#251 Skrevet Desember 23, 2010 Det var denne det var ja. Men kan ikke huske at den hadde svart front? : p Kan ikke få med meg alt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#252 Skrevet Desember 23, 2010 Vel... Det er mange inntrykk å ta innover seg når den bilen dukker opp. Brekninger er en av de... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#253 Skrevet Desember 23, 2010 Tross alt blitt julaften, så god jul 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#254 Skrevet Desember 24, 2010 Vel... Det er mange inntrykk å ta innover seg når den bilen dukker opp. Brekninger er en av de... Haha, ikke minst Han drev å glodde fælt på bilen min, når jeg kjørte forbi, husker jeg ;p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#255 Skrevet Desember 24, 2010 god jul folkens 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#256 Skrevet Desember 27, 2010 Ute på tur med min nyeste tiltredde innen bilsamlingen. Hvor i Askim er dette? Jobba en 2-3 uker i Askim før jul nå da Gresvig skulle bytte en del av lysa sine på lageret Usikker på om jeg skal dit igjen med det første, men kjekt å vite 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#257 Skrevet Desember 27, 2010 Ute på tur med min nyeste tiltredde innen bilsamlingen. Hvor i Askim er dette? Jobba en 2-3 uker i Askim før jul nå da Gresvig skulle bytte en del av lysa sine på lageret Usikker på om jeg skal dit igjen med det første, men kjekt å vite Obs @ Slitu. Klassisk missbruksplass hvor det stadig ligger bakfangere fra diverse slitne "Østfoldrånebiler" i løpet av vinteren! Fine er at stort sett, hvert år så blir plassen tom, og alle står bare parkert rundt i ytterkant når jeg ruller inn og får tatt et par runder med Quattro'ene jeg har hatt. (Kan vel ikke være at de fort føler at RWD ikke er fullt så kult lenger da? ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#258 Skrevet Desember 27, 2010 hehe Har vel vært borti selv at kompiser som skal ha meg med på plasser for sladding blir litt satt ut over hvor bredt en kan ligge med disse quattroene Denne du brukte i filmen regner jeg med? http://bil.autodb.no/autodb/view.wa2?AdItemId=1255196;Modified=1292506588 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#259 Skrevet Desember 27, 2010 Råbra film, God jul:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#260 Skrevet Desember 27, 2010 Noen her som er intr i oppussing, så kan dere jo titte her Har laga en aldri så liten oppussingsblogg for kåken 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#261 Skrevet Desember 28, 2010 Noen her som er intr i oppussing, så kan dere jo titte her Har laga en aldri så liten oppussingsblogg for kåken fet bil har du iallefall, skal lese gjennom tråden om bil og hus , og komme med kritikk;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#262 Skrevet Desember 28, 2010 Takk for det gjør det! har ikke drevet såå lenge med huset enda da men 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#263 Skrevet Desember 29, 2010 Så bra logg du har laga. Ser du har gjort mye ja. Så stilig det blir :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#264 Skrevet Desember 30, 2010 Takk takk hehe, bloggen er ganske basic har ikke ork til å legge mange timer i design, men den fungerer jo Håper det blir bra når det er ferdig (selv om det er en stund til ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#265 Skrevet Desember 31, 2010 Har du fått gipsa noe da Aleksander?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#266 Skrevet Desember 31, 2010 Nesten hele taket i stua er igjen 6-7 plater faen det er GULL med skruemaskin ass 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#267 Skrevet Desember 31, 2010 Bra da, ja det går sykt mye fortere for å si det sånn. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#268 Skrevet Desember 31, 2010 Godt nyttår til dere alle østfoldingær 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#269 Skrevet Desember 31, 2010 Takkær, gått nyttår til ælle ændre ågså 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#270 Skrevet Desember 31, 2010 Godt nyttår 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#271 Skrevet Desember 31, 2010 Godt nytt år eller happy goodyear som det heter på svensk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#272 Skrevet Desember 31, 2010 Godt nytt år til alle sammen. Drekk og ha det flott:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#273 Skrevet Januar 1, 2011 Godt nyttår!! Håper alle kom seg helskinna gjennom kvelden,natta igår og morgen idag,hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#274 Skrevet Januar 1, 2011 Har det vondt idag: gråter : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#275 Skrevet Januar 1, 2011 Åhhh, deilig å ikke ha vondt i sjela idag Eller kroppen også Jeg prøvde meg på å lage Mojito igår for første gang, satan den ble god 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...