#626 Skrevet April 5, 2013 Er det så hokus-pokus altså? Da lover det ikke bra for min planer om å plast-i-dipe i fremtiden Noen som vil ta på seg å plastdippe emblemet og chrome kanten rundt på min s4 grill? Er til A4 B5. Jeg har plastidip selv. Men etter gjentatte forsøk på å få det bra, ga jeg opp Det er ikke noe problem det? Jeg har gjort det min forrige Audi. Legg mange tynne lag med lakk, la det tørke i 5-10 min i mellom hvert strøk, ha en jevn sprøyt med lakk og beveg boksen jevnt. masker skikkelig, for det er stress og rubbe av lakken. Ellers er det bare å lakke? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#627 Skrevet April 6, 2013 Da får man prøve på nytt da Syns bare det ble sykt klumpete jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#628 Skrevet April 6, 2013 Da får man prøve på nytt da Syns bare det ble sykt klumpete jeg Kan det ha noe med temperaturen der du jobber med dette? Jeg kan gjøre det for deg hvis du vil ta turen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#629 Skrevet April 6, 2013 Formelen er som alle her sier: mange tynne lag og god maskering Jeg fikk best resultat når jeg hadde grillen på bilen og ikke hadde tatt den av og lagt den horisontalt, merkelig nok. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#630 Skrevet April 6, 2013 Kan det ha noe med temperaturen der du jobber med dette? Jeg kan gjøre det for deg hvis du vil ta turen Det kan godt hende Hvor bor du da? Kan du sende en pm? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#631 Skrevet April 15, 2013 Noen som kan skifte grenrør på bilen min? Er avhening av bilen så håper noen kan ta det fort. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#632 Skrevet April 16, 2013 Noen som tar på seg lakkering til en ok pris? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#633 Skrevet April 18, 2013 Noen som tar på seg lakkering til en ok pris? Dette lurer jeg også på. Send gjerne en pm! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#634 Skrevet April 19, 2013 Dette lurer jeg også på. Send gjerne en pm! x3 har noen lister og et kanalkjørt, muligens også en bakfange som trenger litt lakk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#635 Skrevet April 19, 2013 Det er gode muligheter for og få lakkert ting på Auli når vi har samlinger der ute. Der er det lakkerer til stede. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#636 Skrevet April 19, 2013 Det du kan gjøre for å senke prisen på lakkering mange tusen kr er å høre med flest mulig steder.. For mange har "prisløfte". Om møller praktiserer dette vet jeg ikke. Men et eksempel: Jeg ringte rundt flere steder deriblandt bertel o steen(gjelder mercedesen min), og "alti biloppretting" i lillestrøm for å høre om pris på lakkering av panseret mitt grunnet steinsprut. BOS skulle ha 7800,- og da ville det komme et tillegg hvis de måtte slipe/sandblåse vekk rust, så fort ca 9500,- Men når jeg ringte alti biloppretting skulle de ha 4600,- og det var slutt prisen. ingen tillegg! Jeg fikk de til å maile meg tilbudet. Jeg var litt usikker på kvalitetet til lakkereren hos alti. MEN jeg viste at BOS har "prisløfte". De lover å matche alle skriftilig bud på reperasjoner fra konkurerende bedrifter i nærmiljøet. Så jeg skrev ut tilbudet fra Alti og gikk til BOS. Vips, så tok de jobben for samme pris som alti Verdt et forsøk. Kan spare MYE. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#637 Skrevet April 19, 2013 Jeg har vært hos alti biloppretting før, de kan også ta svart jobber:) bare å høre hvor mye de tar om de gjør jobben på kvelden eller mellom andre jobber:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#638 Skrevet April 21, 2013 Noen som kan låne meg en boost leak tester? Evt. Hjelpe meg med å ta en test? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#639 Skrevet April 22, 2013 HEi noen som kan hjelpe meg med å stille senk på kw v1 coilover på audi s4 ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#640 Skrevet April 22, 2013 Ta turen til lokallagstreffet så kan det heelt sikkert gjøres der Tar ikke lange tiden! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#641 Skrevet April 22, 2013 Awsome er ikke neste treff i August ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#642 Skrevet April 22, 2013 Awsome er ikke neste treff i August ? Det er lokallagstreff i dag på Mcdonalds på Lørenskog kl 19.00 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#643 Skrevet April 22, 2013 ah viste ikke det men kommer dit jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#644 Skrevet April 22, 2013 ah viste ikke det men kommer dit jeg Hyggelig det, da ses vi! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#645 Skrevet April 22, 2013 Søren da måtte jobbe overtid idag så blir til at jeg kommer neste mandag :C jeg som hadde gledet meg. Ha en fin treff folkens. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#646 Skrevet April 23, 2013 Noen som har en Avbalanserings maskin som kunne hjulpet meg med å avbalansert dekka mine ? eller vet om noen som tar det for en grei pris ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#647 Skrevet April 23, 2013 Noen som har en Avbalanserings maskin som kunne hjulpet meg med å avbalansert dekka mine ? eller vet om noen som tar det for en grei pris ? Dekkskift bruker å gjøre dette for en billig penge er min erfaring. Ta kontakt: http://dekkskift.no/pages/contact.aspx 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#648 Skrevet April 23, 2013 Dekkskift bruker å gjøre dette for en billig penge er min erfaring. Ta kontakt: http://dekkskift.no/pages/contact.aspx Får ta og sjekke det ut! Takk for svar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#649 Skrevet April 29, 2013 Trenger hjelp med servoen på bilen. Får opp dette i vag com Address 44: Steering Assist Labels: 6Q0-423-156.clb Part No: 6Q0 423 156 AA Component: LenkhilfeKYO V957 Coding: 10110 Shop #: WSC 31414 VCID: 6ED9EFD72A1D0668C30 1 Fault Found: 00566 - Steering Assistance Operation 27-10 - Implausible Signal - Intermittent Noen som vet hva dette er og hvordan fikse det? Regner med det bare er dårlig kontakt ett eller annet sted. Noen som har tid til å se på det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#650 Skrevet Mai 7, 2013 (endret) Hei, er det noen som har lyst til å bytte tørkefilter på klimaanlegget på min a4? Støtfanger er allerede av, må også få løsnet slangene til kondenser da de sitter godt.. Hvis noen tar denne utfordringen; svar på pm:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...