Anbefalte innlegg

Regner med vi blir ca 6-7 corradoer som tar følge med dere i år: smil :

 

Tatt med meg også? Jeg stiller også,så lenge ikke bilen skulle streike da:) Men hvordan melder man seg på da? siden det var bindende....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tatt med meg også? Jeg stiller også,så lenge ikke bilen skulle streike da:) Men hvordan melder man seg på da? siden det var bindende....

 

Er ikke påmelding. Det med bindende påmelding var bare skoi, men var en del i fjor som ikke kunne bli med likevel rett før avreise (meg inkludert :P)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke påmelding. Det med bindende påmelding var bare skoi, men var en del i fjor som ikke kunne bli med likevel rett før avreise (meg inkludert :P)

 

Hehe ok,ja er vel altids noe som dukker opp for noen rett før:) Men jeg har lyst og satser på at jeg får vært med...: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke påmelding. Det med bindende påmelding var bare skoi, men var en del i fjor som ikke kunne bli med likevel rett før avreise (meg inkludert :P)

 

Hehe.. du har så rett. Men greit at folk vet at det er "bindende" ;) Trenger jo ikke betale før man kommer frem.... : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanskje det hadde vært no ja.. Mulig det kommer en Corrado til i den kolonna di Ca2!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er nok ingen påmelding nei. MEN når vi begynner med T-shirts og stickers så vil det bli BINDENDE påmelding der i år. i fjor igjen var det et par stk som sa de skulle ha shirt og ikke kom og henta. Sånt er ufattelig irritirende og en ekstra kostnad for oss som faktisk tar på oss dette. Så da er det sagt. vil begynne bestilling i April av shirts og stickers. blir egen tråd når den tid kommer.

 

erfaringsmessig har folk en tendens til å glemme stickers så husk dette. og i år igjen så nevner jeg det at FOLK SOM IKKE SKAL CAMPE MED CAMP NORWEGEN FÅR IKKE T-SHIRT ELLER STICKER. vi skal være SAMLET. EOD. så for dere som vil sove på lugna campen eller være andre stede. BUHU. dere ekke kule nok.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vil begynne bestilling i April av shirts og stickers. blir egen tråd når den tid kommer.

 

Hva landa vi på med tanke på stickers? Slike som vi hadde første gangen? Altså løse bokstaver...

De var koolere enn de som var i fjor.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva landa vi på med tanke på stickers? Slike som vi hadde første gangen? Altså løse bokstaver...

De var koolere enn de som var i fjor.

 

jeg skal ikke være med på noe anna i hvertfall :P de som vi hadde første gang var fetest uten tvil. så blir samme igjen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva landa vi på med tanke på stickers? Slike som vi hadde første gangen? Altså løse bokstaver...

De var koolere enn de som var i fjor.

 

Now.. hvor er det.. camp neger'n bildet når man trenger det..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Now.. hvor er det.. camp neger'n bildet når man trenger det..

 

 

 

jeje_je_412.sized.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

erfaringsmessig har folk en tendens til å glemme stickers så husk dette. og i år igjen så nevner jeg det at FOLK SOM IKKE SKAL CAMPE MED CAMP NORWEGEN FÅR IKKE T-SHIRT ELLER STICKER. vi skal være SAMLET. EOD. så for dere som vil sove på lugna campen eller være andre stede. BUHU. dere ekke kule nok.

 

Forskjellen på de stedene?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Forskjellen på de stedene?

 

det står vel greit i det han har skrevet vel!? er jo lugna campen for de som er pyser og partycampen for de med t-shirt og stickers;) hihi, disse ligger også et godt stykke unnahverandre:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det står vel greit i det han har skrevet vel!? er jo lugna campen for de som er pyser og partycampen for de med t-shirt og stickers;) hihi, disse ligger også et godt stykke unnahverandre:P

 

Doh, leste feil. Ser det nuh! :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, stemmer at lugna/familiecampen er et stykke unna. Nå har det seg så at Partycampen ble FULL i fjor og mange ble derfor flyttet ned til lugna campen pga det. men VI holder av et stort område til de som er med oss så vi har garantert plass. Og poenget med t-shirts / stickers er jo at vi skal synes. da er det liten vits at de som har de blir spredt utover hele plassen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og poenget med t-shirts / stickers er jo at vi skal synes. da er det liten vits at de som har de blir spredt utover hele plassen.

 

Også kjent under begrepet "uniformering":D.

 

Kan vi begynne debatten om farge på tvangstrøyene og trykket litt før i år, så kanskje vi kan få oppfylt ønsket vårt i år;).

 

Jeg foreslår dronningsjokoladebrun på skjorta i alle fall!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Også kjent under begrepet "uniformering":D.

 

Kan vi begynne debatten om farge på tvangstrøyene og trykket litt før i år, så kanskje vi kan få oppfylt ønsket vårt i år;).

 

Jeg foreslår dronningsjokoladebrun på skjorta i alle fall!

 

mmm, eller lys lys brun;) litt sånn cafèlate farge;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

mmm, eller lys lys brun;) litt sånn cafèlate farge;)

 

Nja, syns nå at knall gul elns hadde tatt av. Da BØR man bli sett : smil : Evt den grusomme grønnfargen som er på extra lett kartongene :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

oransje.. jeg vil synes!!

 

kan jo ta feks rød eller lyse brun da de er mer nøytrale enn oransj

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjære dere: Vi skal ikke bare synes kl. 5 om natta. Det handler om å ha en farge som BARE vi, i hele verden på BugRun, har. Med "min" farge er vi garantert at ingen har maken: ja :! Deilig med mørkt plagg når sola steiker. Hvem kan vel glemme de gode, svarte skjortene fra to år tilbake?;)

 

Dersom vi bare skal synes er det jo bare å ikle seg de lovpålagte "redningsvestene". Ikke at jeg har planer om å se ut som Kaptein Refleks, selv om jeg tilhører aldersgruppa som ble "utsatt" for livsvarig påvirkning av ham...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan jo ta feks rød eller lyse brun da de er mer nøytrale enn oransj

 

rød har vi hatt.. og det er kjedelig :P men sjokoladebrun kan kanskje funke, men ikke beige...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

rød har vi hatt.. og det er kjedelig :P men sjokoladebrun kan kanskje funke, men ikke beige...

 

hvis det blir brun så skal jeg få trykket "mc muffin" på brøstet på min t shirt ihvertfall:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Støtter Andreas sitt forslag.. sjokkisbruuuun!! : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.