Anbefalte innlegg

Dere kan jo også tenke på hvilken farge vi skal ha på genser og t-skjorter.

 

Tror Rød genser kunne vært kult, ser så kjedelig med svart.

 

Vet ikke vilken farge som ser best ut på t-skjorte'n, men folk kan jo tenke på dette til mandag, så tar vi en avstemning der, men er alle enige nå, så er det jo bare å skrive hva de mener og syns?

 

Ken

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tror det er smart å ta en avstemming på dette på mandag. da får vi også vite litt priser.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tenkte noe sånn her jeg.

 

Ikke mobbe paint'innføringa mi: bråk :

logo.JPG

logo1.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dere må huske på at det skal broderes da. Så ett BILDE av en audi eller vw utelukker vel egentlig seg selv.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dere må huske på at det skal broderes da. Så ett BILDE av en audi eller vw utelukker vel egentlig seg selv.

 

skulle det broderes bak også??? hørte noe om at det skulle kun broderes på forsiden og trykk på baksiden.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har også lyst på en hettegenser!:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tenkte noe sånn her jeg.

 

Ikke mobbe paint'innføringa mi: bråk :

 

full allerede?: rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er ett forslag.

 

litt subtil, men alikevell så får den fram budskapet.;)

oslolokallagza1.jpg

 

Denne var sjef....den kunne jeg tenkt meg...tiger logo er NO NO for meg ass.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er ett forslag.

 

litt subtil, men alikevell så får den fram budskapet.;)

oslolokallagza1.jpg

 

Holder en knapp på denne jeg også.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

den ene til knut-erik likte jeg.. den nr to.. kan nevne att den prisen jeg har fått, er på 30 gensere og 30 t-shorter. genserne vil bli brodert forran og bak. mens t-shortene vil bli trykt.. også for å gi han mannen noe å regne seg ut i fra så har jeg nevnt den logoen som er forran på jakkenen osv. med da oslo lokal lag under.

mens på ryggen har han bare gått ut i fra stor logo.. farger og str er null stress. for prisen gjorde ikke noe forskjell på fargene.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

syntes øverste til knut erik var litt tøff jeg da.jeg kommer på mandag så jeg får med meg dette

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vil ha hette genser og t shirt jeg også. hvis logoen blir seende litt seriøs ut da. Tiger (tae kwon doe) merket er ikke aktuelt for meg. he he

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er ett forslag.

 

litt subtil, men alikevell så får den fram budskapet.;)

oslolokallagza1.jpg

Stemmer for denne. Den ser ut som den er litt inspirert av logoen til nürnburgring.

Vi sees i morgen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

blir den tegninga sendt over til meg ganske fort da?? sånn att jeg får sendt inn liste og alt å få en endelig sum

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg fikk dessverre ikke kommet i dag da jeg var på fødselskurs sammen med kona. Jeg kunne også tenkt meg en hettegenser størrelse elefant

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

blir den tegninga sendt over til meg ganske fort da?? sånn att jeg får sendt inn liste og alt å få en endelig sum

 

Kunne det vært en ide og legge ut alternative her på forumet og gitt de som ikke var tilstede idag anledingen til å kaste seg på denne bestillingen? Eller lage en ny tråd som kun omhandler bestillingen og sett bestillingsfrist til f.eks fredag eller neste mandag?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg fikk dessverre ikke kommet i dag da jeg var på fødselskurs sammen med kona. Jeg kunne også tenkt meg en hettegenser størrelse elefant

 

da kan du si farge, str t-shorte. genser. og antall.. så skal jeg notere deg ned:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg fikk dessverre ikke kommet i dag da jeg var på fødselskurs sammen med kona. Jeg kunne også tenkt meg en hettegenser størrelse elefant

 

Hettegenser størelse elefant finnes ikke. Største i hettegenser er XXL

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kunne det vært en ide og legge ut alternative her på forumet og gitt de som ikke var tilstede idag anledingen til å kaste seg på denne bestillingen? Eller lage en ny tråd som kun omhandler bestillingen og sett bestillingsfrist til f.eks fredag eller neste mandag?

 

fint du sa det.. for tenkte på det samme men turte ikke spørre, var redd for å bli slakta:P

fikser du ny tråd ørjan??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet du om leverandøren har katalog på nett? Da hadde det jo vært greit å legge ut bilde med fargevalg.. eller valgte vi å bare gå for oransje eller svart..?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Grå evt. hvit hettegenser. XX(X)L 1. stk.

Om det er 2 eller 3 Xer kommer litt ann på hvor store størrelsene er men regner med att jeg trenger 3 Xer

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

fint du sa det.. for tenkte på det samme men turte ikke spørre, var redd for å bli slakta:P

fikser du ny tråd ørjan??

 

Kan gjøre det jeg, men da ma du sende meg info (priser og gjerne om du scanner inn bilder av de produktene vi har valgt) og sender det på mail tilmeg på xenonmatch(alfakrøll)nokab.no

Så kan jeg lage en tråd på det. Er du som skal ha bestillingene ikke sant?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet du om leverandøren har katalog på nett? Da hadde det jo vært greit å legge ut bilde med fargevalg.. eller valgte vi å bare gå for oransje eller svart..?

 

på lista (som arve har foreløpi) så mener jeg å huske att noen skulle ha i blå også..

de har ingen hjemme side nei..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

på lista (som arve har foreløpi) så mener jeg å huske att noen skulle ha i blå også..

de har ingen hjemme side nei..

 

Om du har tilgang på skanner så kan du jo bare skanne de aktuelle sidene så bruker vi det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan gjøre det jeg, men da ma du sende meg info (priser og gjerne om du scanner inn bilder av de produktene vi har valgt) og sender det på mail tilmeg på xenonmatch(alfakrøll)nokab.no

Så kan jeg lage en tråd på det. Er du som skal ha bestillingene ikke sant?

 

jeg kan fikse bildene og det ja.. men priser vet jeg ikke helt endelig ennå før jeg har fått lista av arve og fått videre sendt denne..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.