Buskerud: gartneriet - vårt nye verksted

Anbefalte innlegg

Er det der den står plassert? Utenfor selve lokalet?

Huff, det der så jo bare så veeeldig ideelt for meg å begynne på da! :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det der den står plassert? Utenfor selve lokalet?

Huff, det der så jo bare så veeeldig ideelt for meg å begynne på da! :P

 

skal sies at denne er vel helt fri for rust etter hva jeg befarte forige gang jeg var der=)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

plass til deg uti der, kristoffer :) veldig synd med rammevangen, men den får beskues nærmere ved anledning..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tar turen utover i morgen sammen med AndersHomoboy tenker jeg, så da får jeg sett litt på alt sammen! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det har vært ganske stille fra vår kant den siste tiden. For halvannen uke siden fikk vi den triste beskjeden om at utleier av lokalene dessverre hadde gått bort altfor ung. Våre tanker går naturligvis til pårørende, og ikke minst til hans tre sønner.

 

Vi har fått beskjed om at leieforholdene med svært stor sannsynlighet vil fortsette som planlagt, og med dette vil også aktiviteten på vår side ta seg litt opp.

 

Vi håper å kunne se flere besøkende innom Gartneriet i tiden fremover!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oida! Dette var da triste greier!

 

Får håpe leieforholdene fortsetter da, siden jeg har kanskje tenkt til å ramle inn i Gartneriet! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen som har tenkt seg en tur bort i morgen kveld eller? lurer på å ta turen, men er så skummelt der aleine atte=( hehe,

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tar gjerne en tur jeg, sitter jo nå på noe lurium borti den åpne hallen, kanskje du kan si meg hvor det er strøm også, der er det mørkt:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe, er det strøm uti der også? viste jeg ikke;) men er det hjul på raklet så kan vi jo trille det inn "varmen", tar jo ikke lang tid det=)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ifølge thomas så skulle det være lys der ute, men kjekt å få komme en tur inn i varmen i ny og ne, så slipper du å være så pissrædd også;) Tenkte å være der ute rundt 5 jeg...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jepp, tror jeg skal klare klokka 5, kanskje litt over=) er ferdig klokka 4 på jobb så=)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Regner med å ta en tur ut på freddan, da jeg endelig er kommet meg på land igjen :D

Har litt å pysle med i dagene fremover, så jeg kommer nok til å tilbringe litt tid på gartneriet.

Noen som vet om en "gjør-det-selv"-vaskehall i rimelig nærhet til Svelvik?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe, vaskehall? tror heller du trenger biloppretter etter det som skjedde med cæbben i går;) hæhæhæhæhæ. neida:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Regner med å ta en tur ut på freddan, da jeg endelig er kommet meg på land igjen :D

Har litt å pysle med i dagene fremover, så jeg kommer nok til å tilbringe litt tid på gartneriet.

Noen som vet om en "gjør-det-selv"-vaskehall i rimelig nærhet til Svelvik?

 

shellen vi kjører forbi, har no vaskegreier på baksiden, men jeg så kun sånn vaskekost-ting da jeg kjørte forbi...andré mente det gikk an å ta av den, slik at det var vanlig høytrykksspyler, men neimen om jeg vet...! uansett får du sikkert shina bilen på et vis der...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kunne tenkt meg en tur ut på lørdagen jeg om noen er der da, skru litt, har kanskje funnet de manglende delene nå: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

stor mulighet for at jeg kommer lørdagsmorgenen=)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det ble ingen tur utover i dag... Brrr...

 

Definer "lørdagsmorgenen", Tom Henning...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

naahhh:p hadde blitt tidlig, men avlyser gitt;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

"home improvements" - gry fikser persienner!

 

SSL11850.jpg

 

SSL11851.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

: haha :Sjekk de "arbeidshanskene" a!

 

Må tilføye at det er "hangaround"/"Gartneri-prospect" Anders F. som man skimter i bakgrunnen... :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

1) Utsikt fra sofakroken :)

2) GTi'n får snart kliss nye bremser fra Brembo/Mintex...

3) Her er kanskje grunnen til at Thomas går rundt og er smørblid hele tida...? :D

DSCF3151.JPG

DSCF3148.JPG

DSCF3152.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har vi fått elefant også=) hvem er den sin da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har vi fått elefant også=) hvem er den sin da?

 

VI?

Det er André som bruker den, men om det er hans vites ikke.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

: haha :Sjekk de "arbeidshanskene" a!

 

Må tilføye at det er "hangaround"/"Gartneri-prospect" Anders F. som man skimter i bakgrunnen... :P

 

Bra hansker: haha : Det så litt kaldt ut i dette Gartneriet....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du sikter til den rimfrosta ukjente tweisern baki der så kom den sånn ca rett inn fra kulda. Dog tiner den sakte da det ikke er mange varmegradene inne, men rett over frostrøyk-grensa! :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.