#126 Skrevet September 30, 2008 Fikk kjøpt bladet i går selv. Sinnsykt artig å se sitt eget navn og bilder på trykk i blekka Spesielt når bobleprosjektet mitt dukket opp noen sider lenger bak De hadde igjen ett par blader på Narvesen ved Nasjonalteateret 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#127 Skrevet Oktober 1, 2008 det blir Bugrun på meg ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#128 Skrevet November 20, 2008 Blir BugRun i 2009 ja Regner med å kjøre Einser 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#129 Skrevet November 21, 2008 På tide å få dratt seg hit vel:P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#130 Skrevet November 21, 2008 frister mye 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#131 Skrevet November 21, 2008 Dette frister for meg også, i år ble jeg ikke med fordi jeg kjørte Audi,men nå har jeg jo VW, så kanskje jeg skal dra meg med over til sweden for treff 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#132 Skrevet November 21, 2008 spørs om jeg ikke får prøve å få blitt med på dette, med 16v'n... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#133 Skrevet November 23, 2008 Jaja, bare 196 dager igjen og gleder meg som en unge allerede 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#134 Skrevet November 23, 2008 Jaja, bare 196 dager igjen og gleder meg som en unge allerede Hehe ikke lenger nei. Gleder meg jeg å Får vel finne en ene'r som er brukanes helt dit:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#135 Skrevet November 23, 2008 ooohhh, yea! jeg er klar som et egg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#136 Skrevet November 23, 2008 196 dager til å få fiks på kjerra med andre ord! Off, lukter travle tider! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#137 Skrevet November 27, 2008 detta høres morro ut.. blir nok en bil og noe folk fra indre østfold med og! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#138 Skrevet November 27, 2008 Tror det kommer til å ble en del fler folk kommende sesong på dette treffet, så derfor spør jeg litt i god tid denne gangen om litt hjelp. Bugrun som var nå sist dro jeg avgårde en dag tidligere enn det begynte,og det var mest for å holde av plasser til Party Camp Norwegen, og det gikk forsåvidt greit dog det var noen som greide å trenge seg på innfor sperrebåndene jeg hadde satt opp. Er det flere som kunne tenkt seg å blitt med å reist ned litt på forhånd denne gangen og hjelpe meg med dette?? (så nå har de som vil mulighet til å spørre om en fri dag ekstra for å hjelpe meg med dette ) Og ja , det blir brått fult etter at dørene/portene åpnes!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#139 Skrevet November 27, 2008 Tror det kommer til å ble en del fler folk kommende sesong på dette treffet, så derfor spør jeg litt i god tid denne gangen om litt hjelp. Bugrun som var nå sist dro jeg avgårde en dag tidligere enn det begynte,og det var mest for å holde av plasser til Party Camp Norwegen, og det gikk forsåvidt greit dog det var noen som greide å trenge seg på innfor sperrebåndene jeg hadde satt opp. Er det flere som kunne tenkt seg å blitt med å reist ned litt på forhånd denne gangen og hjelpe meg med dette?? (så nå har de som vil mulighet til å spørre om en fri dag ekstra for å hjelpe meg med dette ) Og ja , det blir brått fult etter at dørene/portene åpnes!!!! Jeg stiller gjerne en dag før! eller 2! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#140 Skrevet November 27, 2008 Jeg stiller gjerne en dag før! eller 2! blir det en ekstra dag med litt fæst da eller?? hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#141 Skrevet November 27, 2008 Det er allerede mellom 5 og 10 stk som skal nedover på torsdag til neste år så vi skal nok klare å holde av. jeg drar i hvertfall tidlig torsdag istede for tidlig fredag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#142 Skrevet November 27, 2008 er nok flere som reiser ned torsdag. jeg planlegger iallefall det. denne gang med fungerende bil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#143 Skrevet November 28, 2008 Ja men da høres det ut som om vi har en plan allerede En får liksom litt mer ut av helgen også siden man får 3 hele dager å rutte med. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#144 Skrevet November 28, 2008 Lurer litt på om ikke jeg skal slenge meg med her jeg også, tror nok ikke det går med torsdag akkurat nå, rimelig uforutsigbar jobb! Men skal nok ha grombilen ferdiglakkert og senket +++ smådiverse til denne tiden! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#145 Skrevet November 28, 2008 Jeg stiller gjerne en dag før! eller 2! Er jeg fri og uforpliktet er jeg med på å dra før! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#146 Skrevet November 28, 2008 blir det en ekstra dag med litt fæst da eller?? hehe det skal jeg love deg;) hehe, eneste grunnen det vel? gidder ikke holde av noe plass ihvertfall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#147 Skrevet Desember 14, 2008 vurderer og reise nedover med caddyen i år. Noen som reiser forbid odda elelr rundt her jeg kann slenge meg på i en kolonne med? . og hvor langt er det egentligt fra odda?. LANGT fra kjent nedover der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#148 Skrevet Desember 14, 2008 Vurderer og lufte Polo´n nedover også skummelt med første utenlandstreff 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#149 Skrevet Desember 14, 2008 ja, første treffet jeg reiser på dette om det blir med meg . spørst vell om caddyen går så langt. får bytte regg reim og justere gassere og fylle karmen med deler før jer tar turen regner jeg med 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#150 Skrevet Januar 16, 2009 Misstenker jeg muligens slenger meg på her hvis "Racewars" er ferdig rigga Vært kult å besøke "søta bror" da dette virker som et kult treff. At hovedtreffet er lagt til samme dato er bare utrolig dårlig planlegging.. jaja.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...