Anbefalte innlegg

På hettegenseren hadde det vært kult med broderet oslo lokallag i STOR skrift over ryggen og VW-Audi Club Norwegen på venstre bryst eller noe i den duren.

 

Enig med deg Knut-Erik : ja :

 

Bortsett fra det ville jeg gjerne hatt en i en annen farge med egenprodusert logo og font, nettopp for å skille seg mest mulig ut. Skal vi ha brodert synes jeg det er en stilig detalj med KUN Oslo Lokallag under den vanlige logoen, slik at man må være litt "kjenner" for å bemerke det ;) Akkurat som noen av detaljene vi finner på til bilene våre : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes det er kjempe bra at det er noen som ønsker å ta tak i dette:)

Synes ikke at vi skal bruke av lokallagskassen og bestiller kun til de som skal ha nå.

Jeg er ikke noe flink til å designe så om det er noen som ønsker å komme med forslag til design på klæren så er det bare å slenge ut forslag. gjerne flere forskjellige så kan vi ta en vote på hvilket design vi skal gå for. Har en konatk jeg kan høre med jeg også, men da blir det trykk og ikke brodering. Er veldig enig med Mikael når det gjelder trykk og synes vi skal ha brodert på gensere/hettegensere og så kan vi jeller ha trykk på t-skjortene. hadde vært bra gøy om vi fikk til noe her så kan vi stolt gå rundt og vise hvilket lokallag vi hører til når vi er på treff etc.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vi kan drøfte motiver til mandag vis noen har noen forslag og komme med da:P også kan de av oss som har kontakter ha snakket med disse også kan vi samenligne og komme til en løsning.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres ut som et bra forslag : ja :

 

Jeg hører med Aksess, så kan andre ta tak i egne kontakter. Er det noen kreative sjeler (enten det er tegning med fri hånd eller med photoshop eller lignende!!) er det bare å ta med diverse forslag på mandag : smil :

 

Sjekk gjerne pris på "bare" å trykke logo med Oslo Lokallag under logoen, for å ha noe å sammenligne med i forhold til Aksess ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enig at det det bør være brodert, og ikke trykk på hette genserne.

 

Kan ikke de som har mulighet til å ta på seg denne oppgaven sjekke ut litt til mandag, så er det våres andre oppgave å finne ut str, så slepper det å ta hele sommeren før vi får dette.

 

Kan jo eventuelt ta et lite " møte på mandag under " middagen " på Mc donalds så de som skal bestille vet hva de skal ha.

 

Mvh Ken: vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er med på både hettegenser og vanlig t-skjorte.. Men skulle gjerne hatt noen armløse T-skjorter også, og helst i litt stor str. da jeg trenger litt plass i disse klærne.

Kondomdrakt er ikke pent på denne kroppen. Må vel ha 4XL eller noe..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

alle str kan ordnes.. har ringt litt rundt i dag.. og de ville veldig gjerne hjelpe oss.. da med brodering og trykkeri.. noen som har klubb logoen å sende meg pm ell?? sånn att jeg har noe å vise de folka.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

:tilber: Veldig bra jobbet Rikard!!

 

Jeg har sendt mail til Aksess, men ikke fått noe svar enda :o

 

Enig med Ken, at det ikke er noe vits om vi først må prøve klær.. De fleste av oss vet vel hva størrelse vi selv bruker :rolleye:

 

Tar en prat om det under middagen på mandag, med mindre været er såpass at vi kan stå ute og skravle om det ;) Igjen, er det noen som har forslag til alternativ logo på ryggen er det bare å ta med på mandag : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er med på både hettegenser og vanlig t-skjorte...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har som sagt alle i oppgave å finne ut str til mandag, og de som har tatt på seg i oppgave å sjekke ut litt, få gjort det til mandag, så når treffet da er over, kan de/den som skal bestille får gjort dette dagen etter.

 

Tror dette kan bli frit kult, og ja, vi må finne en kul logo eller noe, så vi virkelig skiller oss ut.: vinke :

 

Mvh Ken

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja den er god. Tror dette blir veldig bra! Syns dette med egene lokallagsgensere var en Strålende ide Ken.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er veldig interesert i en slik genser. Størrelse Medium;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

da her jeg vært i møte med folka som kunne lage klæra for oss. har fått med priser og katalog. så er klar til mandag jeg:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

da her jeg vært i møte med folka som kunne lage klæra for oss. har fått med priser og katalog. så er klar til mandag jeg:)

 

Supert: ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

da her jeg vært i møte med folka som kunne lage klæra for oss. har fått med priser og katalog. så er klar til mandag jeg:)

 

 

Kjempe bra:glad:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

og de kunne skaffe xxl og xxxl og xxxxl i t-shorter:P og de andre str da.. men var jo en her som lurte på litt x'er:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hadde vært noe moro med noe sånt noe eller???

tigerlogo vw.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Arve.

 

Prøv å få til noe som kan assosieres med oslo omegn. Greit nok med tiger og tigerstaden, men for all del

den logoen der så ut som noe sånn kravmaga/kampsport lignende logo. Blir det slik logo så er jeg "lite" interesert i å bestille.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Arve.

 

Prøv å få til noe som kan assosieres med oslo omegn. Greit nok med tiger og tigerstaden, men for all del

den logoen der så ut som noe sånn kravmaga/kampsport lignende logo. Blir det slik logo så er jeg "lite" interesert i å bestille.

 

ja, det var da for guds skyld bare et lite tips. inntil du selv kommer med noe bedre så synes jeg denne er helt grei.

 

folk her ville ha noe som så litt rått ut. og syntes dette så litt rått ut da.

 

men, for guds skyld smaken er som baken.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var jo litt tøff den , men vi burde kanskje få med Audi ringene og VW logoen på et vis , evt et bilde av en VW og en Audi i stedet for denne tigeren kanskje ???

 

Sikkert noen som er gode på å tegne her inne som kan ta med seg noen forslag på mandag som vi da kan stemme over....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er ett forslag.

 

litt subtil, men alikevell så får den fram budskapet.;)

oslolokallagza1.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er ett forslag.

 

litt subtil, men alikevell så får den fram budskapet.;)

oslolokallagza1.jpg

 

Denne var fin, tror denne kunne vært drit kul og ha på ryggen.

Hva syns dere andre om det?

 

Å så kunne vi hatt enten Vw og Audi logo foran, eller bilde av en bil av hvert merke, og med trykkskrift på venstre bryst.

Eller er jeg helt på tryne?

 

Ken

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg sitter å tenger litt for hånd som dere kan se på på mandag..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hiver man inn VW Audi club logoen inn i den jeg laget, eller under så er det bra nok for meg. Syntes ikke man skal lage så altfor skrikende design, da det fort kan bli for mye. mjøsa lokallag har lik som denne, omrisset av mjøsa og tekst med mjøsa lokallag. Syntes dette holder mere enn nok.;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.