#301 Skrevet Februar 6, 2008 Hehehe. Jeg ler og ler. Ingen tvil,jeg skal til Bug Run. "Hei hur det går. Åka på nu!!" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#302 Skrevet Februar 9, 2008 Siden jeg tydligvis ikke får snakke om bugrun i andre tråder så får jeg gjøre det her. bugrun BUGRUN BUUUUGRUUNNNN. hihi. noen som forstår at jeg gleder meg bare bittelitt til et 25 års jubileum på bugrun? sitter og halvnynner på "bugrunlåta" som ble laget til treffet i fjor ikke at jeg husker noe av låta. men var da noe med åka til bagraaaaaaan 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#303 Skrevet Februar 9, 2008 Jeg gleder meg til bugrun! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#304 Skrevet Februar 9, 2008 Noen som vil ha "Bug Run Song" ? her er den iallefall http://www.flachflieger.com/BugRunSong.mp3 høyre klikk lagre som. teksten. BugRunSong (Mp3 - 3,17 MB) Nu har man har bott i ett garage i snart ett år Det är lätt att tro att man är knäpp Men det är svårt att ta så stora beslut Som om man borde sänka ännu ett snäpp Nu har jag packat det som krävs (vad jag minns vill säga) Ja det var en riktig pärs Tält, en sovsäck, luftmadrass, två brassestolar O en jävla massa bärs! Nu åker vi till BugRun Där vi ska formas och färgas Till BugRun Där fina priser ska bärgas BugRun Hela Natten ska det härjas Och vi, Vi vill aldrig nånsin åka hem Oavsett om man kör Ghia eller Buss Vr6:a eller Fridolin Har man längtat efter att det ska bli dags Du är laddad och din bil är fin Blanka fälgar, Breda däck och polerad motor Nya shorts och engångsgrill Tandkräm, fläktrem och en tvål, men det fattas något Ja, vi tar väl med nån pilsner till! Nu åker vi till BugRun Där vi ska formas och färgas Till BugRun Där fina priser ska bärgas BugRun Hela Natten ska det härjas Och vi, Vi vill aldrig nånsin åka hem Kanske ska vi sansa oss Kanske sluta tramsa oss Kanske vet vi inte vad vi vill Vi borde kanske tänka till…………Hmmm…………NÄ! Nu åker vi till BugRun Där vi ska formas och färgas Till BugRun Där fina priser ska bärgas BugRun Hela Natten ska det härjas Och vi, Vi vill aldrig åka ifrån BugRun Där vi ska formas och färgas Till BugRun Där fina priser ska bärgas BugRun Hela Natten ska det härjas Och vi, Vi vill aldrig nånsin åka hem _________________________________________________________________ Musik och text: Antonpanton Sång: Tomas Djurfeldt Instrument och inspelning: Magnus Kristensson 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#305 Skrevet Februar 9, 2008 Hiver meg med på lasset om det passer seg med frituren fra havet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#306 Skrevet Februar 9, 2008 Gleder meg veldig til treffet, men jeg er litt usikker på om jeg gleder meg til å høre denne sangen et par tusen ganger på noen dager:o 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#307 Skrevet Februar 9, 2008 hehe, den sangen der var ikke helt tøffest, vi måtte jo laget vår egen BR sang;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#308 Skrevet Februar 9, 2008 hehe, den sangen der var ikke helt tøffest, vi måtte jo laget får egen BR sang;) Da er du utnevnt til sangleder / konstruktør. Endre som backup singer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#309 Skrevet Februar 9, 2008 Da er du utnevnt til sangleder / konstruktør. Endre som backup singer. haha;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#310 Skrevet Februar 9, 2008 Gleder meg veldig til treffet, men jeg er litt usikker på om jeg gleder meg til å høre denne sangen et par tusen ganger på noen dager:o Aller mest må vi vel bare håpe på at Christer'n'Petterson's spiller "Naken" igjen i år, slik at kanskje den morsomme Energidryck-mannen dukker opp igjen:D. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#311 Skrevet Februar 9, 2008 Aller mest må vi vel bare håpe på at Christer'n'Petterson's spiller "Naken" igjen i år, slik at kanskje den morsomme Energidryck-mannen dukker opp igjen:D. Jeg skjønner at jeg må forsøke å holde alkoholkonsumentet på et betraktelig lavere nivå i år enn foregående år... For dette føyer seg inn i rekken av ting jeg ikke har fått med meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#312 Skrevet Februar 9, 2008 Aller mest må vi vel bare håpe på at Christer'n'Petterson's spiller "Naken" igjen i år, slik at kanskje den morsomme Energidryck-mannen dukker opp igjen:D. Jeg skjønner at jeg må forsøke å holde alkoholkonsumentet på et betraktelig lavere nivå i år enn foregående år... For dette føyer seg inn i rekken av ting jeg ikke har fått med meg X2 hehe. Blir vel verre med den begrensingen av alkoholinntaket når man først har begynt da: smil : Var vel ikke noen bilder av han i bildetråden heller:confused: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#313 Skrevet Februar 9, 2008 Er det noe status på hvor mange det blir som drar fra Oslo og sørover? Jeg blir iallefall med, om det ikke skulle bli krig i mellomtiden:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#314 Skrevet Februar 9, 2008 Noen som husker disse fra i 2007 her snakker vi alvorlig tilfelle av Vodka Red Bull combo (han med dem Gonore fargede bokserene) http://www.performancevwmag.com/images/clubs/more/050.jpg Bilde er foresten hentet fra et Engelsk VW blad. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#315 Skrevet Februar 9, 2008 Jeg skjønner at jeg må forsøke å holde alkoholkonsumentet på et betraktelig lavere nivå i år enn foregående år... For dette føyer seg inn i rekken av ting jeg ikke har fått med meg Du fikk jo ikke med deg damene på strippestangen heller: rolleyes He he.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#316 Skrevet Februar 9, 2008 Jeg skjønner at jeg må forsøke å holde alkoholkonsumentet på et betraktelig lavere nivå i år enn foregående år... For dette føyer seg inn i rekken av ting jeg ikke har fått med meg Hehe.. alkoholen du.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#317 Skrevet Februar 9, 2008 Tror jeg kaster meg med til bug run i år:) frister veldig:) se om jeg får med meg noen andre fra ålesundstraktene så jeg slipper å kjøre alene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#318 Skrevet Februar 9, 2008 kommer jeg og, med Sliks og OZ felger i år skal jeg prøve banen (kansje litt mindre alkohol før prorten: flau 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#319 Skrevet Februar 10, 2008 Er det lov å kjøre med umønstrede slicks på Mantorp? Tommy 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#320 Skrevet Februar 10, 2008 Er det lov å kjøre med umønstrede slicks på Mantorp?Tommy Se der ja, ikke et sekund for tidlig... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#321 Skrevet Februar 10, 2008 Er litt sugen på BøgRøn i år Blir vel fjortende gangen ellernosånt Slik som lommeboka ser ut nå blir ikke Rolf ferdig til da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#322 Skrevet Februar 10, 2008 Eksamenstid... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#323 Skrevet Februar 11, 2008 Er litt sugen på BøgRøn i år Blir vel fjortende gangen ellernosånt Slik som lommeboka ser ut nå blir ikke Rolf ferdig til da Men bli med kan du uansett. Alltid plass i en bil. og navnebror har ledig plass og 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#324 Skrevet Februar 11, 2008 Hmmm... Bytt ut "Pajala" med BugRun! Den ekstatiske gleden over et treff er vel noenlunde lik..? (bortsett fra at dette kommer til å handle om en Fååård...) Ronny & Ragge - del 1 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#325 Skrevet Februar 17, 2008 me kjeme viste bilen er ferdige. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...