#31151 Skrevet November 28, 2015 Någen som kan hjelpa meg å lesa ud pin kode av ein a4 b6? Sko ha bytta instrument og endra km på det nya. Spør her før eg tar turen til Årdal. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31152 Skrevet November 28, 2015 Någen så har 1 eller 1,5mm rustfri stålplate liggande eg kunne kjøpt litt av?? Trenger ca 30x40cm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31153 Skrevet November 29, 2015 Treff neste søndag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31154 Skrevet November 29, 2015 Jepp! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31155 Skrevet November 29, 2015 Någen så har 1 eller 1,5mm rustfri stålplate liggande eg kunne kjøpt litt av??Trenger ca 30x40cm Kan sjekka om me e någe kapp på jobb imårå hvis du ikje allerede he fått tag i? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31156 Skrevet November 29, 2015 Kan sjekka om me e någe kapp på jobb imårå hvis du ikje allerede he fått tag i? Harsje fått tak i ennå, så meget takknemlig om du har någe kapp, kan åg selvsagt ver 2 mindre biter og 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31157 Skrevet November 30, 2015 Harsje fått tak i ennå, så meget takknemlig om du har någe kapp, kan åg selvsagt ver 2 mindre biter og Fant ikje någe desverre. bare 3mm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31158 Skrevet November 30, 2015 (endret) ... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31159 Skrevet November 30, 2015 Når er RK-serien brukt opp? Jeg spurte om dette tidligere. Vi har nå passert RK-95..., med 12-1400 kjøretøy i mnd. er det ikke lenge igjen. http://www.ofvas.no/bilsalget-2015/category651.html Satser på RL-skilter i februar/mars. Jeg er nysjerrig på hvorfor dette betyr så mye for deg?:-P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31160 Skrevet November 30, 2015 (endret) ... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31161 Skrevet Desember 1, 2015 Vil ikke ha RK-999.., da blir bilen gammel raskere. Ingenting annet enn det. Blir det ikke RL tar jeg noen andre bokstaver. Ok, du vet at jeg nårsomhelst kan inn å få RK på min 97mod? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31162 Skrevet Desember 1, 2015 Vil ikke ha RK-999.., da blir bilen gammel raskere. Ingenting annet enn det. Blir det ikke RL tar jeg noen andre bokstaver. Neste blir RL. https://no.wikipedia.org/wiki/Kjennemerke_for_motorkj%C3%B8ret%C3%B8y_i_Norge Men om det har så mye å si for hvor ny bilen din oppfattes er jeg ikke så sikker på. Bortsett fra hos en uviten nabo... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31163 Skrevet Desember 1, 2015 (endret) ... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31164 Skrevet Desember 1, 2015 Naboen bryr jeg meg lite om, det er vel mest egen galskap som trigger dette. Har alltid vært opptatt av tall... Da er det jo bare å melde skiltene som mistet en gang i året så får du oppdatert registreringsnummeret jevnlig? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31165 Skrevet Desember 1, 2015 (endret) ... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31166 Skrevet Desember 4, 2015 Någen så har ett sånt sett liggande?? Utsolgt på både Bryne og Sandnes... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31167 Skrevet Desember 6, 2015 Någen som he våre uheldige mtp flommen som er/har vært? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31168 Skrevet Desember 6, 2015 Går fint ute på Hommersåk jaffal. Ka ti e det treff i kveld? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31169 Skrevet Desember 6, 2015 1900 pleie me møda 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31170 Skrevet Desember 6, 2015 Eg komme! For andre gang på rad! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31171 Skrevet Desember 6, 2015 Någen så har ett sånt sett liggande??Utsolgt på både Bryne og Sandnes... Har ett sånn eg du kan låne hvis det ikke er for seint. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31172 Skrevet Desember 7, 2015 Har ett sånn eg du kan låne hvis det ikke er for seint. Det har ordna seg, men takk for tilbudet! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31173 Skrevet Desember 7, 2015 Någen vil ha? E t golf 1 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31174 Skrevet Desember 10, 2015 Noen forslag til hvem som kan være grei og kontakte ved bestilling av ny Transporter varebil? Vil sjekke litt med forskjellige levrandører erfaringsmessig fra tidligere er det en del penger å spare på det. Hvilke rabattmuligheter kan evt benyttes? Eg ønsker egentlig en med 4-motion ,men er redd prishoppet blir for høyt .har en maksgrense eg må holde meg under. Hvilke motoralternativ finnes? 102hk er uaktuell 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31175 Skrevet Desember 10, 2015 (endret) ... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...