Anbefalte innlegg

da er første bestillingen under bearbeiding.. så er ikke lenge til vi har gensere nå;)

 

Genialt Rikard! : ja : Gikk det i orden med betaling, eller skal jeg ordne med en konto som folk kan sette inn penger på? Og hva ble endelig pris pr. genser / t-skjorte : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg gav han ett skikkelig regne stykke.. for ba om brodering på gensere og piquene eller hva det nå en het igjen :S også trykk på de vanlig t-shortene.. så han skal sende meg ett forslag i løpet av dagen eller morgen dagen. også da har han regna ferdig prisene.

når det gjelder betaling så aner jeg ikke hva folk syns er lettest.. han ville att jeg kom med alle pengene samtidig.. eller att vi kunne betale ettersom vi hentet ut plaggene våres.. spilte ingen rolle for han så lenge han ikke gav ut noe uten å få penger sa han.. men det letteste hadde vært vis vi hadde fått samla alle pengene og betalt felles. har klubben noen konto eller må vi opprette en først? eller hva tror du mikael??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

du er med;) hehe du var den eneste som skulle ha farge brun så huska så klart deg;)

 

Flott!

Jeg spurte også om hva som ble det endelige motivet, ble det det med "kartet"?

 

Når det gjelder betaling så kan vi vel betale inn til deg på forskudd? Så lager du deg en liste over alle de som har bestilt og krysser ut de som har betalt, slik at ingen får hentet ut klær før betalingen er motatt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Motivet ble kartet med skrift ja : ja :

 

Klubben har ingen egen konto for slik, men jeg kan opprette så mange konti jeg bare vil i nettbanken, så kan gjerne ordne med betalingen. Det enkleste for ham må vel nesten være om han får alt betalt samtidig og kun skal sende ut til en adresse, og vi da fordeler klærne på et lokallagsmøte. De som ikke har anledning til å møte opp finner vi ut av en måte å få overlevert til ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Motivet ble kartet med skrift ja : ja :

 

Klubben har ingen egen konto for slik, men jeg kan opprette så mange konti jeg bare vil i nettbanken, så kan gjerne ordne med betalingen. Det enkleste for ham må vel nesten være om han får alt betalt samtidig og kun skal sende ut til en adresse, og vi da fordeler klærne på et lokallagsmøte. De som ikke har anledning til å møte opp finner vi ut av en måte å få overlevert til ;)

 

Det høres ut som en plan ja! : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

fikk forslaget hans nå.. må si det var drit fett om jeg skal dele min mening.. så får pris i morgen..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

fikk forslaget hans nå.. må si det var drit fett om jeg skal dele min mening.. så får pris i morgen..

 

Får du lagt ut bilde :rolleye:: rolleyes

 

Ellers er det bare å si fra hvis jeg skal ordne med betaling. Da bare sender du meg pm med liste over hvem som skal ha hva og antall, så regner jeg ut pris og sender ut pm til alle som har bestilt og holder orden på innbetaling også : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvordan legger mann in bilder a??:S

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her...................................

bilder.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes det på ryggen ble litt lite jeg? Men ellers ble det kjempe bra.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

:klapp: Jeg syns det ble megabra. Mange takk gutter.:tilber:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes også dette så bra ut jeg!! Akkurat passe stort på ryggen til min smak : ja : Og nå ble jeg enda mer glad for at jeg bestilte hettegenser i den fargen :tilber:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hva koster disse skjortene da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

nå får ikke flere slengt seg på denne bestillingen.. de må da henge seg på neste store bestilling.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet du sånn ca når første bestilling kommer eller?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette ble bra. Gleder meg til og bruke denne med stolthet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

den er under behandlig.. han må regne om litt igjen ettersom jeg la til to bestillinger nå..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ok, dette blir kult: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser bra ut det her. Men jeg lurte på om det hadde gått ann å fått med VACN på baksiden også. VACN Oslo Lokallag. Noen som er enig i det?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser bra ut det her. Men jeg lurte på om det hadde gått ann å fått med VACN på baksiden også. VACN Oslo Lokallag. Noen som er enig i det?

 

jeg er enig det.må jop ha det

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Forslaget er absolutt ikke dumt, bare at det kommer så sent : dum : For min del skulle jeg gjerne ha hatt noen ringer og en VW logo, men synes i grunn at den ble veldig enkel og grei som den er : ja : Som jeg forsto på Rikard tar firmaet ferie i hele juli, så med en gang vi får prisen og får betalt, blir produksjonen satt igang.. Er vel litt sent å få med tillegg/endringer nå, ettersom prisen vel er basert på hva vi selv har kommet frem til skal være på ryggen :rolleye:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja, men det koster ikke å spørre;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.