Anbefalte innlegg

Gamertag: Dirt Phantom

 

Hadde vært veldig fint om noen sendte en invitasjon til klubben på F4

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vurderer å kjøpe meg xbox å forza, etter X antall timer med gt5 så blir det lit kjederlig i lengden. hvordan er forza i forhold til gt5 i kjørefysiken osv? grafikk å lyd? lyd spesielt noe jeg ble skuffa over i gt5. håper bare ikke det ersamme kjørefysik som i shift 2....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Forza og GT har begge sine ulemper og fordeler. Prøv det først er i grunnen det beste tipset jeg kan gi deg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vurderer å kjøpe meg xbox å forza, etter X antall timer med gt5 så blir det lit kjederlig i lengden. hvordan er forza i forhold til gt5 i kjørefysiken osv? grafikk å lyd? lyd spesielt noe jeg ble skuffa over i gt5. håper bare ikke det ersamme kjørefysik som i shift 2....

 

Jeg synes kjørefysikken i Forza er mye bedre! I tillegg er lyden rett og du får ikke superbil med lik lyd og like kjøreegenskaper på alle biler som du gjør i GT5 etter litt trim.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kult at det går ann å ta store bilder i Forza :D Varmer et fotografhjerte :D

 

6627065867_e1c6d3d8ae_o.jpg

 

Klikk på det for fullsize :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rå bil jokke ! :D

 

Gamertag : zzyber88

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir det noe løp igjen snart? :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vurderer å kjøpe meg xbox å forza, etter X antall timer med gt5 så blir det lit kjederlig i lengden. hvordan er forza i forhold til gt5 i kjørefysiken osv? grafikk å lyd? lyd spesielt noe jeg ble skuffa over i gt5. håper bare ikke det ersamme kjørefysik som i shift 2....

 

Jeg var en STOR tilhenger av GT serien , og har hatt alle spillene oppigjennom tia.

Men måtte krype til korset og kjøpe meg Xboks og Forza (eneste spillet jeg har enda :D )

 

Og må si jeg er overbevist.

 

-MYE bedre lyd på bilene i Forza. (V8 er V8 , og 5`er lyden kommer virkelig frem)

-Bedre grafikk (synes iallefall jeg) i Forza.

-Kan trimme bilene skikkelig , bytte motor og oppsett heletiden.

 

Synes jeg sitter å spiller samme spillet som 1997 med GT5 (bortsett fra grafikken seff)

Men synes kansje bane grafikken er litt bedre på GT (selv om det er mye samme banene i 1997)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

-MYE bedre lyd på bilene i Forza. (V8 er V8 , og 5`er lyden kommer virkelig frem)

 

Apros 5´er-lyd, lekte litt med en TT RS på ringen istad. Egenkomponert dekor i Porsche GT3 RS-stil :D

 

6660509457_f2c3e3f63a_o.jpg

 

Tilgjengelig i 3840 x 2160 om man klikker på det :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøpte meg Forza idag..Tenkte jeg skulle lage meg ei driftebøsse for å se om dette spillet faktisk er like bra som GT5..

Jeg som er vant til gt5, kjøpte selvfølgelig alt av upgrades til den lille Skyline 2000GT.. Ojda, ble vist 747kw :D Så var det ut å testkjøre. å fyttigrisen så den gikk, var jo ubrukelig mye krefter i denne :P

Og for en lyd!

Nei, her må jeg må bare bli vant til dette for lyd, trimme muligheter, styling og grafikk var herlig her i forhold til gt5 :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heh, har spilt litt nå, å begynt å forstå litt denne driftingen..

Om noen vil sladde litt, så er det bare å si ifra :)

 

Noen som har peiling på vinkler osv på drifte oppsett?

Har satt det slik jeg tror det er i mitt hode, men bilen er litt rar :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kjører Supra, den runde typen..heh. Har 2 grader negativ camber forran, og bittelitt positiv bak. Det hjalp veldig hvertfall.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har supra og 240.. Har 2.5 grader negativ camber fremme og 1grad negativ bak.. caster er på 7grader :P

Toe in bak på 0.2grader positiv og 0.5 grader negativ fremme:.

Skal prøve å laste ned et oppsett.

 

Hva heter du da? Jeg har xboxen til broren min, og kallenavnet hans...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

http://forzatune.com/ Bruk dette programmet for et greit utgangspunkt hvis man er litt usikker på alle innstillinger. Gjelder for circuit og drift biler :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skriver for Ole-Johnny Tønnesen her.

 

Send invite til Gamertag: s2ole

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg sitter å drifter nå hvertfall

Få gamertagen din så legger jeg deg til.

jeg har broren min sin konto, og han har noen tegn i nick jeg ikke vet hvor er på pc engang :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg sitter å drifter nå hvertfall

Få gamertagen din så legger jeg deg til.

jeg har broren min sin konto, og han har noen tegn i nick jeg ikke vet hvor er på pc engang :D

 

Dirt Phantom

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sendt..Hva bruker du å kjøre da? Vanlig løp eller?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

For det meste, ja. Aldri prøvd drifting.. :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.