Så kan vi eventuelt endre det til neste gang:).

 

Og siden jeg er nestsjef så er det 100% stemmer for det vedtaket!

Sees ved miljøstasjonen kl 19:00 nå med enda lavere bil....

: vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

men til helvete da.. enda mindre tid til å polere bil før treffet,.. jaja.. får komme med halvt rød, halvt rosa bil da ;)

Også får vi håpe at noen av familiene viker plass så vi får ett bord å sitte på :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ses klokken 19 i ny shina bil.

 

liten gratis bump

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da vedtok vi at vi fortsetter med lokallagsmøte på Burger King på Vinterbrosenteret kl. 20:00 i partallsuker.

 

Vi kan også klappe inn Bjørnar som ny skiltplateansvarlig. Med det første skal skiltplateregnskapet gjøres opp, slik at vi kan ajourføre Excel-arket og få full kontroll over beholdninga. Bjørnar Kristianesen blir dermed med det første mannen å kontakte når man ønsker skiltplate i løpet av de neste årene;).

 

Vi snakka også om å kjøre go-kart allerede førstkommende helg. Jeg har sjekka og det ser ut til at det ikke er noe arrangementstull som finner sted til helga, så da er spørsmålet om det er mest stemning for å kjøre på lørdag eller søndag. For min del må vi gjerne kjøre på lørdag:).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.