Anbefalte innlegg

jeg kan fikse bildene og det ja.. men priser vet jeg ikke helt endelig ennå før jeg har fått lista av arve og fått videre sendt denne..

 

Bare send over det du har (helst før i morgen kveld for jeg drar på ferie på onsdag) Så skal jeg lage en tråd der de som vil bestille kan legge inn svar og hva de ønsker så akn du bare notere bestillingene fra den tråden. Det vil da selvfølgelig bli binnende sånn at folk ikke kan trekke bestillingen sin når alt er ferdig.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette høres jo driit fett ut. Vil gjerne ha genser og t-skjorte jeg. Men for min del syntes jeg jo enklere jo bedre.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

driver å skanner;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ehm, satt å så i katalogen nå.. og til de to jentene som bestilte seg klær. vil dere ha i jente klæra? eller skal dere ha vanlig gutte formene?? var vist forskjell på dette også.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

sånn da har jeg sendt over bestillingen til rikard. så de som ike var på mandagstreffet i dag (05.06.07) kan sende rikard en pm med det de ønsker av størrelser osv. så lang er vi oppe i 62 plagg totalt

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er noe drit at jeg gikk glipp av møtet idag, fint vær og greier.. Men men.. jeg får ta det igjen neste mandag

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

blir den tegninga sendt over til meg ganske fort da?? sånn att jeg får sendt inn liste og alt å få en endelig sum

 

Driver på med tegningen nå. Kom nettopp hjem fra Jobb. Hvilket format foretrekker de. EPS hvor man stiller inn størrelsen selv? Skal du fikse Lokallags skriften slik at den blir noegenlunde lik VW Audi Club fonten?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg står ved min bestilling uansett, men hadde helt klart synes det var kulere om man kunne hatt samme font på "Oslo Lokallag" i tegningen : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tenkte og bruke samme logo'en som vi har på klæra fra akses eller hva de nå en heter. også sette oslo lokallag under der i samme skrift og farge så klart. hehe.. også bruker vi tegninga de på ryggen. så gjør den ferdig du. hehe så jeg slipper og gjøre noe feil med den.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor mye koster genserne? jeg er veldig interisert i en svart en.. men avhenger litt av pris..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor mye koster genserne? jeg er veldig interisert i en svart en.. men avhenger litt av pris..

 

Hvis vi tok utgangspunkt i at det ble bestilt 30 gensere kom prisen på 365,- for en hettegenser med brodert logo foran og trykk (tror jeg da : klø : ) på ryggen. Nå er vi imidlertid oppe i 62 enheter, så prisen havner nok litt lenger ned enn det ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bestillinger kan gjøres i denne tråden. Der ligger det også noen bilder av klærne og fargene.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis vi tok utgangspunkt i at det ble bestilt 30 gensere kom prisen på 365,- for en hettegenser med brodert logo foran og trykk (tror jeg da : klø : ) på ryggen. Nå er vi imidlertid oppe i 62 enheter, så prisen havner nok litt lenger ned enn det ;)

 

62 enheter er ikke bare hetegensre, men med t-skjorte etc. Så forløbig ligger nok prisen fremdeles på rundt 365.- for hettergensre;) Og ja prisen er med brodert logo foran og trykk på ryggen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra jobba Ørjan og Rikard : rock : Viktig å bemerke at det ikke er krise hvis folk ikke får bestemt seg innen førstkommende søndag. Firmaet tar vare på logoen vår i 1 (et) år fra enhver tid siste bestilling. Dog blir klærne nødvendigvis dyrere hvis man kun bestiller en og en : rolleyes Så da er det bare å slenge seg på første bestilling : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra jobba Ørjan og Rikard : rock : Viktig å bemerke at det ikke er krise hvis folk ikke får bestemt seg innen førstkommende søndag. Firmaet tar vare på logoen vår i 1 (et) år fra enhver tid siste bestilling. Dog blir klærne nødvendigvis dyrere hvis man kun bestiller en og en : rolleyes Så da er det bare å slenge seg på første bestilling : ja :

 

takk skal du ha mikael!!!!! : bråk :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra jobba Ørjan og Rikard : rock : Viktig å bemerke at det ikke er krise hvis folk ikke får bestemt seg innen førstkommende søndag. Firmaet tar vare på logoen vår i 1 (et) år fra enhver tid siste bestilling. Dog blir klærne nødvendigvis dyrere hvis man kun bestiller en og en : rolleyes Så da er det bare å slenge seg på første bestilling : ja :

 

takk skal du ha mikael!!!!! : bråk :

 

Må ikke glemme Arve da Mikael. Var jo han som tok i mot bestillingene igår og puttet alt inn i excel filen.

 

Du har selvfølgelig gjort en kjempe jobb du også Arve og du får din lønn i himmelen:) (måtte det bli lenge til). Uten deg måtte vi ha gått tilbake til steinalderen og brukt pen og papir;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må ikke glemme Arve da Mikael. Var jo han som tok i mot bestillingene igår og puttet alt inn i excel filen.

 

Du har selvfølgelig gjort en kjempe jobb du også Arve og du får din lønn i himmelen:) (måtte det bli lenge til). Uten deg måtte vi ha gått tilbake til steinalderen og brukt pen og papir;)

 

hehe, jeg bare måtte.. hehe ikke noe surt ment mot noen... Alltid like hyggelig å hjelpe til veit dere.

 

bare å si ifra visst det skulle være noe mer!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor lang bestillingstid er det sånn ca? Har vi de før Rudskogentreffet i sept? .....hehe ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

takk skal du ha mikael!!!!! : bråk :

 

:o Ooops : flau :

 

Takk for at du tok imot bestillingene våre Arve :tilber: Og takk for at du tok med deg Rikard, slik at vi fikk sett på kataloget ;) Og takk til Henrik som fikk til et genialt og enkelt motiv til klærne : smil : Og takk til Ken for å dra igang alt dette : rock :

 

Er det noen jeg har glemt nå : klø :

 

Fikk forresten tilbud fra Aksess i dag, t-skjorte kun med trykk "Oslo Lokallag" i tillegg til vår vanlige logo kommer på 100,- ved kjøp av 30 stk og piqué med brodert logo og "Oslo Lokallag" i tillegg kommer på 170,- ved kjøp av 30 stk. De har ikke mulighet for å trykke noe på ryggen forresten : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, må få si en kjempe stor takk til Ken, Arve, Ørjan, Rikard, Henrik og alle rundt dette jeg også. Kjempe bra ide og framgang! Genialt: rock :

 

Men noen som vet sånn ca hvor lang tid det tar før vi går rundt med disse genserne: klø : (Gleder meg bare litt: smil : )

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

i morgen skal jeg møte han som skal genserne. altså fredag 7.

så legger ut priser og slikt fort som mulig, for blir nok ikke laget no klær før pengene er betalt.

men vet ikke helt hvor penger skal settes inn, håpet ørjan eller en med peiling på slikt kunne ta seg av det. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

takk til Henrik som fikk til et genialt og enkelt motiv til klærne
Vi får alle takke Mjøsa Lokallag, da det var fram dem jeg fikk ideen om å lage omrisset av Oslo:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

da er første bestillingen under bearbeiding.. så er ikke lenge til vi har gensere nå;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg sendte deg en PM vedr bestilling, men fikk ikke noen bekreftelse fra deg.

Fikk du meldingen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg sendte deg en PM vedr bestilling, men fikk ikke noen bekreftelse fra deg.

Fikk du meldingen?

 

du er med;) hehe du var den eneste som skulle ha farge brun så huska så klart deg;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.