Anbefalte innlegg

Hei.

 

Kunne det ha vært av interesse å fått kjøpt inn noen lokallags gensere?

Tror dette kunne vært kult. Vet ikke om noen som lager dette, men det kan vel ikke være vanskelig å fått lagd.

 

Mvh Ken: vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg er intresert :P vet om muligens ett sted vi kunne brukt også..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var en sammlebestilling på dette for en god stund siden der vi brukte leverandøren i klubbshoppen og man kunne få på navnet på lokallaget man tilhører undet VACN logoen på bl.a. genser og t-skjorter. Sikkert mulig å få til flere ganger. Begynner sikkert å bli 1,5-2 år siden nå så gensern og t-skjortene mine begynner å skrike etter utskifting så jeg er med på en ny runde om det blir.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

husker du prisen ca fra da ell?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen kunne tenkt seg å ta jobben med bestilling og div.

Sikkert en del som blir med: rock :

Hadde vært kult med bilde av en Vw og en Audi foran på genseren sammen med (Vw Audi club Norwegwn på venstre bryst) og navn på lokallaget på baksiden. ( Bare et forslag )

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er med : ja : Men min mening er da at det blir på samme måte som sist (før min tid : gråter : ) at det blir bestilt gjennom Aksess slik at både størrelse og utseende på logo blir som ellers på klærne våre ;)

 

Egne t-skjorter med en eller annen form for alternativ logo hadde også vært en mulighet, bare at jeg ikke er kreativ nok til å finne på noe kult : flau :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er helt med på dette;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er også med. Den siste bestillingen var når jeg meldte meg inn i klubben for 2 år siden og da jeg spurte fikk jeg beskjed om at bestillingen hadde gått ut så jeg måtte vente til neste som var om ikke så lenge. Nå har det gått 2 år. Vet at Mjøsa har både T-skjorter og hettegensere med Mjøsa Lokallag på. Så jeg er med på begge deler. (så slipper jeg å få mere kjeft pga at jeg har stjerna på ryggen)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er også med på dette: vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Je kan også klare å presse inn noen flere klesplagg i skapet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er med, men vi må da kunne klare å lage et eget design så¨lokallaget vårt skiller oss ut.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da begynner vi å bli en del allerede. Noen som tar på seg oppgaven, noen som kan litt angående dette.

Vet ikke hvor mange vi er i oslo lokallag, men det er jo bare å sende en pm til alle, og den som tar på seg oppgaven, skaffer en type genser i flere forskjellige størrelser på en mandag, så får de fleste prøvd en, hvis de er usikre på str.

 

Å ja, Hettegensere er tingen, ikke en vanlig med rund hals, det er litt for kjedelig.

 

Mvh Ken

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja enig at hettegenser er tingen;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kanskje Ørjan eller Mikael kan ta seg av dette ettersom de har med lokallaget å gjøre sånn sett.

 

visst ikke kan muligens jeg gjøre det.

 

men, jeg skal uten tvil ha selv også.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg vet om ett sted i fetsund som kan lage dette for oss.. vis vi kommer med forslaget lager de det..

jeg har ikke forhørt meg om pris ennå.. for kommer jo ann på hva vi skal ha på genserne.

så vis vi ikke skal bruke det stede som lager for klubben alerede kan jeg ta på meg oppgaven.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er også for dette. Høres kult ut å få "egne" gensere :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er jeg med på også.. Har en mulig leverandør om vi trenger dette.

Er villig til å ta på meg ansvaret om noen andre ikke melder seg. Kan høre med leverandøren jeg har på jobben. Noen som er litt kreativ i sjelen og vil komme med forslag til logo kanskje?

Kanskje jeg for en gang skyld kan få rota rompa mi bort på mandags treffest selv..

Skal vel innrømme at jeg som regel nøler engang for mye siden jeg ikke kjenner så mange innen klubben.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg er med på dette

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er jeg med på også.. Har en mulig leverandør om vi trenger dette.

Er villig til å ta på meg ansvaret om noen andre ikke melder seg. Kan høre med leverandøren jeg har på jobben. Noen som er litt kreativ i sjelen og vil komme med forslag til logo kanskje?

Kanskje jeg for en gang skyld kan få rota rompa mi bort på mandags treffest selv..

Skal vel innrømme at jeg som regel nøler engang for mye siden jeg ikke kjenner så mange innen klubben.

 

Det er bare å kome det, etter første gang tror jeg du ikke kommer til å nøle mer.

 

 

Jeg syns det er opp til Ørjan eller Dansken å avgjøre hvem som skal ta jobben, siden de allerede er litt inn i dette, og evnt vet hva som skal gjøres, men fint at folk melder seg.: vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal vel innrømme at jeg som regel nøler engang for mye siden jeg ikke kjenner så mange innen klubben.

 

Det er en dum unnskyldning. For hvis du ikke kommer blir du heller ikke kjent med noen. Og alle her inne startet ett sted da de kom og ikke kjente noen av de andre.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er jeg med på også.. Har en mulig leverandør om vi trenger dette.

Er villig til å ta på meg ansvaret om noen andre ikke melder seg. Kan høre med leverandøren jeg har på jobben. Noen som er litt kreativ i sjelen og vil komme med forslag til logo kanskje?

Kanskje jeg for en gang skyld kan få rota rompa mi bort på mandags treffest selv..

Skal vel innrømme at jeg som regel nøler engang for mye siden jeg ikke kjenner så mange innen klubben.

 

 

jeg kjenner jo ikke så mange jeg heller. men ett sted må man begynne og da!

 

jeg har fortsatt ikke opplevd at noen i klubben biter. (se bort ifra hu gale jenta som beit brodern på våler camp`n)

 

jeg er med på bestilling av genser!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det blir vel litt feil om Ørjan eller jeg "skal avgjøre" hvem som skal ordne med gensere til oss :confused: Nå ser jeg det er to her som sier at de har kontakter og sikkert kan få det til, og bare det er en kjempe god begynnelse!! : ja :

 

Jeg er med på hettegenser, men det kan jo bli litt varmt utover sommeren, så jeg skulle gjerne hatt en polo-shirt i tillegg.. Og så er det vel noen som veldig mye heller vil ha vanlig t-skjorte.. : rolleyes Mitt forslag er at vi går for produksjon av hettegensere, t-skjorter OG polo-shirt. Da føler jeg iallfall ikke at vi "ekskluderer noen".

 

Jeg er veldig for å ha det samme design som vi har nå, men med "Oslo Lokallag" under VW-Audi Club Norwegen, og helst vil jeg ha det brodert, da trykk har en lei tendens til å forsvinne i vask over tid :o

 

I tillegg (nå begynner jeg å bli kravstor : flau : ) kunne jeg tenkt meg et eget unikt design på en t-skjorte som ikke nødvendigvis er sort. Dette kan gjerne være trykt på, da denne ikke nødvendigvis vil bli brukt hver mandag, men kan være en grei "reserve" å ha med på treff ;)

 

Mitt spørsmål til dere som har kontakter.. Gjelder det KUN trykk på klær, eller er det mulig å få brodert også? For kan vi ikke få brodert, vil jeg høre med Aksess som leverer klærne våre fra før, hvor stor bestilling som må til og hva prisen vil bli. Nå har vi 1500,- i lokallagskassen, men vet ikke om vi skal bruke de på å produsere flere enn det som blir bestilt, eller om vi skal få ordnet med kun akkurat de som bestiller : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

På hettegenseren hadde det vært kult med broderet oslo lokallag i STOR skrift over ryggen og VW-Audi Club Norwegen på venstre bryst eller noe i den duren.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg kan ta ett par tlf og sjekke om brodering er mulig.. noen som har peil på antall vi snakker i gensere, t-shorter osv??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Med tanke på at vi er rundt 30 "faste" på mandagsamlingene tror jeg nok at vi skal klare å få omsatt 30 stk av hver, forutsatt at de kan leveres i forskjellige størrelser (altså at vi totalt skal ha 30 hettegensere, totalt 30 t-skjorter og 30 polo-shirts, og altså IKKE 30 stk i large, 30 stk i x-large osv!!)..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.