Grenlandstreffet 2oo9 23 mai !

Tar du turen til Grenlandstreffet 2009 23 mai ?  

116 stemmer

  1. 1. Tar du turen til Grenlandstreffet 2009 23 mai ?

    • JA!
      71
    • Kanskje, får se nærmere !
      45


Anbefalte innlegg

Hehe... Planene er for at jeg tar en tur bortover hvis alt går etter planen.. Og skal man kjøre fra Stavanger så er jo det et lite stykke. Hehe.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

da sier jeg det her og nå :D longest distance er også med ... dra med deg resten av stavanger også :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prøver så godt jeg kan, men en del er i Wörthersee da så blir litt vanskelig.. :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prøver så godt jeg kan, men en del er i Wörthersee da så blir litt vanskelig.. :(

 

skjønner , lur med deg rune så har vi fotograf iallefall: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg stiller med VAFLER hvis dette frister :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

40 sikre og 17 maybe :)

 

gleder meg som en gal, mye bra biler som kommer :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

skjønner , lur med deg rune så har vi fotograf iallefall: rock :

 

Rune har sunket i jorda.. hehe.. Men tar nå med kamera jeg hvis jeg kommer uansett.. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da kan jeg si med sikkerhet at jeg møter opp nye bilen min :) Her er en liten teaser : rolleyes

P1040913.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer i alle fall! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Liten Status fra møte idag, regner med at det kommer en oppdatert post på side 1.

Endel sponsorer begynner å komme på plass, som også kommer til å dele ut tileggspremier med store verdier, Kiosksalg hvor det vil bli solgt, pølser, brus, kaker, vafler og kanskje noe annet spennende. Vi kommer til å oppdatere tråden med ett kart over Vaskeplasser i området rundt treffplassen, Mulig vi har noe spennende å tilby dere i elva under treffdagen! Så her blir det mye spennende som skjer denne dagen. Vi jobber for at dere besøkende skal få en bra positiv dag!!!

Vel møtt 23 Mai!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Liten Status fra møte idag, regner med at det kommer en oppdatert post på side 1.

Endel sponsorer begynner å komme på plass, som også kommer til å dele ut tileggspremier med store verdier, Kiosksalg hvor det vil bli solgt, pølser, brus, kaker, vafler og kanskje noe annet spennende. Vi kommer til å oppdatere tråden med ett kart over Vaskeplasser i området rundt treffplassen, Mulig vi har noe spennende å tilby dere i elva under treffdagen! Så her blir det mye spennende som skjer denne dagen. Vi jobber for at dere besøkende skal få en bra positiv dag!!!

Vel møtt 23 Mai!

 

Så bra! Dette blir knall... ordnet noe med Jon, eller? Så kan evt. stille derifra også.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så bra! Dette blir knall... ordnet noe med Jon, eller? Så kan evt. stille derifra også.

 

Jon har som du sikkert vet flyttet i nye lokaler og er i en hektisk periode når vi spurte og la dette fram for han. Men han skulle tenke over dette og vi skulle ta kontakt med han nærmere treffdagen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror faktisk han skulle i bryllup den dagen...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det kan fort være jeg dukker opp å... bare håpe jeg får ordnet frontfangeren og byttet skjerm før den tid...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

høres bra ut :)

det kommer oppdateringer på premielista straks.....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette med longest distance høres jo bra ut, særskilt da jeg skal komme helt ifra hammerfest :)

 

Så jeg blir nok å møte opp på dette treffet jeg oxo..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så bra! Dette blir knall... ordnet noe med Jon, eller? Så kan evt. stille derifra også.

 

Som sagt over så har nok Jon endel å holde fingrene i for tiden, og han har jo bidratt med veldi mye både til Telemark Lokallag og VACN generelt!!

Men vi jobber med å muligens få ett annet felg/dekk firma til en stand på plassen denne dagen, så håper at vi også får noe slikt på plass. Men med så mye annet som skjer, som bla. utstilling, konkurranser, +++ så ser det ut som at treffet får ett kjempe program :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har dere snakket med Fredrik på eksosmesteren? Tror kanskje han var litt interessert også;)

 

A.J.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gleder meg som en liten unge jeg nå, det treffet her har jeg virkelig trua på. Å etter møte i går med ny sponsor til treffet. så ble jeg ikke akkurat skuffa for å si det slik;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg får vel komme med nedover mot hjem traktene for dette treffet.. bilen skal vel være nylakkert og klar til det :D kan bli veldig bra tror jeg, er det bare å møte opp eller? og kun for vw-audi club medlemmer?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg får vel komme med nedover mot hjem traktene for dette treffet.. bilen skal vel være nylakkert og klar til det :D kan bli veldig bra tror jeg, er det bare å møte opp eller? og kun for vw-audi club medlemmer?

 

kun for VW AUDI. Ikke medlemmer kan også få komme så sant det er VW AUDI.

 

Velkommen skal du selfølgelig være.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har dere snakket med Fredrik på eksosmesteren? Tror kanskje han var litt interessert også;)

 

A.J.

 

Snakka akkurat med Fredrik og han kommer bla. med en ny Scirocco som han skal bygge eksos på. Han kommer også til å vise fram en del av produktene han kan levere. Eksosmester vil også gi spesialpriser til alle som bestiller time hos han denne dagen, samt at han sponser med et gavekort fra Ferrita.

 

Så til alle dere som skal stille ut gled dere, her blir det ikke bare mulighet for å sanke pokaler men også masse fete premier;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

siste oppdatering ang. pokaler på plass. Vi vil førstkommende mandag komme med endelig program for dagen hvordan det hele vil se ut.

 

Vi holder post #1 oppdatert til en hver tid med all info for og ikke få missforståelser. Mandag vil det også bli lagt ut nærmeste vaskeplasser for dere langveisfarende.

 

Vell møtt alle sammen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer også :)

 

glede seg til en vår med mye treff

 

å det er såklart innerst i Langesundsfjorden

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.