Anbefalte innlegg

Er bugrun i mantorp? Hvor lang er det fra Trondheim til bugrun? Har hadd veldig lyst til å vært på dette en gang, men er redd det blir en lang tur:(

 

840km fra Trondheim til Mantorp : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

840km fra Trondheim til Mantorp : rock :

 

Ikke såå ille det da. Er dette om man kjører nedover i norge eller sverige?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er bugrun i mantorp? Hvor lang er det fra Trondheim til bugrun? Har hadd veldig lyst til å vært på dette en gang, men er redd det blir en lang tur:(

 

Haha,ikke vær feig nå da. Jeg kom hjem i går jeg,og måtte bli hjemme fra jobb i dag gitt,for her er det ikke mye energi og krefter igjen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke såå ille det da. Er dette om man kjører nedover i norge eller sverige?

 

Trondheim - Melhus - Tynset - Elverum - Kongsvinger - Karlstad - Mantorp

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Haha,ikke vær feig nå da. Jeg kom hjem i går jeg,og måtte bli hjemme fra jobb i dag gitt,for her er det ikke mye energi og krefter igjen.

Hehe, nei spørs om det må bli en tur om jeg får med noen da;)

 

Trondheim - Melhus - Tynset - Elverum - Kongsvinger - Karlstad - Mantorp

Oki, er sikkert ikke noe bedre å kjøre via sverige?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå har jeg ikke vært på gatebil, men om du synes bildene får det til å virke som en eneste stor fyllekule så er ikke det riktig. Det er bil som er fokuset og hvis du ikke gidder å feste så har man alltids "lugna campen" : faint : Det blir hva du lager det til selv!

 

Det med strippestangen var bare et smålubbent venninepar som holdt et lite "show", så det er fint lite glamour modeller der;)

 

Jeg er med å fester altså. Null problem det. Men gidder ikke den "gatebil" rølping/spying/slossing opplegget. Det får jeg om jeg går ut på fylla her hjemme (noe jeg ikke gjør lenger nesten) =)

 

Hmm, 10 liters bøtte X 400 turer = 4000 liter. Så må man trekke fra 2 liter pr. bøtte pr. tur så da ender man opp med totalt 500 turer =) hehe

 

Noen må fikse slangen UBER alles!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oki, er sikkert ikke noe bedre å kjøre via sverige?

 

I følge michelin sin reiseplanlegger er det gjennom Norge som er den anbefalte ruten..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er med å fester altså. Null problem det. Men gidder ikke den "gatebil" rølping/spying/slossing opplegget. Det får jeg om jeg går ut på fylla her hjemme (noe jeg ikke gjør lenger nesten) =)

 

Hmm, 10 liters bøtte X 400 turer = 4000 liter. Så må man trekke fra 2 liter pr. bøtte pr. tur så da ender man opp med totalt 500 turer =) hehe

 

Noen må fikse slangen UBER alles!

 

Var lite med spying og slåssing der gitt,men fulle folk blir det jo etterhvert... men helt annerledes enn på f.eks gatebil

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir selvfølgelig med til neste år også jeg. Basseng er ikke en dum plan!

 

Er med til neste år også jeg, blir jo hektet.... Er så bra stemning der og mye flott og se på....

 

Kan bli litt Brokeback Mountain feeling hvis alle skal nedi det bassenget da:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er med til neste år også jeg, blir jo hektet.... Er så bra stemning der og mye flott og se på....

 

Kan bli litt Brokeback Mountain feeling hvis alle skal nedi det bassenget da:p

 

damn..... der gikk pila ned igjen....... :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

TIpper jeg poster noe om en girkasse eller motor som skal byttes den 7 juni neste år, men Bugrun skal jeg på :P

 

Jeg er selvfølgelig med jeg også, men som i år kommer jeg litt senere pga litt pannik skruing for "Siste Liten Racing"

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Haha. "Siste liten racing".

Gutta på Skedsmokorset har akkurat fått et nytt navn :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er selvfølgelig med jeg også, men som i år kommer jeg litt senere pga litt pannik skruing for "Siste Liten Racing"

 

Neste år har Joachim lovet at vi skal være ferdig minst 1 uke før både hovedtreff og BR..... NOT :nana:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er selvfølgelig med jeg også, men som i år kommer jeg litt senere pga litt pannik skruing for "Siste Liten Racing"

 

Hehe.. Igjen, takk for at du ble med på kassebytte på morrakvisten.. "Siste liten Racing" er forøvrig åpne for nye medlemmer.. plutselig er du en av gjengen ;)

 

Haha. "Siste liten racing".

Gutta på Skedsmokorset har akkurat fått et nytt navn :P

 

Same shit, differnt wrapping :D

 

Neste år har Joachim lovet at vi skal være ferdig minst 1 uke før både hovedtreff og BR..... NOT :nana:

 

Da må jeg ha vært full :P

 

Men, synes nesten det hører litt med jeg da.. med stressmekk før treffa.. selv om jeg kunne vært ferdig "litt" før iår da :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dato er lagt inn i kalenderen : rock :: vinke :

 

bestiller like så godt 2 stk. trøyer str. L og stikkers : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe.. Igjen, takk for at du ble med på kassebytte på morrakvisten.. "Siste liten Racing" er forøvrig åpne for nye medlemmer.. plutselig er du en av gjengen ;)

 

 

 

Same shit, differnt wrapping :D

 

 

 

Da må jeg ha vært full :P

 

Men, synes nesten det hører litt med jeg da.. med stressmekk før treffa.. selv om jeg kunne vært ferdig "litt" før iår da :P

 

DU var jo edru hele helgen : vinke :

Neida,siste liten racing eller team stressmekk er vel ikke akkurat noe nytt men girkassebytte kl 0700 er nytt av året.... er spent på hvordan du skal "overgå" den neste sesong : haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

DU var jo edru hele helgen : vinke :

Neida,siste liten racing eller team stressmekk er vel ikke akkurat noe nytt men girkassebytte kl 0700 er nytt av året.... er spent på hvordan du skal "overgå" den neste sesong : haha :

 

Jeg husker en kar for for et par år tilbake som skulle bytte svinghjul på Passat G60 syncro 2 kvelder før treff. : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

caddy blir for lite med tanke på hvor mange vi blir :P men vi får bare finne oss flere caddy'er. eller at noen kjører lastebil :P

 

jeg er med IGJEN!!!!

etter 3 års fraværende, så blir 2008 året ill return to campus! :D

 

lastebil kan muligensfikses :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan vel skrive under på at det ble siste liten racing på oss også.. når denne skal byttes men vill ikke av, SÅ FÅR MAN DEN AV, hehe, men når en liten bit av den

CIMG2111.sized.jpg

havner inne i motoren så blir et lite problem stort! hehe,

CIMG2109.sized.jpg

men det værst er jo at det gikk tur retur mantorp uten problemer, annet en at golfen hadde litt dårlig batteri å måtte dyttes i gang de første stoppene innover! hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

En aldri så liten bump.

 

Hmm. Etter en kjapp sjekk på turnus 2008 viser det seg at jeg 6.-8. juni faktisk er på jobb. Meeeen, siden det er såpass lenge til er det null problem å få byttet til seg en uke fri : ja :

 

Om det ikke blir å bruke kæbben på prøveskilt håper jeg det er mulig (les: "tillatt") å kjøre Avnat'en. Jeg må jo tross alt få med meg dette treffet neste år!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hørte noen skumle rykter om at noen kom i volvo i fjord: eek : så litt auda går nok bra;) shotgun på litt bagasjeplass hvis du skal kjøre avant;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mulig mulig. Må jo innom Systemet på veien og hamstre "litt" også ;)

Avnat'en har dessuten krok bak så det hadde vært topp å fått tak i en combicamp å kneppe på. Komfort er viktig i min alder vettu :P Telt blir det ikke.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har veldig lyst på en tur til Bug Run. Vurderte i fjor, men da kræsjet det med Sommertreffet på ACR. Men det gjør det ikke i år :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

En aldri så liten bump.

 

Hmm. Etter en kjapp sjekk på turnus 2008 viser det seg at jeg 6.-8. juni faktisk er på jobb. Meeeen, siden det er såpass lenge til er det null problem å få byttet til seg en uke fri : ja :

 

Om det ikke blir å bruke kæbben på prøveskilt håper jeg det er mulig (les: "tillatt") å kjøre Avnat'en. Jeg må jo tross alt få med meg dette treffet neste år!!

 

Det kan jo hende at det er en liten einser, eller Passat eller no sånt som trenger sjåffis også... ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

BugRun er et treff man bare MÅ få med seg. uansett hvilket treff det kræsjer med. så knuser BugRun de treffene :P

 

Alle merker er velkomne inn. men non vw skal hovedsakelig betale mere i inngang (200kr ca)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.