Anbefalte innlegg

Enig med bruken av VACN standard og heller brodere inn en rimelig standard eller tilsvarende tekst med Oslo Lokallag.

 

Produktene vist over her ser da bra ut de.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

et par utkast til.

 

noen som veit hvilken font er brukt på teksten på logoen på klubbsidene (som mikael postet)

LOGO1.jpg

LOGO2.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

et par utkast til.

 

noen som veit hvilken font er brukt på teksten på logoen på klubbsidene (som mikael postet)

 

Buet skrift er ikke helt min stil :o Vil ha det rett og fint jeg ;) Med rette font og rett skrift synes jeg absolutt at alternativ 2 er best : ja : Men får vi fargetrykk? Hadde vært sykt tøft, men hvordan er det med opphavsrettigheter til VW og Audi å bruke logoen deres på den måten? Vil helst ikke havne i trøbbel med Møller : flau :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

klubb logoen per dags dato har jo både audi ringene og vw logoen. så jeg tror ikke det burde bli noe problem.

 

vi kan få fargetrykk ja, men det koster sinnsykt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

rett skrift

 

har gjordt logoene i grå farge

LOGO3.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den siste her ble bra. Men hvor stort vil det bli over ryggen? Regner med det blir sånn som sist med en liten ogver enten høyre eller venstre bryst og en stor på ryggen. Men hvor stor blir den på ryggen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg håper vi kan klare 10*10cm eller 20*20 cm

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må da ha minst 20x20 på ryggen synes jeg?

 

Folk må jo se hva som står der når vi bruker genseren uten at de skal trenge å gå helt opp i ryggen på oss.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

da prøver vi å gå for det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

da har jeg sendt en mail med hvordan vi vi ha det osv. det blir den logoen jeg postet i post 305 på ryggen og samme som 305 bare uten vw og audi logoen på brystet foran.

 

håper på prisene i morgen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg håper forresten at det blir bindestrek mellom VW - Audi Club Norwegen, slik at det blir mest mulig lik offisielle logoen vår?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.