Anbefalte innlegg

Er mange fra dette langstrakte landet som vil dra nedover. I fjor kjørt Hans fra steinkjer og til BR. langt nok det og ;) Men jeg vil ikke tro at han angrer heller. For detta treffet er så SINNSYKT bra. Og som folk sier her. kjør ned en dag i forveien og camp på en sofa i Oslo. så slenger man seg med på kolonna derfra. Jeg kjørt med folk fra Hamar i fjor. Men kommer til å ta "omveien" om Oslo i år. Kolonna der er utrolig mye fetere å være med på ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er mange fra dette langstrakte landet som vil dra nedover. I fjor kjørt Hans fra steinkjer og til BR. langt nok det og ;) Men jeg vil ikke tro at han angrer heller. For detta treffet er så SINNSYKT bra. Og som folk sier her. kjør ned en dag i forveien og camp på en sofa i Oslo. så slenger man seg med på kolonna derfra. Jeg kjørt med folk fra Hamar i fjor. Men kommer til å ta "omveien" om Oslo i år. Kolonna der er utrolig mye fetere å være med på ;)

 

ja det tror jeg også, jeg skal så kjøre i den kolona=) gøy hvis det blir mange tøffe biler!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja det tror jeg også, jeg skal så kjøre i den kolona=) gøy hvis det blir mange tøffe biler!!

 

Har lyst å kjøre selv jeg også med corradoen. Satser på at noen andre fra bergensområdet også kjører så vi kan kjøre sammen...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det blir corrado kolonne fra oslo området.!!!

Corrado club norwegen skal kjøre sammen og slå oss sammen med den svenske corradoclubben når vi kommer til mantorp! Jo flere corradoer på rad jo mer oppmerksomhet: haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det blir corrado kolonne fra oslo området.!!!

Corrado club norwegen skal kjøre sammen og slå oss sammen med den svenske corradoclubben når vi kommer til mantorp! Jo flere corradoer på rad jo mer oppmerksomhet: haha :

 

Corrado klubb norge? er det også en egen klubb?: klø : hva er nettsidene deres da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan er det for folk med Audi på Bøggrønn a? Blir vi stoppa i porten og sendt hjem eller er det no problem?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

du får klinke deg inn på forumet også da!: haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan er det for folk med Audi på Bøggrønn a? Blir vi stoppa i porten og sendt hjem eller er det no problem?

 

Neida, men hovedsakelig koster det ekstra for å kjøre inn nonvag. er ikke store greien akkurat. Fredrik kjørte jo audi'en i fjor.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

regner med at jeg kommer til å tigge om plass med rolf i år :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kjørt med folk fra Hamar i fjor. Men kommer til å ta "omveien" om Oslo i år. Kolonna der er utrolig mye fetere å være med på

 

 

Det er det værste jeg har hørt.MAKAN.....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

regner med at jeg kommer til å tigge om plass med rolf i år :P

 

Er Golfen dårlig stelt???

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får se om jeg har no golf da da :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe. jeg kjører jo familiebil nå :P så nok av plass :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi er noen oldschoolere som tenker å ta turen fra Stavanger, tenker da seff å hooke opp med kolonnen fra Oslo...Men lurer på hvordan veiene er fra Oslo og østover, har ikke allverdens power: rolleyes, så har litt lav toppfart:p

Er det overkommelig likevel???

 

Mvh Anders

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi er noen oldschoolere som tenker å ta turen fra Stavanger, tenker da seff å hooke opp med kolonnen fra Oslo...Men lurer på hvordan veiene er fra Oslo og østover, har ikke allverdens power: rolleyes, så har litt lav toppfart:p

Er det overkommelig likevel???

 

Mvh Anders

 

hold nå kjæft du da;) jeg ska nå kjøre 1.1l fra 1979 med mange hester på beite, vi får holde følge vi hvis folka kjører fra oss!!

 

kjørte jo den veien med lupoen i fjord å den går enda dårligere en golfen å det var ikke noe problem i det heletatt, men da kjørte jeg dog ikke med kolonen=)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi er noen oldschoolere som tenker å ta turen fra Stavanger, tenker da seff å hooke opp med kolonnen fra Oslo...Men lurer på hvordan veiene er fra Oslo og østover, har ikke allverdens power: rolleyes, så har litt lav toppfart:p

Er det overkommelig likevel???

 

Mvh Anders

 

Kolonnen ifjor holdt ihvertfall ett passende tempo.... halve morroa er jo å kjøre i kolonne og da må man begrense farten litt

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

enkelte vil alltid rase avgårde etter en stund i kolonna, men sjarmen med å samles er at det er gøy og vekker oppmerksomhet laaang vei :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kolonnen ifjor holdt ihvertfall ett passende tempo.... halve morroa er jo å kjøre i kolonne og da må man begrense farten litt

 

Høres jo lovende ut dette da...:)

Hva slags type veier er det snakk om?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres jo lovende ut dette da...:)

Hva slags type veier er det snakk om?

 

Frem til svenskegrensen er det vanlig norsk standard... fra grensen er veiene bedre enn i norge.

Joachim kom seg jo helskinnet tur/retur med rustfri....

Vi slo mer nedi med bilene før vi kom til minnesund på vei til våler enn vi gjorde tur/retur Bugrun

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir vel vertfall 3 fellow stavanger gutter som blir me ser det ut til. Inkl meg med min weber golf , Dambo med sin Strøkne polo og Arne Egge med sin røde rakett.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hold nå kjæft du da;) jeg ska nå kjøre 1.1l fra 1979 med mange hester på beite, vi får holde følge vi hvis folka kjører fra oss!!

 

kjørte jo den veien med lupoen i fjord å den går enda dårligere en golfen å det var ikke noe problem i det heletatt, men da kjørte jeg dog ikke med kolonen=)

 

Slapp av.. blir flere av oss som blir liggende bak i "feltet" :)

4-gir og 34hk er alt jeg har å rutte med nedover til sommeren.. så å flå nedover motorveiene der i over 100 km/t er lite aktuellt ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir vel vertfall 3 fellow stavanger gutter som blir me ser det ut til. Inkl meg med min weber golf , Dambo med sin Strøkne polo og Arne Egge med sin røde rakett.

 

Rakett????: haha :

Vi får putre avgårde i behagelig tempo.

Du kan kjøre på Gauer, vi tar deg igjen når du hyppig er å finne på bensinstasjoner for å slukke weberenes aldri døende tørst....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Neida, men hovedsakelig koster det ekstra for å kjøre inn nonvag. er ikke store greien akkurat. Fredrik kjørte jo audi'en i fjor.

 

Non VW mener du vel? Sist jeg sjekket så var Audi VAG ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.