Anbefalte innlegg

åå gleder meg az:) på med øreklokkene, fylle opp med olje og bensin og tute nedover emd cooleren hengede ut av vinduet: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare mååå få med meg dette neste år, klarte jo å gå glipp av det i år :(

 

Hvordan blir det med vacn camp i år? Noen som mekker T-skjorter og merker?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stemningen rundt den stanga der var upåklagelig i hvertfall. Feteste BugRun ever. :)

 

Jeg forventer at du lager et forrykende show på denne stanga Rolf :P

 

Endelig riktig bil i garasjen som går hele veien til Mantorp, så i år blir det Bug av meg igjen :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare mååå få med meg dette neste år, klarte jo å gå glipp av det i år :(

 

Hvordan blir det med vacn camp i år? Noen som mekker T-skjorter og merker?

 

Skal nok ikke være noe problem. men siden det har vært i begge år nå problemer med innbetaling til shirts vil vi nok sette frist litt tidligere og forhåndsbetaling på ting. Kjedelig for etterslentrere. men mere ålreit for de som faktisk legger ut for t-shirtsene. evt at vi lager en bindende påmelding og rett og slett sender faktura til de som ikke klarer å ha 150,- kr for en t-skjorte.

 

 

Jeg forventer at du lager et forrykende show på denne stanga Rolf :P

 

Endelig riktig bil i garasjen som går hele veien til Mantorp, så i år blir det Bug av meg igjen

 

Lagde masse show der i årr jeg :P hihi. men vi skal nok klare å lage litt til neste år og skal du se.

Godt å høre at du er med igjen. Jeg har vag på veien igjen selv. om det da blir passat eller golf nedover får tiden vise.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kan få trykt T-Skjorter, samt stille med 4000 liters oppblåsbart basseng.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kan få trykt T-Skjorter, samt stille med 4000 liters oppblåsbart basseng.

 

T-skjorter trykker vi nok på samme sted som forrige årene. Utrolig god kvalitet til ålreit pris. brukt mine t-skjorter mye og ikke tegn på slitasje enda.

 

Greit å ta alt på samme firma uansett.

 

Basseng hadde vært konge. men vi mangler fortsatt vann ;) jeg orker ikke gå 400 turer med 10 liters bøtter for å fylle noe sånt. hehe.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Syns det ble nevnt slange tidligere i diskusjonen? :) Vi får se om det ikke blir tur på meg også i år. Aldri vært før=)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Syns det ble nevnt slange tidligere i diskusjonen? :) Vi får se om det ikke blir tur på meg også i år. Aldri vært før=)

 

Da må det være lang slange. vi har vel camp rundt 150 meter unna nærmest vannkran. Men hadde vært konge. Bare vente utrolig sent på søndagen før det tømmes :P greit at folk får rydda unna alle telt og div. hehe.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir en grei flod nedover da vi er det øverste punktet på campen: rock : Blir det likt vær som de to foregående år så hadde det vært utrolig digg med basseng.... helt til noen søler en øl eller seks oppi der.hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

men skal folk campe samme sted som i fjord?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

men skal folk campe samme sted som i fjord?

 

Vi har da vært der de siste 3 åra så regner da med det. Slipper vi folk fra alle kanter..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Perfekt å campe på toppen der. Har myyyye mere mulighet til å sperre av stort nok område til oss selv. vært problem de forrige årene da vi har hatt trangt med plass.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

m'kay, lå 20m nedenfor vi da, men får vi morgen solen på den siden? mener å huske det var jævlig varmt når jeg våknet fyllesjuk å jævlig?;) hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

stemmer det.. men på andre siden er det sykt mye traffik igjennom skauen til dassene og disco'n

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja faen, det er sant, men den mårra sola er killer altså, men håper for all del det blir like herlig til neste år=)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

får ta med deg air condition til teltet :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er bedre med sol enn regn uansett;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er bedre med sol enn regn uansett;)

 

Kanskje derfor du flyttet til Oslo også ;) hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vil foreslå at klistremerkene blir av samme type som første året.. mye penere på bilen selv om de er mer kødne og dyrere å lage.

 

Kvaliteten på t-shirtsene er upåklagelig!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanskje derfor du flyttet til Oslo også ;) hehe

 

Ja litt, men mest på grunn av den høye toleransen for oss med tvilsomme valgfag på ungdomsskolen..:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vil foreslå at klistremerkene blir av samme type som første året.. mye penere på bilen selv om de er mer kødne og dyrere å lage.

 

Kvaliteten på t-shirtsene er upåklagelig!

 

Det verste er at de som vi hadde i fjor var rimeligere å lage. Jeg støtter deg i type klistremerker når det gjelder typen som var i fjor. Utstanset uten "gjennomsiktig" plast er MYE finere. Så skal nok kjøre den typen videre. Typen som var i år syns jeg personlig ikke noe om.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det verste er at de som vi hadde i fjor var rimeligere å lage. Jeg støtter deg i type klistremerker når det gjelder typen som var i fjor. Utstanset uten "gjennomsiktig" plast er MYE finere. Så skal nok kjøre den typen videre. Typen som var i år syns jeg personlig ikke noe om.

 

x2

ti tegn

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Siden jeg ikke fikk vært med i år, må jeg stille dobbelt så sterkt i 2008!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Siden jeg ikke fikk vært med i år, må jeg stille dobbelt så sterkt i 2008!

 

Du stiller med 2stk fete vw til neste år du alså: smil :: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du stiller med 2stk fete vw til neste år du alså: smil :: rock :

 

dobbelt så mye som ingenting? blir det 2 biler? : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.