Anbefalte innlegg

jeg gleder meg som en unge til våren;) hadde det utrolig tøft i år. må prøve å få med oss felleskjøringa medover i år:p å ikke dra klokka 6 på kvelden;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det kan jo hende at det er en liten einser, eller Passat eller no sånt som trenger sjåffis også... ;)

 

BugRun er et treff man bare MÅ få med seg. uansett hvilket treff det kræsjer med. så knuser BugRun de treffene :P

 

Alle merker er velkomne inn. men non vw skal hovedsakelig betale mere i inngang (200kr ca)

 

I see :) Men hvis kæbben er klar for veien til den tida blir det nok å kjøre toppløs... (og da er jeg nødt til å sove i telt..)

Likevel - kjekt med ei tralle som kan fungere som "handlevogn" for folka i campen :P (og da får jeg også med meg combicamp). Hmmm.: klø : Er likevel nok av tid til å gruble på - skal ikke "spamme" tråden helt her...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Telt og cab er en perfekt combo! Du må bare huske å slå sammen teltet før du pakker det i bilen;) David og jeg kjørte hans toppløse bil ned i fjor og vi hadde med to telt, pils og kjølebag. Plass så det holder! Jeg satser på å kjøre min egen cab ned til jubileums bug run denne gang..

 

Jeg gleder meg som en unge!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

spørs vel om det ikke er en liten racing einser med bazooka på siden som skal sleike asfalten over og:evil:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hørte noen skumle rykter om at noen kom i volvo i fjord: eek :

 

Det skjer ikke i år for å si det slik ;)

For første gang har jeg startet i god tid med å få ferdig bilen til BR : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Burde jo nesten få med seg dette da;D

kjekk måte å feire bursdag på: p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er med! Hvor går kolonna fra?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er med! Hvor går kolonna fra?

 

Er vel litt ca. bare litt i overkant i forkant å begynne å spørre om tid og sted bortimot et halvår før: faint : ? Det enkleste for oss fra Follo - og for å få færrest stopp i konvoien (og dermed mindre effektiv fremdrift) - er å møtes på Shell ved Momarkedet. Det er dette vi har pleid å gjøre.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er vel litt ca. bare litt i overkant i forkant å begynne å spørre om tid og sted bortimot et halvår før: faint : ? Det enkleste for oss fra Follo - og for å få færrest stopp i konvoien (og dermed mindre effektiv fremdrift) - er å møtes på Shell ved Momarkedet. Det er dette vi har pleid å gjøre.

 

Og det skal vi i år igjen! Ang. tid så foreslår jeg enten 09.12, eller så avtaler vi litt nærmere når vi har begynt å telle dager i stedet for måneder til avreise..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette høres ut som en begivenhet Cabben skal få delta på. Så da får vi bare følge etter da!! :D:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og det skal vi i år igjen! Ang. tid så foreslår jeg enten 09.12, eller så avtaler vi litt nærmere når vi har begynt å telle dager i stedet for måneder til avreise..

 

 

ja du har det med å ikke rekke tidspunkt som slutter på .00

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det skjer ikke i år for å si det slik ;)

For første gang har jeg startet i god tid med å få ferdig bilen til BR : smil :

 

Vi får se da vet du.. har vel hatt andre prosjekter med luftfjæring stående i brakk en stund ved tidligere anledninger du?

 

ja du har det med å ikke rekke tidspunkt som slutter på .00

 

Jeg satser på girkassebytte på avreisedagen i 08 også så jeg blir nok hengende litt etter uansett om du gir endre 12 minutter å gå på også...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi får se da vet du.. har vel hatt andre prosjekter med luftfjæring stående i brakk en stund ved tidligere anledninger du?

 

 

ikke noe stress det når man har bilhenger?;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan hende vi blir et lite knippe mennesker som tar turen fra Tromsø nedover;) Keep an eye out on the horizont!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg satser på å kjøre min egen cab ned til jubileums bug run denne gang..

Jeg gleder meg som en unge!

 

Da kan vi ha litt bøøøg run nedover, har kjøpt meg cab jeg og. Får håpe den kommer på veien til sommeren.. da kan vi ta en tur på aerobicen også: haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

he he he.. Det er en date! Husk gymsokker og leggvarmere!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

til neste år skal jeg bare....;) Så jeg er med..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

til neste år skal jeg bare....;) Så jeg er med..

 

ja stemmer det Tore, DU SKAL;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

strippestang.jpg?t=1196447944

 

Sjekk den strippestangen gutter! Her snakker vi kvalitet! Kanskje noe for neste års tur? Jeg vil tro at kvaliteten på damene som bruker stangen stiger i takt med finnishen på selve stangen (som vi tydeligvis ser av bildet!!) I fjor var det håndholdt råstål stang og noen litt lubbne damer, men får vi en slik en så bør det bli andre boller!

 

Bildet er tatt av Bjørn Badowski og hentet fra hans bildetråd fra Essen 2007: http://img.photobucket.com/albums/v187/endred/strippestang.jpg?t=1196447944

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

her er et bilde av forrige strippestang:

 

strippestang2.jpg?t=1196448443

 

Og nå gleder jeg meg enda mer til Bug Run 2008: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

brutal forskjell på de to bildene :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp! Men det var fantastisk moro da bilde 2 ble tatt!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stemningen rundt den stanga der var upåklagelig i hvertfall. Feteste BugRun ever. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp! Men det var fantastisk moro da bilde 2 ble tatt!

 

Stemningen rundt den stanga der var upåklagelig i hvertfall. Feteste BugRun ever. :)

 

Enig her å:)

: haha :Verdt sin vekt i gull den "strippestanga"

 

Kommer nedover på jubileumsfest vi å: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.