Anbefalte innlegg

jeg ska værra m. uansett...

 

frem m strippestanga i 2008 å...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

æhæhææhhæ;) stod stil over den strippe stanga ja!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg ska værra m. uansett...

 

frem m strippestanga i 2008 å...

 

 

Den er grei Hilde ;)

 

P6095984.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pass på nå gutta. Hvis noen av dere drar over med veteran bil kan det koste dere dyrt!

 

http://www.lmk.no/cgi-bin/news/viewnews.cgi?newsid1198799403,23452,

 

Men her er det snakk om eldre biler enn det noen av oss kjører (selv om mange nyere biler enn dette etter mitt syn hører inne under kulturarvbegrepet). Vi får håpe at de greier å rydde opp i dette rotet (innen ikke altfor mange år).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

får ikke linken til å funke. hva omhandler den?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

1. Alle kjøretøy produsert før 1950 skal ha utførselstillatelse ved reise ut av Norge.

 

2. Det skal søkes om dette på forhånd.

 

3. Det skal være pålagt meldeplikt ved retur til Norge.

 

4. Det eksisterende regelverk for ”våre” kjøretøy som gir oss unntak fra å søke dersom oppholdet utenlands er på mindre enn 1 år, skal fjernes.

 

Det der er jo direkte komisk.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm, kanskje man skulle undersøke eksamensdatoer for våren kontra dette : klø :

Hvis ikke Rolf nekter meg adgang da... :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

når blir det bestilling av stickers og t-skjorter?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

når blir det bestilling av stickers og t-skjorter?

 

i mai, ta det med ro ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når er avreise tidspunkt ? Klokkeslett ? Hvem tar med stang ? Hvem tar med stang?!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når er avreise tidspunkt ? Klokkeslett ? Hvem tar med stang ? Hvem tar med stang?!

 

Avreise 6 Juni kl 09:00 evt tidligere alt etter som. Du tar med. og jeg gjentar. DU tar med :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor er er dette i landet?

 

Mantorp i Sverige!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er i det O store utlandet sverige. 50 mil'ish fra Oslo eller Hamar. spørs veien man tar :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var det beste treffet jeg var på ifjor... Kjempegjeng som drar nedover og med så "kort" vei fra Norge er det et kurant utenlandstreff. Mange fra VACN som er der og veldig mange fra Norge som har luftavkjølt ellers..

Verdt opplevelsen i seg selv å se hvor mange gjennomførte luftavkjølte biler som møter opp! :tilber:

Liker du ikke Bobler før du drar så kommer du garantert til å gjøre det etter den helgen. :)

 

Anbefales. : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er i det O store utlandet sverige. 50 mil'ish fra Oslo eller Hamar. spørs veien man tar :D

 

så jeg som bor i på askøy,ved bergen må alså kjøre 55 mil til oslo også 50 mil derfra og til treffet?Ble litt langt det,kjører ikke alene da ivertfall: gråter : Noen andre som skal kjøre fra bergen? Eller ta fly eller noe....kan jeg henge meg på noen?:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

så jeg som bor i på askøy,ved bergen må alså kjøre 55 mil til oslo også 50 mil derfra og til treffet?Ble litt langt det,kjører ikke alene da ivertfall: gråter : Noen andre som skal kjøre fra bergen? Eller ta fly eller noe....kan jeg henge meg på noen?:D

 

harru bil, så skal ikke du fly iallefall... ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

harru bil, så skal ikke du fly iallefall... ;)

 

Nei,men gidder ikke kjøre 110 mil alene ivertfall,da blir det enten å kjøre med flere eller andre fremkomst midler med andre ellerså blir jeg hjemme:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

110mil alene??? møt opp i oslo så får du i allefall følge av minst 15 andre de siste 50mila ;)

og har du bestemt deg for å dra så får du dratt med deg noen andre og ;)

kjør en dag i forkant så får du endag å slappe av litt i oslo før du kjører videre..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

110mil alene??? møt opp i oslo så får du i allefall følge av minst 15 andre de siste 50mila ;)

og har du bestemt deg for å dra så får du dratt med deg noen andre og ;)

kjør en dag i forkant så får du endag å slappe av litt i oslo før du kjører videre..

 

hmmm: klø : sant nok,tenkte ikke på fra oslo...men da er jeg nok med jeg også:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg vill tro at jeg har plass til en i bilen i år:p da min sitte på partner fra i fjord, enten kjører boble eller har eksamen.p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har vel muligens kanskje en plass jeg også..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.